SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Je zou maar een brief hebben geschreven naar 1 van die broertjes en het blijkt dat je de naam hebt verwisseld. Zou je het merken?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sow...Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
weinig!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
3 voor die ene en ander 17 hahahaAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ai
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Die blauwe pakt gewoon straks een brief van zijn broer en zegt dan dat hij die rooie is."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef marcodej het volgende:
Die blauwe pakt gewoon straks een brief van zijn broer en zegt dan dat hij die rooie is.![]()
![]()
Zo ff Yvon voorover drukken, jurkje omhoog en hoppa, over die tafel heen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zal je zien dat die met 3 brieven de ware vindt en die van 17 niks
RELEASE THE KRAKEN!!!111And I am a weapon of massive consumption
Hoppa koeien uitde stal
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
OMG! Bijna alle vrouwen zijn dik en hebben een kort pittig kapsel!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
gehehequote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef marcodej het volgende:
Die blauwe pakt gewoon straks een brief van zijn broer en zegt dan dat hij die rooie is.know'm sayin?
word? word.![]()
Korte pittige kapsels-alertOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had echt gedacht dat zij meer brieven zouden krijgen.![]()
Heel kort pittig Libellelezend Nederland heeft zich verzameld."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die met dat rode shirt was leuke dame
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
OMG wat een ravage van Pittig Korte Kapsels.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik minderquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had echt gedacht dat zij meer brieven zouden krijgen.![]()
Hahahaah ook echt korte rode pittige kapsels![]()
![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
Wat een lelijke herten! Zoiets zoeken ze helemaal niet. Laat ze lekker een paar Poolsen van het uitzendbureau halen, is veel meer iets voor hen.![]()
Is zijn moeder, mag ik hopen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef marcodej het volgende:
Heel kort pittig Libellelezend Nederland heeft zich verzameld.![]()
![]()
![]()
![]()
Ieuw, die rooie me die bril en die moedervlek op dr bakkes.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zelfs Doede heeft meer. Wtf, man.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had echt gedacht dat zij meer brieven zouden krijgen.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
Ja, die zat er net zo bij als alle omaatjes in het bejaardentehuis van mijn omaquote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef matthijst het volgende:
Ieuw, die rooie me die bril en die moedervlek op dr bakkes.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef Hexagon het volgende:
Echt al die vrouwen zijn zo sexy als een vers dampende hondendrol bij die tweelingik hoop echt dat niemand van die vrouwen dit topic leest.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Duh, wie wil er nou een tweeling, krijg je er eentje gratis bijquote:![]()
![]()
Ze zijn niet uit elkaar te houden. Die kunnen toch samen die brieven bekijken.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Als de een ziek is, dan kan de ander invallen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef Terreros85 het volgende:
Ze zijn niet uit elkaar te houden. Die kunnen toch samen die brieven bekijken.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef matthijst het volgende:
Willem knaagt je eikel eraf met die konijnentanden.
Willem heeft duidelijk op een dag besloten de deuren van zijn kast helemaal te openen en er helemaal voor te gaan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
We hebben een ervaringsdeskundige op FOK!quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
volgens mij een echte ontvanger die vent![]()
![]()
![]()
Hindert nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef Terreros85 het volgende:
Ze zijn niet uit elkaar te houden. Die kunnen toch samen die brieven bekijken.
Die vrouwen zij ook niet uit elkaar te houden met hun kapsels![]()
Waarom heeft ze een bloem in haar handen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zou die homo nou echt zoveel hebben gehad of KRO beetje de boel manipuleren met 20 nepbrieven?
- "ik hou van kontneuken in de hooizolder"Haters everywhere but I don't really care.![]()
en dan nu over naar Alberto
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Dat lachje van die vrouw is vreselijk als je hem al tien keer gehoord hebt, maar ik vind haar verder wel leuk
dat laatste denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef matthijst het volgende:
Zou die homo nou echt zoveel hebben gehad of KRO beetje de boel manipuleren met 20 nepbrieven?
- "ik hou van kontneuken in de hooizolder"![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: