Ik moet nog maar zien hoe Rodriguez de 2000m grens verteert. Tot nu toe zijn ze nog niet boven de 1700m geweest.quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Maver24 het volgende:
Rodriquez wint de Vuelta, ik zeg het je
Wel op Eurosport en de Belg tochquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef Guard het volgende:
Wat nou geen live verslag morgen? Toch wel een stream mag ik hopen?
Als je goede benen hebt kan je dat ookquote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien hoe Rodriguez de 2000m grens verteert. Tot nu toe zijn ze nog niet boven de 1700m geweest.
Hij leek nu toch ook wel behoorlijk op zijn limiet te zitten. Hij gaat overal alleen nog volgen en dat lijkt me ook het beste om te doen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom rijdt die Rodriguez nu niet gewoon weg van Contador? Hij was beter en zo groot is zijn voorsprong niet. Het blijft te veel een volger.
1 slecht op moment op Bola del Mundo en hij is z'n trui kwijt. Heeft niets geleerd uit de Giro.
Die 2000m grens schijnt niet voor iedereen te zijn weggelegd. Vino kon bijvoorbeeld in het hooggebergte eigenlijk ook niet mee.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je goede benen hebt kan je dat ook
Misschien toch bang dat hij zich opblaast? Contador blijven volgen is gewoon het meest veilige scenario dat ook de minste kracht kost.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom rijdt die Rodriguez nu niet gewoon weg van Contador? Hij was beter en zo groot is zijn voorsprong niet. Het blijft te veel een volger.
1 slecht op moment op Bola del Mundo en hij is z'n trui kwijt. Heeft niets geleerd uit de Giro.
Het lijkt me al bizar veel kracht kosten om die tempoversnellingen steeds te beantwoorden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef Drebbelman het volgende:
Misschien toch bang dat hij zich opblaast? Contador blijven volgen is gewoon het meest veilige scenario dat ook de minste kracht kost.
twitter:ItsCycling twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:56:48#Vuelta2012 GC: 1. Joaquim Rodriguez / 2. Alberto Contador 22" / 3. Alejandro Valverde 1'41" / 4. Chris Froome 2'16" / 5. Dani Moreno 4'51" reageer retweet
Klassement.twitter:ItsCycling twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:57:50#Vuelta2012 GC 6.Robert Gesink +5'42" / 7.Andrew Talansky 6'48' / 8.Laurens ten Dam 7'17" / 9.Nicolas Roche 7'21" / 10.Igor Anton 7'39" reageer retweet
Stond ook al op de website van de Vueltaquote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ItsCycling twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:56:48#Vuelta2012 GC: 1. Joaquim Rodriguez / 2. Alberto Contador 22" / 3. Alejandro Valverde 1'41" / 4. Chris Froome 2'16" / 5. Dani Moreno 4'51" reageer retweet
Klassement.twitter:ItsCycling twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:57:50#Vuelta2012 GC 6.Robert Gesink +5'42" / 7.Andrew Talansky 6'48' / 8.Laurens ten Dam 7'17" / 9.Nicolas Roche 7'21" / 10.Igor Anton 7'39" reageer retweet
Was ook gewoon in beeld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stond ook al op de website van de Vuelta
Top 10 Vuelta had ik eerlijk gezegd ook niet gedacht, maar hij is gewoon een goede klimmer.quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Ten Dam is wel goed hoor he, had dat niet verwacht, je zou toch ook niet echt verwachten dat het een klimmer is,
mijn gedachten exactly !quote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een briljante Vuelta is dit en wat zijn de Giro en Vuelta toch vele malen leuker dan de Tour. ... + uitleg
Dat is niet waar, ze zitten nu gewoon in een mooi stukje, maar in Spanje heb je ook vreselijk grote stukken dor en droog saai land.....quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef chufi het volgende:
Spanje is ook vele malen mooier dan Frankrijk
Maar dat is juist het mooie afwisselende aan dat land .. Je hebt er alles .quote:Op zondag 2 september 2012 18:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze zitten nu gewoon in een mooi stukje, maar in Spanje heb je ook vreselijk grote stukken dor en droog saai land.....
Dit jaar is het toevallig de Ronde van NOORD-Spanje geworden en daar valt wat meer regen
Dat heb je in Frankrijk ookquote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is juist het mooie afwisselende aan dat land .. Je hebt er alles .
Met van die etappes van 180 kilometer met 179 kilometer lang een rechte weg door kurkdroog land en dan in de laatste kilometer vier scherpe bochten waar het halve peloton op zijn bek gaat.quote:Op zondag 2 september 2012 18:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze zitten nu gewoon in een mooi stukje, maar in Spanje heb je ook vreselijk grote stukken dor en droog saai land.....
Dooddoener, want in dit geval niet waar. Daarom zei ik het nu ook. Er was een grote groep in het begin weg, die rijden echt niet 'toevallig' weg. Vervolgens rijdt het peloton (met ook Rabobank) het gat toe tot minder dan 20 seconden, en dan nog valt er niemand aan om het gat te overbruggen en een deel van de kopgroep rijdt terug weg.quote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je moet ook maar net het geluk hebben om mee te zitten natuurlijk.
We hebben vandaag geen aanval gezien van Contador inderdaad!quote:“Joaquim is in the strongest shape of his life,” said Contador. “I was not feeling very well today so I preferred to keep my energy for the final mountain stage.”
quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We hebben vandaag geen aanval gezien van Contador inderdaad!
Wat was het plan met al die vooruitgeschoven ploeggenoten eigenlijk?quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We hebben vandaag geen aanval gezien van Contador inderdaad!
Is toch wel duidelijk? Alleen hielp Katusha door het tempo hoog te houden dat plannetje goed om zeep (en Contador's ploeggenoten waren uiteraard zelf niet goed genoeg om fatsoenlijk afstand te nemen).quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat was het plan met al die vooruitgeschoven ploeggenoten eigenlijk?
Dat was toch wel te verwachten. Dachten ze bij Saxo nou echt dat Contador zonder problemen allerlei mannen vooruit kan sturen zonder dat de tegenstand doorheeft wat voor idee daarachter zit?quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Is toch wel duidelijk? Alleen hielp Katusha door het tempo hoog te houden dat plannetje goed om zeep (en Contador's ploeggenoten waren uiteraard zelf niet goed genoeg om fatsoenlijk afstand te nemen).
Ze waren in ieder geval redelijk snel verlost van Moreno deze keer.quote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was toch wel te verwachten. Dachten ze bij Saxo nou echt dat Contador zonder problemen allerlei mannen vooruit kan sturen zonder dat de tegenstand doorheeft wat voor idee daarachter zit?
Zie meerdere via nieuwsgroepen, neem aan dat via (cycling)torrents genoeg te vinden isquote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Sleip het volgende:
Is het mogelijk om de etappe terug te kijken ergens op het net?
Ik blijf erbij dat ik dat ook gewoon een van de meest overschatte 'tactische plannen' vind, die je soms in de koers wel eens ziet... Die vooruitgeschoven pionnen tactiek werkt eens in de 5 jaar in een grote ronde écht effectief en ook een Ducrot doet alsof dat echt dé tactische oplossing voor alle klassementrenners is of zo.quote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was toch wel te verwachten. Dachten ze bij Saxo nou echt dat Contador zonder problemen allerlei mannen vooruit kan sturen zonder dat de tegenstand doorheeft wat voor idee daarachter zit?
Het enige waarbij het echt helpt is als er aangevallen wordt op een klim of de afdaling daarna, waarna er een stuk vlak volgt waarbij je dus een paar ploeggenoten tegenkomt, zoals Heras in de Vuelta van 2005. Maar meestal heeft het geen enkel nut inderdaad en al helemaal niet op een slotklim die dermate steil is.quote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef marcodej het volgende:
Het enige wat die springplankjes af en toe kunnen is een bidon afgeven, tien meter op kop rijden (in het geval van Voigt honderd meter), om er daarna af gereden te worden.
Thx!quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie meerdere via nieuwsgroepen, neem aan dat via (cycling)torrents genoeg te vinden is
De Gendt in de Giro. Maar het werkt wel veel vaker niet dan wel inderaadquote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het enige waarbij het echt helpt is als er aangevallen wordt op een klim of de afdaling daarna, waarna er een stuk vlak volgt waarbij je dus een paar ploeggenoten tegenkomt, zoals Heras in de Vuelta van 2005. Maar meestal heeft het geen enkel nut inderdaad en al helemaal niet op een slotklim die dermate steil is.
In de Giro nog met De Gendt bijvoorbeeld. Maar het is inderdaad totaal geen garantie op succes, moet je echt mazzel hebben met het koersverloop. De Vuelta leent zich daar ook nauwelijks voor, omdat het vaak alleen een slotklim is die de koers bepaalt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het enige waarbij het echt helpt is als er aangevallen wordt op een klim of de afdaling daarna, waarna er een stuk vlak volgt waarbij je dus een paar ploeggenoten tegenkomt, zoals Heras in de Vuelta van 2005. Maar meestal heeft het geen enkel nut inderdaad en al helemaal niet op een slotklim die dermate steil is.
In dezelfde etappe nog met Quintana?quote:Op zondag 2 september 2012 23:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
In de Giro nog met De Gendt bijvoorbeeld. Maar het is inderdaad totaal geen garantie op succes, moet je echt mazzel hebben met het koersverloop. De Vuelta leent zich daar ook nauwelijks voor, omdat het vaak alleen een slotklim is die de koers bepaalt.
quote:Binnen Rabobank heeft Laurens ten Dam de vrijheid gekregen om zijn achtste plaats in het klassement te verdedigen. Zaterdag op de klim naar Puerto de Ancares was hij de beste Raborenner. In eerste instantie bleef Ten Dam nog in de buurt bij Gesink die een mindere dag kende. „Maar Gesink gaf me al snel een sein dat ik voor mijn eigen kans kon rijden. Hoe ik daarna weer terugkeerde naar de achtervolgende groep heeft me verbaasd. Ik denk dat ik die dag de vijfde of zesde beste renner in koers was.”
Gisteren voelde Ten Dam zich in het tweede deel van het drieluik in de bergen iets minder. Waar hij een dag eerder nog de koers kon maken, was het nu vooral aanklampen. „Maar ik mag niet klagen. Op een zeker moment leek het er zelfs op dat we Chris Froome nog konden lossen. Dat is een taaie. Die vecht zich echt knap terug. Deze achtste plaats is een keurige positie. We zijn echter nog een week van Madrid verwijderd.”
Lekker meesterknecht worden bij Contadorquote:Op maandag 3 september 2012 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
LtD
Sowieso geweldig seizoen, Tour ook uitmuntend.
Voor hem hoop ik dat er een echt grote ronderenner komt die hem als meesterknecht wil, a la Contador dus.quote:Op maandag 3 september 2012 10:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja tis echt te hopen dat die blijft.
Alles weer bij elkaar.quote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef MichelWuyts het volgende:
LTD in de etappe vandaga op dit moment in een groep op achterstand.
Nibali wilde hem toch meenemen naar Astana?quote:Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor hem hoop ik dat er een echt grote ronderenner komt die hem als meesterknecht wil, a la Contador dus.
Die heeft hem inderdaad gepolst of hij interesse had. Helaas is daar dan weer niks over bekend.quote:Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nibali wilde hem toch meenemen naar Astana?
Dat was gister ook al een enorm gezeik omquote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is zometeen live vanaf http://nos.nl/dossier/406790-vuelta-a-espana-2012/tab/475/live/
Ze hebben de tijd inmiddels veranderd van 14.50u naar 16.00u![]()
Beter kun je hem geen reden geven om er toch nog aan te denkenquote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige echte bedreiging voor Clarke is de top 3 uit het klassement, Moncoutie staat al te ver en lijkt me ook gewoon niet goed genoeg.
Midden in het peletonquote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Greenedge is ook met andere dingen bezig.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Hebben ze allemaal Neutrino's geslikt?quote:Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Peloton ging supersnel, liep 30 seconden in op 30 seconden tijd.
Herbert en Maarten geloven er nog steeds heilig inquote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha, mooi gedaanquote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Sheepcidus het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rodriguez zit heel ver naar achteren.
Hoe ver?
Hij zit zelfs nog achter de Rabo's.
Een nieuw spandoek maken is ook zo'n gedoe. De Serge Pauwels fanclub zal wel te maken hebben met tegenvallende contributie-inkomsten.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Pauwels zit toch niet meer bij Sky.
Of gewoon op, zou natuurlijk wel leuk zijn als een renner die nu niet goed genoeg is om de subtoppers te volgen in het vervolg van de Vuelta in de aanval gaat maar er zijn nog wel meer kapers op de kust. Als Mollema toch op avontuur wil had hij net zo goed gisteren helemaal kunnen uitbollen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
Mollema is dus bezig om vandaag flink wat tijd te verliezen om nog een keer weg te mogen. Hij is er namelijk al een tijdje af. Garate hangt er wel nog steeds aan.
Of hij heeft een slechte dag.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
Mollema is dus bezig om vandaag flink wat tijd te verliezen om nog een keer weg te mogen. Hij is er namelijk al een tijdje af. Garate hangt er wel nog steeds aan.
nee, die was alleen de bergtrui aan het helpen om puntjes af te pakken van andere gegadigdenquote:
Het ligt aan jou.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef vaarsuvius het volgende:
nos stream down? of ligt het aan mijn watchguard firewall?
Slechte week inmiddels of beter gezegd, slechte Vuelta. Misschien dat hij nog een keer kan mee sluipen maar net zoals in de TDF zijn er genoeg andere kapers op de kust die nu nog geen trap extra hebben gedaan en hun moment afwachten. Mollema heeft duidelijk een jasje uitgedaan door in eerste instantie proberen aan te haken, dat is meestal voldoende om de rest van de ronde vierkant te rijden. Mollema is geen Anton of voorheen Cunego die selectief een dag kan uitkiezen waar hij opeens grootste dingen kan laten zien.quote:
Zoiets verwacht ik in de toekomst eerder van Poels (als die al ooit terug op niveau komt na zijn zware val natuurlijk)quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
Mollema is geen Anton of voorheen Cunego die selectief een dag kan uitkiezen waar hij opeens grootste dingen kan laten zien.
Wel te hopen, inmiddels is het groepje Nederlandse klimmers erg dun bezaaid geworden.quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik in de toekomst eerder van Poels (als die al ooit terug op niveau komt na zijn zware val natuurlijk)
Dat Anton achterin hangt met nog 4 ploeggenoten om zich heen, maakt weinig uit. Ze willen de etappezege, maar ze zijn er alleen vreselijk laat aan begonnen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef Guard het volgende:
Wat zijn die basken nu aan het doen... Anton hangt achterin, terwijl er twee ploegmaats voorop aan het sleuren zijn
Oh als dat voor de etappe is zijn ze wel laat ja...quote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Anton achterin hangt met nog 4 ploeggenoten om zich heen, maakt weinig uit. Ze willen de etappezege, maar ze zijn er alleen vreselijk laat aan begonnen.
Maar wie moet dat gaan doen dan? Anton?quote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Anton achterin hangt met nog 4 ploeggenoten om zich heen, maakt weinig uit. Ze willen de etappezege, maar ze zijn er alleen vreselijk laat aan begonnen.
Niet, vindt hij zielig voor Purito vandaagquote:Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef Guard het volgende:
Bertje zit maar te kijken, wanneer zal ie gaan aanvallen?
Wie anders? Ik zie het Verdugo niet doen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maar wie moet dat gaan doen dan? Anton?
Hopelijk een trieste grapquote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Sasman het volgende:
Wuyts krijg sms'sje van iemand in het spaans.![]()
Staat in de Rodriguez koorts heeft.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nog 2 Rabo's. Mollema al een tijdje gelost?
Al een hele tijd. Lijkt een snipperdag te worden.quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nog 2 Rabo's. Mollema al een tijdje gelost?
Ja, maar ik zie Anton het dus ook niet doen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie anders? Ik zie het Verdugo niet doen.
Dat denk ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die zal uiteindelijk toch wel weer top 5 rijden in de etappe
Hij lijkt nog niet op zijn absolute limiet te zitten nee.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef TheArt het volgende:
Gesink lijkt me wat makkelijker te trappen vandaag, ook in zijn aanzetten, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef vaarsuvius het volgende:
ik ga ervan uit dat ze niet voorop blijven
Die oogt altijd beter, ook gisteren, terwijl hij gisteren een stukje minder dan Gesink was.quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Szura het volgende:
Ik vind Ten Dam er anders beter uitzien dan Gesink
Niet als ie op z'n bakkes is gegaan....quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die oogt altijd beter, ook gisteren, terwijl hij gisteren een stukje minder dan Gesink was.
Niet zo steil hier he..quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Moreno weer terug lijkt te komen met Roche.
En dan dadelijk er weer af (hopelijk)...quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Moreno weer terug lijkt te komen met Roche.
Dat noemen we niet eens lichte verhoging.quote:
Bij topsport komt het nogal nauw...quote:
Denk dat Quintana weer lang mee gaat gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef pullup het volgende:
We houden weer het gewone trio over zodirect dus
Wie is die Saxo voorop nu?quote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef pullup het volgende:
We houden weer het gewone trio over zodirect dus
Lijkt me wel ja.. Maar of Rodriguez eraf gereden wordt, ik betwijfel het..quote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bertje gaat nog wel een paar keer aanvallen
Dank je.quote:
Mhua nee, daar is Quintana een te grote hulp voor.quote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef marcodej het volgende:
Ik zie Valv.Piti straks nog wel terugwaaien bij groep Gesink.
Op die laatste 3 km gaan er sowieso wel verschillen ontstaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
Als je Moreno wil lossen zal toch een Ten Dam tempo moeten maken.
Ten Dam wil (terecht) niet z'n top-10 positie op het spel zetten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
Als je Moreno wil lossen zal toch een Ten Dam tempo moeten maken.
Die is wel goud waard ja.quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua nee, daar is Quintana een te grote hulp voor.
Quintanaquote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Maver24 het volgende:
goedemiddag allemaal, hoe staat het ervoor ?
Bertje, Rodriquez, Valverde ??
Het is het parcours he. Maar 40 km tijdrit en weet-ik-het-hoeveel finishes bergop. En een stel renners die bergop aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind de vuelta zoveel leuker dan de Tour!
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:28 schreef marcodej het volgende:
Haha, waar vinden ze toch die wegen altijd.
Dat durven ze niet, om dat hele circus daarover te sturen...quote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef marcodej het volgende:
Dit soort wegen moeten ze in Frankrijk toch ook wel genoeg kunnen vinden?
Zet je het circus onderaan de col en laat je de renners naar beneden rollen achteraf.quote:Op maandag 3 september 2012 17:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat durven ze niet, om dat hele circus daarover te sturen...
Ja dat zou kunnen, maar de sponsoren willen met hun bus en gasten bovenop de streep staanquote:Op maandag 3 september 2012 17:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zet je het circus onderaan de col en laat je de renners naar beneden rollen achteraf.
Spaanse regisseur "Robert wie?"quote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef marcodej het volgende:
Een derde motor bij de groep Gesink, is dat echt teveel gevraagd organisatie?
Als hij Cadel had geheten, dan hadden er al 95quote:Op maandag 3 september 2012 17:34 schreef Gitank2 het volgende:
Rodriguez blijft zo heerlijk plakken.
Om er nog een felle spurt uit te halen op 500 meter.
Uiteindelijk zal de Tour zo aan z'n eigen succes ten onder gaan. Heb al jaren geen echt leuke Tour meer gezien. De Giro en Vuelta daarentegen...quote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, maar de sponsoren willen met hun bus en gasten bovenop de streep staan
Inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als hij Cadel had geheten, dan hadden er al 95smileys in het topic gestaan.
We mogen al blij zijn dat we af en toe de koplopers nog te zien krijgen. Zo matig zijn de Spanjaarden met hun registratiequote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef marcodej het volgende:
Een derde motor bij de groep Gesink, is dat echt teveel gevraagd organisatie?
Dat dusquote:Op maandag 3 september 2012 17:34 schreef Szura het volgende:
Deel die mongolen eens een elleboog uit
Eros Poli ging helemaal stuk toen hij zag dat hij langzamer dan 10 km/h reed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |