quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nog 2 Rabo's. Mollema al een tijdje gelost?
Al een hele tijd. Lijkt een snipperdag te worden.quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nog 2 Rabo's. Mollema al een tijdje gelost?
Ja, maar ik zie Anton het dus ook niet doen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie anders? Ik zie het Verdugo niet doen.
Dat denk ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die zal uiteindelijk toch wel weer top 5 rijden in de etappe
Hij lijkt nog niet op zijn absolute limiet te zitten nee.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef TheArt het volgende:
Gesink lijkt me wat makkelijker te trappen vandaag, ook in zijn aanzetten, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef vaarsuvius het volgende:
ik ga ervan uit dat ze niet voorop blijven
Die oogt altijd beter, ook gisteren, terwijl hij gisteren een stukje minder dan Gesink was.quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Szura het volgende:
Ik vind Ten Dam er anders beter uitzien dan Gesink
Niet als ie op z'n bakkes is gegaan....quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die oogt altijd beter, ook gisteren, terwijl hij gisteren een stukje minder dan Gesink was.
Niet zo steil hier he..quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Moreno weer terug lijkt te komen met Roche.
En dan dadelijk er weer af (hopelijk)...quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Moreno weer terug lijkt te komen met Roche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |