Of hij heeft een slechte dag.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
Mollema is dus bezig om vandaag flink wat tijd te verliezen om nog een keer weg te mogen. Hij is er namelijk al een tijdje af. Garate hangt er wel nog steeds aan.
nee, die was alleen de bergtrui aan het helpen om puntjes af te pakken van andere gegadigdenquote:
Het ligt aan jou.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef vaarsuvius het volgende:
nos stream down? of ligt het aan mijn watchguard firewall?
Slechte week inmiddels of beter gezegd, slechte Vuelta. Misschien dat hij nog een keer kan mee sluipen maar net zoals in de TDF zijn er genoeg andere kapers op de kust die nu nog geen trap extra hebben gedaan en hun moment afwachten. Mollema heeft duidelijk een jasje uitgedaan door in eerste instantie proberen aan te haken, dat is meestal voldoende om de rest van de ronde vierkant te rijden. Mollema is geen Anton of voorheen Cunego die selectief een dag kan uitkiezen waar hij opeens grootste dingen kan laten zien.quote:
Zoiets verwacht ik in de toekomst eerder van Poels (als die al ooit terug op niveau komt na zijn zware val natuurlijk)quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
Mollema is geen Anton of voorheen Cunego die selectief een dag kan uitkiezen waar hij opeens grootste dingen kan laten zien.
Wel te hopen, inmiddels is het groepje Nederlandse klimmers erg dun bezaaid geworden.quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik in de toekomst eerder van Poels (als die al ooit terug op niveau komt na zijn zware val natuurlijk)
Dat Anton achterin hangt met nog 4 ploeggenoten om zich heen, maakt weinig uit. Ze willen de etappezege, maar ze zijn er alleen vreselijk laat aan begonnen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef Guard het volgende:
Wat zijn die basken nu aan het doen... Anton hangt achterin, terwijl er twee ploegmaats voorop aan het sleuren zijn
Oh als dat voor de etappe is zijn ze wel laat ja...quote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Anton achterin hangt met nog 4 ploeggenoten om zich heen, maakt weinig uit. Ze willen de etappezege, maar ze zijn er alleen vreselijk laat aan begonnen.
Maar wie moet dat gaan doen dan? Anton?quote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Anton achterin hangt met nog 4 ploeggenoten om zich heen, maakt weinig uit. Ze willen de etappezege, maar ze zijn er alleen vreselijk laat aan begonnen.
Niet, vindt hij zielig voor Purito vandaagquote:Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef Guard het volgende:
Bertje zit maar te kijken, wanneer zal ie gaan aanvallen?
Wie anders? Ik zie het Verdugo niet doen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maar wie moet dat gaan doen dan? Anton?
Hopelijk een trieste grapquote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Sasman het volgende:
Wuyts krijg sms'sje van iemand in het spaans.![]()
Staat in de Rodriguez koorts heeft.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nog 2 Rabo's. Mollema al een tijdje gelost?
Al een hele tijd. Lijkt een snipperdag te worden.quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nog 2 Rabo's. Mollema al een tijdje gelost?
Ja, maar ik zie Anton het dus ook niet doen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie anders? Ik zie het Verdugo niet doen.
Dat denk ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die zal uiteindelijk toch wel weer top 5 rijden in de etappe
Hij lijkt nog niet op zijn absolute limiet te zitten nee.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef TheArt het volgende:
Gesink lijkt me wat makkelijker te trappen vandaag, ook in zijn aanzetten, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef vaarsuvius het volgende:
ik ga ervan uit dat ze niet voorop blijven
Die oogt altijd beter, ook gisteren, terwijl hij gisteren een stukje minder dan Gesink was.quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Szura het volgende:
Ik vind Ten Dam er anders beter uitzien dan Gesink
Niet als ie op z'n bakkes is gegaan....quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die oogt altijd beter, ook gisteren, terwijl hij gisteren een stukje minder dan Gesink was.
Niet zo steil hier he..quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Moreno weer terug lijkt te komen met Roche.
En dan dadelijk er weer af (hopelijk)...quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Moreno weer terug lijkt te komen met Roche.
Dat noemen we niet eens lichte verhoging.quote:
Bij topsport komt het nogal nauw...quote:
Denk dat Quintana weer lang mee gaat gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef pullup het volgende:
We houden weer het gewone trio over zodirect dus
Wie is die Saxo voorop nu?quote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef pullup het volgende:
We houden weer het gewone trio over zodirect dus
Lijkt me wel ja.. Maar of Rodriguez eraf gereden wordt, ik betwijfel het..quote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bertje gaat nog wel een paar keer aanvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |