Lekker meesterknecht worden bij Contadorquote:Op maandag 3 september 2012 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
LtD
Sowieso geweldig seizoen, Tour ook uitmuntend.
Voor hem hoop ik dat er een echt grote ronderenner komt die hem als meesterknecht wil, a la Contador dus.quote:Op maandag 3 september 2012 10:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja tis echt te hopen dat die blijft.
Alles weer bij elkaar.quote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef MichelWuyts het volgende:
LTD in de etappe vandaga op dit moment in een groep op achterstand.
Nibali wilde hem toch meenemen naar Astana?quote:Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor hem hoop ik dat er een echt grote ronderenner komt die hem als meesterknecht wil, a la Contador dus.
Die heeft hem inderdaad gepolst of hij interesse had. Helaas is daar dan weer niks over bekend.quote:Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nibali wilde hem toch meenemen naar Astana?
Dat was gister ook al een enorm gezeik omquote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is zometeen live vanaf http://nos.nl/dossier/406790-vuelta-a-espana-2012/tab/475/live/
Ze hebben de tijd inmiddels veranderd van 14.50u naar 16.00u![]()
Beter kun je hem geen reden geven om er toch nog aan te denkenquote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige echte bedreiging voor Clarke is de top 3 uit het klassement, Moncoutie staat al te ver en lijkt me ook gewoon niet goed genoeg.
Midden in het peletonquote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Greenedge is ook met andere dingen bezig.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Greenedge is ook met andere dingen bezig.
Hebben ze allemaal Neutrino's geslikt?quote:Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Peloton ging supersnel, liep 30 seconden in op 30 seconden tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |