Als jij nou gewoon ff niet meer op mij reageert uberblije peuter....ga lekker vieren dat Ajax slecht speelt, ajacied-onwaardig jij...quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, nu kunnen ze er bij tegenstand nooit meer iets van.
Tja met zo'n verdediging bij Heerenveen scoren ze vast nog....quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
we scoren nog wel. de vraag us alleen of heerenveen nog scoort
Gelukkig kostten Sana en Boerrigter ons weinig. Siem gratis.quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja met zo'n verdediging bij Heerenveen scoren ze vast nog....
Maar haha die aanvallers van Ajax zijn echt 0,0 miljoen waard zeg, wat een prutsers
Terwijl die normaal zoooo opgehemeld wordt.quote:
We hebben er dan ook 0 miljoen aan uitgegeven. Dat scheelt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja met zo'n verdediging bij Heerenveen scoren ze vast nog....
Maar haha die aanvallers van Ajax zijn echt 0,0 miljoen waard zeg, wat een prutsers
Eriksen is Godquote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Terwijl die normaal zoooo opgehemeld wordt.
Gaat echt naar de wereldtop of niet dan.
Zien eindelijk de Ajacieden ook in dat die Eriksen er geen reet van kan??
Heel af en toe een leuk wedstrijdje speelt maar 9 vd 10 keer vet slecht
quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Eriksen heeft genoeg kwaliteiten, vooral de steekbal. Alleen komt het er niet uit.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar het andere topic.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het Serie-A topicquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar het andere topic.
Maar toch heb ik gelijk en dat kunnen Ajacieden niet hebben dus beginnen ze dom te praten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef TJV het volgende:
Bianconeri flikker jij toch ook gewoon een eind op, de tyfus zeg.
Ga lekker weg trollquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar toch heb ik gelijk en dat kunnen Ajacieden niet hebben dus beginnen ze dom te praten.
Is er wel 1 Ajacied die normale taal kan gebruiken? En niet altijd schandalig zit te praten met bv tyfus?
Ik doelde meer op een topic uit BNW, maakt niet uit welk topicquote:
Kom eens eerst met goede argumenten waarom eriksen slecht is.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar toch heb ik gelijk en dat kunnen Ajacieden niet hebben dus beginnen ze dom te praten.
Is er wel 1 Ajacied die normale taal kan gebruiken? En niet altijd schandalig zit te praten met bv tyfus?
Nee wij zijn allemaal scheldende boeren.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
TRU.quote:Op zondag 2 september 2012 18:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een topic uit BNW, maakt niet uit welk topic
Boeren(niet dat Grunnigers dat zijn) zijn ten minste nog beschaafd!!quote:
Nog steeds liever Dijks dan Blind.quote:
Waar zijn je argumenten mbt Eriksen nou?quote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeren(niet dat Grunnigers dat zijn) zijn ten minste nog beschaafd!!
En gebruiken normale menselijke taal in plaats van al dat asociale gedoe.
Ben ik blij dat Groningen ''achterloopt''!! Dat idiote taalgebruik in Amsterdam en het westen hoef ik hier niet! Die arrogantie mogen ze in Amsterdam houden. Dat niet-realistische kijk hebben houden ze ook maar lekker daar.
Ik zou eerst een de term "arrogantie" opzoekenquote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ben ik blij dat Groningen ''achterloopt''!! Dat idiote taalgebruik in Amsterdam en het westen hoef ik hier niet! Die arrogantie mogen ze in Amsterdam houden. Dat niet-realistische kijk hebben houden ze ook maar lekker daar.
Ach, wij zijn veel beter dan die boeren buiten de randstad. Kun je lullen wat je wilt, maar het is gewoon zo.quote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeren, beschaafd?quote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie maar iets rustiger mag wel kerel.quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef HeatWave het volgende:
JE staat er voor 1 ding.... wat een kansloos excuus voor mens ben je dan als je dat niet kan.
Een debutant als je met 10 staat dat lijkt mij handig.quote:
Oh, dit is rustig hoor, wat ik IRL schreeuw is nog veel ergerquote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie maar iets rustiger mag wel kerel.
Ze worden overlopen, Schone tegen een Heerenveen kan al niet meer. Helaas. Poulsen dus volgende keer.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Erikssen en Schone spelen echt matig vandaag.
understatement.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Je speelt bij Ajax, dat moet kunnen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Een debutant als je met 10 staat dat lijkt mij handig.
Oke dan ik zit hier ook te koken namelijkquote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dit is rustig hoor, wat ik IRL schreeuw is nog veel erger.
En toch zet Eriksen drie mensen vrij voor de keeper.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zij speelde wel met lef...quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen < Van der Vaart, Sneijder op die leeftijd.
True. Van der Vaart was op die leeftijd al een van de echte leiders op het veld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen < Van der Vaart, Sneijder op die leeftijd.
Deden Sneijder en van der vaar dat beter dan?quote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef tammepiet het volgende:
78 om 14 goals bij Eriksen.
Zegt genoeg.
Boccara mag je niets van verwachten, slecht 10 minuutjes.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=15368&typeofpage=84137quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deden Sneijder en van der vaar dat beter dan?
Op die leeftijd zeker niet, ook minder assists.quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deden Sneijder en van der vaar dat beter dan?
Ach goals zijn leuk als middenvelder maar als de aanvallers het vandaag afronden kan Eriksen er weer 3 assists bij schrijven en dan is het gewoon prima.quote:Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef tammepiet het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=15368&typeofpage=84137
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=41131&typeofpage=84137
Een 'ja' dus.
Nadat ie 'm eerst niet kon klemmen.quote:
Rood, paal, lat, onterecht een pingel tegen, onterecht één niet gehad, onterecht buitenspel gevlagd maar goed geen enkele goede aanval gezien van beide kanten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nadat ie 'm eerst niet kon klemmen.
Sowieso was dat vasthouden van de jong in de 16 echt wel een pingel.
Nee, is gewoon zo.quote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Ramkraker het volgende:
Die scheids is echt een droplul, maar dat zal wel aan mij liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |