Als jij nou gewoon ff niet meer op mij reageert uberblije peuter....ga lekker vieren dat Ajax slecht speelt, ajacied-onwaardig jij...quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, nu kunnen ze er bij tegenstand nooit meer iets van.
Tja met zo'n verdediging bij Heerenveen scoren ze vast nog....quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
we scoren nog wel. de vraag us alleen of heerenveen nog scoort
Gelukkig kostten Sana en Boerrigter ons weinig. Siem gratis.quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja met zo'n verdediging bij Heerenveen scoren ze vast nog....
Maar haha die aanvallers van Ajax zijn echt 0,0 miljoen waard zeg, wat een prutsers
Terwijl die normaal zoooo opgehemeld wordt.quote:
We hebben er dan ook 0 miljoen aan uitgegeven. Dat scheelt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja met zo'n verdediging bij Heerenveen scoren ze vast nog....
Maar haha die aanvallers van Ajax zijn echt 0,0 miljoen waard zeg, wat een prutsers
Eriksen is Godquote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Terwijl die normaal zoooo opgehemeld wordt.
Gaat echt naar de wereldtop of niet dan.
Zien eindelijk de Ajacieden ook in dat die Eriksen er geen reet van kan??
Heel af en toe een leuk wedstrijdje speelt maar 9 vd 10 keer vet slecht
quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Eriksen heeft genoeg kwaliteiten, vooral de steekbal. Alleen komt het er niet uit.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar het andere topic.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het Serie-A topicquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar het andere topic.
Maar toch heb ik gelijk en dat kunnen Ajacieden niet hebben dus beginnen ze dom te praten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef TJV het volgende:
Bianconeri flikker jij toch ook gewoon een eind op, de tyfus zeg.
Ga lekker weg trollquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar toch heb ik gelijk en dat kunnen Ajacieden niet hebben dus beginnen ze dom te praten.
Is er wel 1 Ajacied die normale taal kan gebruiken? En niet altijd schandalig zit te praten met bv tyfus?
Ik doelde meer op een topic uit BNW, maakt niet uit welk topicquote:
Kom eens eerst met goede argumenten waarom eriksen slecht is.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar toch heb ik gelijk en dat kunnen Ajacieden niet hebben dus beginnen ze dom te praten.
Is er wel 1 Ajacied die normale taal kan gebruiken? En niet altijd schandalig zit te praten met bv tyfus?
Nee wij zijn allemaal scheldende boeren.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
TRU.quote:Op zondag 2 september 2012 18:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een topic uit BNW, maakt niet uit welk topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |