Ik snap je frustratie maar iets rustiger mag wel kerel.quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef HeatWave het volgende:
JE staat er voor 1 ding.... wat een kansloos excuus voor mens ben je dan als je dat niet kan.
Een debutant als je met 10 staat dat lijkt mij handig.quote:
Oh, dit is rustig hoor, wat ik IRL schreeuw is nog veel ergerquote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie maar iets rustiger mag wel kerel.
Ze worden overlopen, Schone tegen een Heerenveen kan al niet meer. Helaas. Poulsen dus volgende keer.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Erikssen en Schone spelen echt matig vandaag.
understatement.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Je speelt bij Ajax, dat moet kunnen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Een debutant als je met 10 staat dat lijkt mij handig.
Oke dan ik zit hier ook te koken namelijkquote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dit is rustig hoor, wat ik IRL schreeuw is nog veel erger.
En toch zet Eriksen drie mensen vrij voor de keeper.quote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zij speelde wel met lef...quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen < Van der Vaart, Sneijder op die leeftijd.
True. Van der Vaart was op die leeftijd al een van de echte leiders op het veld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen < Van der Vaart, Sneijder op die leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |