quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
siem de jong ookquote:Op zondag 2 september 2012 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero komt te kort dat zei ik ook al een maand geleden
Zoek het op zou ik zeggenquote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wie zei gisteren in dit topic dat Vermeer zo goed kon meevoetballen? Ja, het is een slechte pass van Van Rhijn, maar wat doet die Vermeer er ook mee. Not normal.
Matige speler.quote:Op zondag 2 september 2012 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero komt te kort dat zei ik ook al een maand geleden
hij was te lui om naar een stapje naar achteren te doenquote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Devz het volgende:
Zeker geen lekkere terugspeelbal van Van Rhijn, maar waarom pakte Vermeer die bal niet gewoon met z'n handen?
quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer moest die bal gewoon klemmen, ik zie velen lullen: ''Kutpass van Ricardo''.
Vermeer moest die bal gewoon klemmen, ik zie velen lullen: ''Kutpass van Ricardo''.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kom op, hij had nog tijd genoeg om een stap naar achteren te doen en 'm dan te klemmen.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kom op, hij had nog tijd genoeg om een stap naar achteren te doen en 'm dan te klemmen.
Het was een terugspeelbal. Doe niet zo dom.quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Hij had die bal prima weg kunnen slaan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een terugspeelbal. Doe niet zo dom.
Het is een terugspeelbal domme mongool. Dit is voetbal, geen korfbal.quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg dan niets als je alleen maar:of
post.
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Hij had die bal prima weg kunnen slaan.
Tijd genoeg om weg te slaan of 'm te klemmenquote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een terugspeelbal. Doe niet zo dom.
Idd. Sana had de bal ook al lang in het goal kunnen slaan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Hij had die bal prima weg kunnen slaan.
Voor wie een van de andere 10 spitsen die we hebben?quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef snellehenk het volgende:
Siem de jong aka lievelingetje van frank wisselen aub
Dwaas.quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd genoeg om weg te slaan of 'm te klemmen
Klemmen?quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wtf.quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajacied422 is echt zo dom.quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Worden we nou echt zo hard getrolled of zijn sommige mensen echt te dom om te snappen dat je een terugspeelbal niet met je handen mag pakken?
quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten.quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Aanvallend doet V Rhijn het wel goed deze wedstrijd.
Ja en van Vermeer door hem zo fout in te schatten en in de voeten van die nicht van Heerenveen te koppen. Allebei achterlijk. V Rhijn is nog jong heeft 20 wedstrijden gespeeld in Ajax of zo, die gaat wel eens fouten maken ja. Vermeer hoort dat niet meer te doen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stekelenburg had zo'n bal natuurlijk weg kunnen koppen maar vermeer is een halve meter kleiner en dan ga je hem zo aanspelen. Gewoon dikke fout van van Rhijn.
Moisander?quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutzooi, 2 goals tegen van deze kutploeg, maar geen verdedigers kopen hoor....
makkelijk zeggen achterafquote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutzooi, 2 goals tegen van deze kutploeg, maar geen verdedigers kopen hoor....
Vermeer had 'm in z'n handen moeten pakken.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een plezier deze wedstrijd.
Dijks, Boerrigter moesten scoren godsamme
quote:
Serero mocht ook wel met die ene kans, wat is die man slecht zeg.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een plezier deze wedstrijd.
Dijks, Boerrigter moesten scoren godsamme
bij het rustsignaal jaquote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als we zo tegen Real spelen wordt het 8 - 0 voor Real.
Eriksen, Serero en Schone. tering zeg.quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef HeatWave het volgende:
ga toch weg met die vermeer ook zeg.... en eriksen met zijn kleutercorners, die dijks kan er ook geen reet van.
Hoe kan je hier in godsnaam 2 goals van tegenkrijgen!?
Als ie 'm door liet gaan was ie in de goal terecht gekomen. In z'n handen was 't een pingel en koppen kan hij niet..quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef Burrito het volgende:
Maar kon Vermeer niet iets naar achter lopen en die bal wegrammen ofzo? Waarom gaat hij daar koppen?
Neemt niet weg dat zijn corners wel vaak kut zijn. Kan Schöne dat niet beter?quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen zet iemand 2 keer alleen voor de keeper, die ballen moeten er gewoon in.
Weet ik niet, ik kijk niet elke training.quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zijn corners wel vaak kut zijn. Kan Schöne dat niet beter?
Schone kan het niveau niet aan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zijn corners wel vaak kut zijn. Kan Schöne dat niet beter?
Tja. Was toch al duidelijk dat we dit soort wedstrijden zouden krijgen dit jaar met zo'n ploegje.quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef HeatWave het volgende:
ga toch weg met die vermeer ook zeg.... en eriksen met zijn kleutercorners, die dijks kan er ook geen reet van.
Hoe kan je hier in godsnaam 2 goals van tegenkrijgen!?
Nou nou wat goed van hem. Het gaat in 1 helft even compleet mis en hop daar zijn alle jankerds weer.quote:
Serero baas? Die heeft al 9 keer de bal op de meest simpele manieren ingeleverd. Toen ik dat hier 3 weken geleden zei lachte iedereen me uitquote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef BobW het volgende:
Dijks is drama, Serero is baas.
Maar we hadden natuurlijk al 4x moeten scoren.
6 keer dubbele cijfers tegen in de CL...quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tja. Was toch al duidelijk dat we dit soort wedstrijden zouden krijgen dit jaar met zo'n ploegje.
Heerenveen ook.quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef BobW het volgende:
Dijks is drama, Serero is baas.
Maar we hadden natuurlijk al 4x moeten scoren.
en dijks miste ook nog voor open doel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
6 keer dubbele cijfers tegen in de CL...
Als die lul van een Derk die 2de nou maakt was het klaar.
Dit is Ajax, geen volendam, als jij dit pikt moet je een andere club kiezen manquote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou nou wat goed van hem. Het gaat in 1 helft even compleet mis en hop daar zijn alle jankerds weer.
Stond een man voor.quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dijks miste ook nog voor open doel.
Bij NEC nam hij ze allemaal en die waren toch wel redelijk. Maarja Ajax moet het niet van de corners hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kijk niet elke training.
Je hebt goede wedstrijden maar zult ook vaak genoeg tegen een zeeperd aan gaan lopen dit jaar.quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou nou wat goed van hem. Het gaat in 1 helft even compleet mis en hop daar zijn alle jankerds weer.
Boe boe, huil huilquote:Op zondag 2 september 2012 17:36 schreef HeatWave het volgende:
Die scheids moet meteen ontslagen worden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |