quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
siem de jong ookquote:Op zondag 2 september 2012 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero komt te kort dat zei ik ook al een maand geleden
Zoek het op zou ik zeggenquote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wie zei gisteren in dit topic dat Vermeer zo goed kon meevoetballen? Ja, het is een slechte pass van Van Rhijn, maar wat doet die Vermeer er ook mee. Not normal.
Matige speler.quote:Op zondag 2 september 2012 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero komt te kort dat zei ik ook al een maand geleden
hij was te lui om naar een stapje naar achteren te doenquote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Devz het volgende:
Zeker geen lekkere terugspeelbal van Van Rhijn, maar waarom pakte Vermeer die bal niet gewoon met z'n handen?
quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer moest die bal gewoon klemmen, ik zie velen lullen: ''Kutpass van Ricardo''.
Vermeer moest die bal gewoon klemmen, ik zie velen lullen: ''Kutpass van Ricardo''.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kom op, hij had nog tijd genoeg om een stap naar achteren te doen en 'm dan te klemmen.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kom op, hij had nog tijd genoeg om een stap naar achteren te doen en 'm dan te klemmen.
Het was een terugspeelbal. Doe niet zo dom.quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Hij had die bal prima weg kunnen slaan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een terugspeelbal. Doe niet zo dom.
Het is een terugspeelbal domme mongool. Dit is voetbal, geen korfbal.quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg dan niets als je alleen maar:of
post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |