SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut TTRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik dacht al, waarom reageer je nou?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
De pingel van heerenveen.
edit: oh, dat was de grap natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die slechte grappen van iedereen over hoe ver fer die mis was[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
'Zo zit het de beste voetballer van de Friezen niet mee'quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zit Heerenveen niet mee aldus de commentator
Is wat anders.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom reageer je nou?quote:Ja, hou opquote:![]()
![]()
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:07:16Hoeveel wedstrijden zal die scheids krijgen? #gerechtigheid #heeaja reageer retweet
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hoe het echt ging: 'Hier, willen jullie een snoepje?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"ALS JULLIE GODVERDOMME NOG EEN KEER DIE BAL IN M'N TUIN SCHIETEN STEEK IK 'M LEK".'
![]()
oooooo kenneth kutmongool blijf je ook
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
WIl je hem ook even vragen waarom hij zo makkelijk voorbij gespeeld wordt in de BPL?quote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef TJV het volgende:
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:07:16Hoeveel wedstrijden zal die scheids krijgen? #gerechtigheid #heeaja reageer retweet
RvP; Feyenoord
Niks luckyquote:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef TJV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn ze helaas niet allemaal niveau Feyenoord. Heb hem even gebeld, beller is sneller.quote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIl je hem ook even vragen waarom hij zo makkelijk voorbij gespeeld wordt in de BPL? [ afbeelding ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
omdat feyenoordquote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIl je hem ook even vragen waarom hij zo makkelijk voorbij gespeeld wordt in de BPL? [ afbeelding ]![]()
![]()
Guidetti doet hem de groetjesquote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Daar zijn ze helaas niet allemaal niveau Feyenoord. Heb hem even gebeld, beller is sneller.
RvP; Feyenoord
ja hoorquote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef baaart het volgende:
Dit is gespeeld... wat een prutsers bij Heerenveen. Lucky Ajax, gefeliciteerd.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.quote:![]()
![]()
Die gozer die nooit meer een wedstrijd zal spelen?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is die Dijks toch weer matig dan.![]()
![]()
GODVERC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hoe had het in godsnaam al 2-2 kunnen zijn, gekke scheids.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Zaadwedstrijd.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.![]()
![]()
Hoe weet je dat? Meneer de arst?quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Die gozer die nooit meer een wedstrijd zal spelen?RvP; Feyenoord
2-3quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe had het in godsnaam al 2-2 kunnen zijn, gekke scheids.C'est la vie
Als arts heb ik zo mijn vermoedens.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Meneer de arst?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hap hap.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.![]()
Nee, gewoon Hereveen dat aan het prutsen isquote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hmz, dat komt als een Ferrassing!quote:RvP; Feyenoord
En een aidsclub, je punt?quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.![]()
op naar de volgende deenquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Schone; gewogen en te licht bevonden.![]()
Hij is ook slechts gelegenheidscontroleur. Totdat die bejaarde Deen fit is.quote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Schone; gewogen en te licht bevonden.C'est la vie
Gold dat maar voor Sulejmaniquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Schone; gewogen en te licht bevonden.![]()
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaarquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is ook slechts gelegenheidscontroleur. Totdat die bejaarde Deen fit is.
RvP; Feyenoord
Twee keer op het aluminium geschoten, onterechte strafschop. Wat hebben we een mazzel!quote:C'est la vie
quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani staat wissel hoor. Ik weet niet.________!
![]()
Dat win je nooit.quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaarOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat wordt een titanenstrijd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaar
C'est la vie
Hoe kan die dijks nou de kans voor open goal missen. Dat is nog erger dan die pingel van Djuricic of die 1 op 1 van Thulani.
Maar goed ik wil niet weten wat Manchester met dit Ajax doet als heerenveen al ajax had kunnen afstraffen![]()
Als hij zit dan zakt de bank zeker doorquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani staat wissel hoor. Ik weet niet.
RvP; Feyenoord
Staat hij wissel of niet?quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani staat wissel hoor. Ik weet niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
JE MOET ER OMHEEN DIRKC'est la vie
VERMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Diederikquote:RvP; Feyenoord
Keepertje!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja hoor daar heb je het weer.
C'est la vie
wie heeft het over GERECHTIGHEID?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ook we hebben hem vorig seizoen vergeven maar kunnen we nu Cillessen er weer inzetten?C'est la vie
Gelukkig hebben wij Janmaatquote:
RvP; Feyenoord
Terugspeelbal pannekoekquote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef KingRoland het volgende:
Waarom koppe hou em gewoon in je handen. Mafkees. Kut vermeer![]()
Die had je gewoon moeten klemmenquote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef Gramulanion het volgende:
Vermeer haters.Kutpass van Van Rhijn.
![]()
![]()
Flashback momentquote:C'est la vie
Ajacoeden op fok vallen echt niet te trollen op fok, ze zuigen en schelden zelf toch wel het hardst:')![]()
Kloptquote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef Gramulanion het volgende:
Vermeer haters.Kutpass van Van Rhijn.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had je gewoon moeten klemmen![]()
![]()
wat een amateurs zeg. Eerst die misser van Boerrigter, dan die achterlijke actie van van Rhijn en Vermeer.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Als je zo'n mongool als Boerrigter hebt staan die een gratis doelpunt niet afmaakt...sja. Gerechtigheid inderdaad.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
SUKKELquote:Op zondag 2 september 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
tis watquote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een schele lul is die scheidsrechter zegMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hij had de bal kunnen laten lopen of de bal naar de zijkant kunnen koppen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:17 schreef Caland het volgende:
Wat kan Vermeer nou aan zo een aidsbal doen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Daar mag je toch niet koppen?quote:C'est la vie
Ja, gewoon terugspeelbal klemmen toch. Niks aan de hand.quote:Op zondag 2 september 2012 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
Oh wacht hij bedoelt dat hij 'm in zn handen moest pakken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je straks de uitslag ziet ga je toch twijfelenquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
True, maar de fout ligt oorspronkelijk niet bij hem.quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hij had de bal kunnen laten lopen of de bal naar de zijkant kunnen koppen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Van Rhijn in Oranje ohohohohohIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Heb zn whatsapp. ik stuur zo wel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef SovjetComrade het volgende:
Sanaaaa Sanaaaa Sanaaa! Schiet er ff 2 in.graag op anoniem![]()
Was van allebei een flinke blunder.quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
True, maar de fout ligt oorspronkelijk niet bij hem.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Collectief gekut.C'est la vie
quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb zn whatsapp. ik stuur zo wel.![]()
![]()
Nee, van Rhijn loopt gewoon te kutte.quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was van allebei een flinke blunder.![]()
Die corners.
Ja en Vermeer kopt de bal recht in de voeten van die van Heerenveen. Allebei een blunderquote:Op zondag 2 september 2012 17:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, van Rhijn loopt gewoon te kutte.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Van Rhijn is ook gewoon een overhype linksbuiten! Bakt er niets van. Het werkt wel, het veren in de reet steken door Derksen!RvP; Feyenoord
hij was aan het jagen op een openingspostquote:
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.![]()
Van Rhijn geeft inderdaad de meeste idiote pass ooit. Maar dat kan je die sloeber natuurlijk amper kwalijk nemen. Vermeer zou zoiets alsnog moeten kunnen verwerken maar kopt de bal gewoon in de voet van de Heerenveen speler...ja dan is het gewoon Vermeer zijn schuld hoor...wat een brasser.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Van Rhijn is ook gewoon een overhype linksbuiten! Bakt er niets van. Het werkt wel, het veren in de reet steken door Derksen!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Hopelijk djuricicquote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat het 2-1 wordt. J0rdiii is chagrijnig.![]()
Je kan hem op zoveel manieren wegkoppen en hij kopt recht in de looplijn van die spits.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja en Vermeer kopt de bal recht in de voeten van die van Heerenveen. Allebei een blunder
Ja dan maakt Vermeer de grootste blunder van de twee.C'est la vie
Was juist een mooie assist van van Rhijn.quote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Schuld van Vermeer EN Van Rhijn. Kunnen wij daarmee leven?![]()
Ik weet niet of Vermeer traint op verkeerde terugspeelballen verwerken.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef baaart het volgende:
Van Rhijn geeft inderdaad de meeste idiote pass ooit. Maar dat kan je die sloeber natuurlijk amper kwalijk nemen. Vermeer zou zoiets alsnog moeten kunnen verwerken maar kopt de bal gewoon in de voet van de Heerenveen speler...ja dan is het gewoon Vermeer zijn schuld hoor...wat een brasser.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Schuld van Vermeer EN Van Rhijn. Kunnen wij daarmee leven?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan hem op zoveel manieren wegkoppen en hij kopt recht in de looplijn van die spits.
Ja dan maakt Vermeer de grootste blunder van de twee.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Het duurt niet lang meer voordat Breuer in Oranje komt. ALs je van Rhijn al selecteert dan ben je niet serieus bezigRvP; Feyenoord
Ook die is de schuld van de euro.quote:
C'est la vie
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggenquote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Schuld van Vermeer EN Van Rhijn. Kunnen wij daarmee leven?![]()
Verbeek weet er wel wat opquote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1-2.
Ik ben niet in vorm vandaag![]()
Hij gaat in het Ajax topic gewoon verder, de tering wat een mongool.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer moest die bal gewoon klemmen, ik zie velen lullen: ''Kutpass van Ricardo''.![]()
![]()
Idd en als je janmaat meeneemt dan moet je snel tbs nemenquote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
Het duurt niet lang meer voordat Breuer in Oranje komt. ALs je van Rhijn al selecteert dan ben je niet serieus bezig![]()
Laat hem, hij zit op korfbal dus heeft het al zwaar genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat in het Ajax topic gewoon verder, de tering wat een mongool.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik dacht dat ie gebanned was.quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat in het Ajax topic gewoon verder, de tering wat een mongool.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat in het Ajax topic gewoon verder, de tering wat een mongool.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Janmaat is een prima back!quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en als je janmaat meeneemt dan moet je snel tbs nemenRvP; Feyenoord
Zal vast niet slechter zijn dan Schone.quote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer gaat zo wel even tekeer. Ik denk ook dat hij het beest erin zet, Boccara.![]()
FINNBOGAASSSSOOOOONNOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Frankie gaat ze in elkaar slaan straks. En terecht.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat een verdediging bij Heerenveen ook. Bijna eigen goal nog
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Jonge, ik dacht die heb gescoordquote:
RvP; Feyenoord
Maar dit komt wel goed Heerenveen scoort alleen als een slome verdediger een knul van 20 neerhaalt of een verdediger loopt te kutten in samenwerking met zijn keeper. Als je geen al te grote fouten meer maakt (ik wend mij tot u God) is dit gewoon 3 puntjes in de tas.C'est la vie
quote:
C'est la vie
heeft ie ookquote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, ik dacht die heb gescoord
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik dacht nog een keerquote:
RvP; Feyenoord
Goeie aanval van v rhijn wel. Alleen Ajax kan niet afmaken momenteel.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
nee dat nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Kwalitietsaanname, poe poeC'est la vie
Kut-UIquote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Ook we hebben hem vorig seizoen vergeven maar kunnen we nu Cillessen er weer inzetten?![]()
![]()
Fernandez en Cisse kopen?quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Goeie aanval van v rhijn wel. Alleen Ajax kan niet afmaken momenteel.
RvP; Feyenoord
Molde verdedigde beter dan Ajax.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Het had 0-4 kunnen zijn, hoe je het dan nog voor elkaar om de rust in te gaan met 1-1 is gewoon pure magie.C'est la vie
Ik degradeer nog liever.quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fernandez en Cisse kopen? [ afbeelding ]mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Bluf dat je dat doet!quote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik degradeer nog liever.RvP; Feyenoord
nee, zoiets heet blijkbaar lucky ajaxquote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Het had 0-4 kunnen zijn, hoe je het dan nog voor elkaar om de rust in te gaan met 1-1 is gewoon pure magie.![]()
![]()
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik degradeer nog liever.![]()
Ja dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee, zoiets heet blijkbaar lucky ajaxmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dit heet Crappy Ajaxquote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee, zoiets heet blijkbaar lucky ajax
C'est la vie
ligt eraan hoeveel blessuretijd er isquote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef SovjetComrade het volgende:
Wanneer begint Frank met schreeuwen?![]()
Rust, in de kleedkamer.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef SovjetComrade het volgende:
Wanneer begint Frank met schreeuwen?![]()
Ik erger me altijd als mensen leiver de bal uit laten gaan dan 'm binnenhouden zodat je zelf in balbezit blijft. Luie flikkers.
Eeeeen weer over Vermeer heen, het kan ook weer niet anders hoor. godverdetering wat een mongool.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Nu ongeveer, denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef SovjetComrade het volgende:
Wanneer begint Frank met schreeuwen?Un dann rettet kein Kavallerie,
In de kleedkamer, maar nu gaan er ook mensen een blauw oog krijgen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef SovjetComrade het volgende:
Wanneer begint Frank met schreeuwen?C'est la vie
Nieuwe TT: HEERENVEEN![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Stelletje pannekoekeeeIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
FINNBOOOOGAAAAAAAAAAAAASSOOOOOOOOOOOOOOOONRvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |