Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.quote:
Die gozer die nooit meer een wedstrijd zal spelen?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is die Dijks toch weer matig dan.
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.
Hoe weet je dat? Meneer de arst?quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Die gozer die nooit meer een wedstrijd zal spelen?
2-3quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe had het in godsnaam al 2-2 kunnen zijn, gekke scheids.
Als arts heb ik zo mijn vermoedens.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Meneer de arst?
Hap hap.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.
Nee, gewoon Hereveen dat aan het prutsen isquote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.
Hmz, dat komt als een Ferrassing!quote:
En een aidsclub, je punt?quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.
op naar de volgende deenquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Schone; gewogen en te licht bevonden.
Hij is ook slechts gelegenheidscontroleur. Totdat die bejaarde Deen fit is.quote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Gold dat maar voor Sulejmaniquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaarquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is ook slechts gelegenheidscontroleur. Totdat die bejaarde Deen fit is.
Twee keer op het aluminium geschoten, onterechte strafschop. Wat hebben we een mazzel!quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani staat wissel hoor. Ik weet niet.
Dat win je nooit.quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaar
Dat wordt een titanenstrijd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaar
Als hij zit dan zakt de bank zeker doorquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani staat wissel hoor. Ik weet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |