SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut TTRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik dacht al, waarom reageer je nou?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
De pingel van heerenveen.
edit: oh, dat was de grap natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die slechte grappen van iedereen over hoe ver fer die mis was[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
'Zo zit het de beste voetballer van de Friezen niet mee'quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zit Heerenveen niet mee aldus de commentator
Is wat anders.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom reageer je nou?quote:Ja, hou opquote:![]()
![]()
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:07:16Hoeveel wedstrijden zal die scheids krijgen? #gerechtigheid #heeaja reageer retweet
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hoe het echt ging: 'Hier, willen jullie een snoepje?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"ALS JULLIE GODVERDOMME NOG EEN KEER DIE BAL IN M'N TUIN SCHIETEN STEEK IK 'M LEK".'
![]()
oooooo kenneth kutmongool blijf je ook
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
WIl je hem ook even vragen waarom hij zo makkelijk voorbij gespeeld wordt in de BPL?quote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef TJV het volgende:
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:07:16Hoeveel wedstrijden zal die scheids krijgen? #gerechtigheid #heeaja reageer retweet
RvP; Feyenoord
Niks luckyquote:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef TJV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn ze helaas niet allemaal niveau Feyenoord. Heb hem even gebeld, beller is sneller.quote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIl je hem ook even vragen waarom hij zo makkelijk voorbij gespeeld wordt in de BPL? [ afbeelding ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
omdat feyenoordquote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIl je hem ook even vragen waarom hij zo makkelijk voorbij gespeeld wordt in de BPL? [ afbeelding ]![]()
![]()
Guidetti doet hem de groetjesquote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Daar zijn ze helaas niet allemaal niveau Feyenoord. Heb hem even gebeld, beller is sneller.
RvP; Feyenoord
ja hoorquote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef baaart het volgende:
Dit is gespeeld... wat een prutsers bij Heerenveen. Lucky Ajax, gefeliciteerd.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.quote:![]()
![]()
Die gozer die nooit meer een wedstrijd zal spelen?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is die Dijks toch weer matig dan.![]()
![]()
GODVERC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hoe had het in godsnaam al 2-2 kunnen zijn, gekke scheids.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Zaadwedstrijd.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.![]()
![]()
Hoe weet je dat? Meneer de arst?quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Die gozer die nooit meer een wedstrijd zal spelen?RvP; Feyenoord
2-3quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe had het in godsnaam al 2-2 kunnen zijn, gekke scheids.C'est la vie
Als arts heb ik zo mijn vermoedens.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Meneer de arst?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hap hap.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.![]()
Nee, gewoon Hereveen dat aan het prutsen isquote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bal op de paal, 1 op 1 kans verneukt door hem af te leggen en die speler struikelt dan. Geen geluk inderdaad.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hmz, dat komt als een Ferrassing!quote:RvP; Feyenoord
En een aidsclub, je punt?quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bal op de paal bal op de lat, onterechte pingel tegen.![]()
op naar de volgende deenquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Schone; gewogen en te licht bevonden.![]()
Hij is ook slechts gelegenheidscontroleur. Totdat die bejaarde Deen fit is.quote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Schone; gewogen en te licht bevonden.C'est la vie
Gold dat maar voor Sulejmaniquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Schone; gewogen en te licht bevonden.![]()
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaarquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is ook slechts gelegenheidscontroleur. Totdat die bejaarde Deen fit is.
RvP; Feyenoord
Twee keer op het aluminium geschoten, onterechte strafschop. Wat hebben we een mazzel!quote:C'est la vie
quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani staat wissel hoor. Ik weet niet.________!
![]()
Dat win je nooit.quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaarOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat wordt een titanenstrijd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat strijden met Bommel en kev kev om wie de meeste kaarten gaat pakken dit jaar
C'est la vie
Hoe kan die dijks nou de kans voor open goal missen. Dat is nog erger dan die pingel van Djuricic of die 1 op 1 van Thulani.
Maar goed ik wil niet weten wat Manchester met dit Ajax doet als heerenveen al ajax had kunnen afstraffen![]()
Als hij zit dan zakt de bank zeker doorquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani staat wissel hoor. Ik weet niet.
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |