quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Van Rhijn is ook gewoon een overhype linksbuiten! Bakt er niets van. Het werkt wel, het veren in de reet steken door Derksen!
Hopelijk djuricicquote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat het 2-1 wordt. J0rdiii is chagrijnig.
Je kan hem op zoveel manieren wegkoppen en hij kopt recht in de looplijn van die spits.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja en Vermeer kopt de bal recht in de voeten van die van Heerenveen. Allebei een blunder
Was juist een mooie assist van van Rhijn.quote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Schuld van Vermeer EN Van Rhijn. Kunnen wij daarmee leven?
Ik weet niet of Vermeer traint op verkeerde terugspeelballen verwerken.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef baaart het volgende:
Van Rhijn geeft inderdaad de meeste idiote pass ooit. Maar dat kan je die sloeber natuurlijk amper kwalijk nemen. Vermeer zou zoiets alsnog moeten kunnen verwerken maar kopt de bal gewoon in de voet van de Heerenveen speler...ja dan is het gewoon Vermeer zijn schuld hoor...wat een brasser.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan hem op zoveel manieren wegkoppen en hij kopt recht in de looplijn van die spits.
Ja dan maakt Vermeer de grootste blunder van de twee.
Ook die is de schuld van de euro.quote:
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggenquote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Verbeek weet er wel wat opquote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1-2.
Ik ben niet in vorm vandaag
Hij gaat in het Ajax topic gewoon verder, de tering wat een mongool.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer moest die bal gewoon klemmen, ik zie velen lullen: ''Kutpass van Ricardo''.
Idd en als je janmaat meeneemt dan moet je snel tbs nemenquote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
Het duurt niet lang meer voordat Breuer in Oranje komt. ALs je van Rhijn al selecteert dan ben je niet serieus bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |