En vervolgens gaat hij wijn drinken bedoel jequote:Op maandag 3 september 2012 20:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wanneer komen de Sanders-genen bij Lucas eindelijk naar voren. Hij wordt bedreigt en vervolgens gaat hij huilie doen.
Ik vind het wel een mooie jongenquote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing hoeft niet op het bureau te blijven?
Wat heeft die Tim eigenlijk een rotkop.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing hoeft niet op het bureau te blijven?
Ik vind hem echt lelijk ...quote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lelijk is hij ook weer niet hoormaar echt een hunk zoals hij wordt aangeprezen? Nee.
Mooi juist. Maar ja, mijn hoofd rust direct op mijn schouders dus ik ben al snel jaloers op iemand met een nek.quote:
"Iedereen is perfect, behalve deze jongeman met z'n enge lange nek".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Messina het volgende:
[..]
"Iedereen is perfect, behalve deze jongeman met z'n enge lange nek".
Dat zei ik heul niet!
Er is inderdaad iets aan z'n kop wat ik niet kan uitstaan, maar ik vind 'm niet echt lelijk ofzoquote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem wel liefquote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lelijk is hij ook weer niet hoormaar echt een hunk zoals hij wordt aangeprezen? Nee.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik weet gewoon niet meer wat nou wel van Merkies is en wat niet. In ieder geval kan het toch niet op tegen de muziek van Schilperoort.quote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuw muziekje tijdens de scène tussen Lucas en Maxime. Dus misschien is Frey geïnteresseerd. Het klonk best goed.
Net als met Ferri Somogyi, het viel met nu ik het zag pas weer op wat een broekie het was toen hij in de serie kwam. Na een jaar of 5 was hij ook meer ogend als een man die het allemaal al eens gezien had met een brede grijns en stoppelbaard achter de bar van de Koning.quote:Op maandag 3 september 2012 21:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lief![]()
Maar hij is nog zo jongetje om te zien. (net als Noud)
Even vijf jaar wachten en dan staat er denk ik wel een hunk
Oja!quote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST #343: Jan-Henk: van aannemer naar bajesklant
Hier is het echt begonnen.
Hier blijf ik om lachen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:15 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook Laura vindt een nieuwe liefde.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Jij laat me zweven, de tent verliest zijn evenwicht....
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf het nieuwe seizoen krijgt GTST een educatieve functie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |