quote:Op donderdag 6 september 2012 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is bijna jammer dat Berenanus nooit meer online is. Ook zo'n pareltje!
"van harte proficiat, liefs, Berenanus"
Oh ja, die is ook leuk!quote:
Doe Anushaar en Tietmans ook meteenquote:
PM verstuurd!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mag ik ook een Pm? Maar dan óók met jouw adres erbij, Fratz?
DM ontvangen. Maar waar gaat dit allemaal over ? Zou Thea tegen Theo zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga Tong een seintje geven !
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
DM ontvangen. Maar waar gaat dit allemaal over ? Zou Thea tegen Theo zeggen.
Ik snap dit niet
En de postzegel mag je likken.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]de OP! lezen en de mama van Fratz een verjaardagskaartje sturen, lieve tong!
Lees even de OPquote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
DM ontvangen. Maar waar gaat dit allemaal over ? Zou Thea tegen Theo zeggen.
Ik snap dit niet
Wat zij zegt dusquote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]de OP! lezen en de mama van Fratz een verjaardagskaartje sturen, lieve tong!
Ontvangen en thanx, wordt alleen geen kaartje, ze zal de pest aan knoflook hebbenquote:
Ga ik doen. Heb nog wel een kerstkaart liggen. Deed ik altijd als ik met m'n maten naar Terschelling ging. Nam ik Kerstkaarten mee en verstuurde die bij 30C.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk !quote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga ik doen. Heb nog wel een kerstkaart liggen. Deed ik altijd als ik met m'n maten naar Terschelling ging. Nam ik Kerstkaarten mee en verstuurde die bij 30C.
zo waar...... iedereen die zijn moeder lief heeft zou een kaartje moeten sturen....quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ben de laatse 2 maanden goed ziek geweest en nog slecht ter been.
Ik weet wat een lieve moeder voor je kan betekenen.
Lieve moeders en lieve Fratz.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
En ook iedereen die geen moeder meer heeft net als ik en o zo velen, koester je anderman's mams toch
Ze wordt 62 jaar!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Zal een kaartje sturen heb je een DM gestuurd TS...
Hoe oud word je mama eigenlijk? kijkend naar mijn kaartenbakje?
Hé, tssss, 62 is nog jong hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat word dus een kaartje uit vervlogen jaren
Ik verzamel oude foto's zo nu en dan koop ik ook originele oude ongebruikte kaartenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hé, tssss, 62 is nog jong hoor![]()
We leven niet in het stenen tijdperk toen 60+ in een bloemetjesjurk en permanentje met blauwspoeling rondliep![]()
De huidige 60+ is hartstikke hip
![]()
Ach ja tis hier toch een allegaartje van van meubels en dat soort meukquote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oude foto's en kaarten uit oude tijden zijn![]()
Greetz gaat meestal wel snel hoor! En erg mooie kaartenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben benieuwd of de mijne al aangekomen is. ik heb het voor het eerst via greetz.nl gestuurd.
Ja, dat moet je echt doen!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Fratz het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat mijn moeder van al die kaartjes gaat vinden!![]()
Ik moet wel even goed onthouden om een foto te maken, mijn geheugen is een zeef de laatste tijd.
Mag mams lekker nog een paar dagen op haar handen gaan zittenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:54 schreef Fratz het volgende:
Mijn moeder belde net speciaal op dat er nu al minstens tien kaarten op haar liggen te wachten!
Geweldig! Ik zei tegen haar: "Nog niet open maken hè!". Dat doet ze gelukkig pas op haar verjaardag!
Echt super mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |