Ze wordt 62 jaar!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Zal een kaartje sturen heb je een DM gestuurd TS...
Hoe oud word je mama eigenlijk? kijkend naar mijn kaartenbakje?
Hé, tssss, 62 is nog jong hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat word dus een kaartje uit vervlogen jaren
Ik verzamel oude foto's zo nu en dan koop ik ook originele oude ongebruikte kaartenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hé, tssss, 62 is nog jong hoor![]()
We leven niet in het stenen tijdperk toen 60+ in een bloemetjesjurk en permanentje met blauwspoeling rondliep![]()
De huidige 60+ is hartstikke hip
![]()
Ach ja tis hier toch een allegaartje van van meubels en dat soort meukquote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oude foto's en kaarten uit oude tijden zijn![]()
Greetz gaat meestal wel snel hoor! En erg mooie kaartenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben benieuwd of de mijne al aangekomen is. ik heb het voor het eerst via greetz.nl gestuurd.
Ja, dat moet je echt doen!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:41 schreef Fratz het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat mijn moeder van al die kaartjes gaat vinden!![]()
Ik moet wel even goed onthouden om een foto te maken, mijn geheugen is een zeef de laatste tijd.
Mag mams lekker nog een paar dagen op haar handen gaan zittenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:54 schreef Fratz het volgende:
Mijn moeder belde net speciaal op dat er nu al minstens tien kaarten op haar liggen te wachten!
Geweldig! Ik zei tegen haar: "Nog niet open maken hè!". Dat doet ze gelukkig pas op haar verjaardag!
Echt super mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |