Ik kan niet wachten op dat telefoontje!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef Rucky het volgende:
Straks belt je moeder op: Wie is Rucky nou weer?
Dit is zoooooooooooooo leuk om te lezen die enthousiaste reacties van jou !quote:Op donderdag 6 september 2012 11:32 schreef Fratz het volgende:
Oh ja, mijn moeder is hier nu en heeft de kaart van FANN meegenomen!
"Van wie denk jij dat deze kaart is?". En "Er staat FANN-mail op!". Echt geweldig!
Hoorde haar net al de trap af lopen mijmerend wie dat kaartje toch had gestuurd!
Voorpret
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed dat Admiraal_Anaal zich nog niet gemeld heeft
Ja dat is wel de bedoeling!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn kaart ligt al bij de post!! Ik heb er een foto van gemaakt voor ik hem dichtgeplakt heb, omdat ie zo leuk isen ik heb m helemaal volgeschreven, hoop dat mama Fratz het leuk vind!!
Maak je een foto van alle kaartjes bij elkaar straks, Fratz? Lijkt me zo leuk om te zien
Wow!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
Toen ik het thuis vertelde wilde iedereen een kaartje sturen. (4)
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed dat Admiraal_Anaal zich nog niet gemeld heeft
Het is bijna jammer dat Berenanus nooit meer online is. Ook zo'n pareltje!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie geeft hem effe een seintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |