Dinsdag 11 september, dat is toevallig haar verjaardag ook nog.quote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef Metapod het volgende:
Heftig verhaal. Ik zal er eens over nadenken, volgende week dinsdag is 11 september toch, mooie dag.
Ze weet wat Fok! is, ik heb van de meiden van het mammapoli topic al eens een kado gekregen, dat vond ze geweldig!quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als je aan jou gaat vragen wie die mensen zijn?
Ik heb zelf al heel veel kaartjes van vreemden gekregen om mij sterkte te wensen en ik ervaar dat zelf altijd als heel positiefquote:Op zondag 2 september 2012 15:25 schreef Civilian het volgende:
Hoe kan een verjaardagskaart van een volkomen vreemde nou een hart onder de riem steken? Begrijp me niet verkeerd, het idee is leuk. Maar om dit soort dingen nou aan vreemde te vragen..
Zou ze er juist niet mee zitten dat je hun adres aan volkomen vreemde weggeeft?
Thanksquote:Op zondag 2 september 2012 15:31 schreef Cat22 het volgende:
Het is niet de eerste keer dat iemand hier om kaartjes komt vragen en de ervaring heeft geleerd dat ontvangers het erg waarderen. Zeker als uitgelegd wordt van wie ze afkomstig zijn.
Lief van je Fratz en hopelijk krijgt ze veel post. Het zal voor haar (en je vader) ook niet makkelijk zijn.
Me threequote:
Ik zal een leuk kaartje gaan uitzoeken.quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef Fratz het volgende:
Ireth, Rucky en Dizzy hebben allen een pm gekregen!
Done!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Graag naam en adres in DM.
Mijn PM zit dicht
Hahaha, dat snap ik!quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:56 schreef Fratz het volgende:
En ik bedacht me net, mijn moeder maakt verjaardagskaarten nooit eerder open, ze bewaard ze altijd om open te maken op de dag zelf. Wat zal ze nieuwsgierig zijn!
Vroeger probeerden we ook altijd te raden wie de afzender van de kaart was door naar het handschrift op de envelopjes te kijken, nou dat wordt lastig dit keer!Ik heb echt al enorme voorpret!
Oké !quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Fratz het volgende:
Geeft niet hoor FANN!! Is eigenlijk juist wel leuk omdat ze dan juist vanaf morgen zich zit te bedenken van wie die kaart nou toch is! En toevallig is ze hier morgen niet omdat meneer Fratz vrij is. Nog leuker!
PM verstuurd!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef SillyDreamz het volgende:
Wat een lief idee! Als je mij een PM stuurt met het adres, stuur ik ook een kaartje.
Ahhh... Arme mama! Haha.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Fratz het volgende:
Geeft niet hoor FANN!! Is eigenlijk juist wel leuk omdat ze dan juist vanaf morgen zich zit te bedenken van wie die kaart nou toch is! En toevallig is ze hier morgen niet omdat meneer Fratz vrij is. Nog leuker!
Ooo heerlijk! Ik ben nu geneigd om mijn kaart ook al op de bus te doenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:09 schreef Fratz het volgende:
PM verstuurd!
Mijn moeder belde net dat de post al was geweest! En dat er een kaart bijzit en dat ze niet kan raden van wie de kaart afkomstig isIk moest me zo inhouden om het niet te verklappen! Nou heb ik maar voorgesteld dat ze hem morgen meeneemt zodat ik er ook een blik op kan werpen!
Als er Fann-Mail opstaat is ie van mij !quote:Op woensdag 5 september 2012 12:09 schreef Fratz het volgende:
PM verstuurd!
Mijn moeder belde net dat de post al was geweest! En dat er een kaart bijzit en dat ze niet kan raden van wie de kaart afkomstig isIk moest me zo inhouden om het niet te verklappen! Nou heb ik maar voorgesteld dat ze hem morgen meeneemt zodat ik er ook een blik op kan werpen!
oef... je zou bijna vergeten dat het hier om meer gaat dan gewoon een ''verjaardagskaartje''quote:Op woensdag 5 september 2012 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
Jeetje, wat een verhaal. Lief van je moeder, al is lief natuurlijk een enorm understatement. Ik wilde reageren in dit topic, maar eigenlijk weet ik niet zo goed wat te zeggen. Ik ben ook niet zo goed met kaartjes.
Wel wil ik jou en jullie allemaal via deze weg heel veel sterkte wensen. Weet je uh...weet je hoe lang je nog hebt?
Done!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Sterkte! Gooi er maar een PM'tje tegenaan,.
Mja, dat herken ik wel, iets van dezelfde strekking werd tegen mijn vader gezegd inderdaad. Misschien ook maar beter ook, dat ze het niet (willen) zeggen. Ik wens jou en je familie alle sterkte toe. Ik weet eigenlijk niet wat meer te zeggen. Heb wel het gevoel dat ik iets wil zeggen, maar wat en hoe dat weet ik niet, dus ik laat het hier maar bij.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Fratz het volgende:
@ Nikky, je hebt een PM!
@ Fann,![]()
![]()
@ CoolGuy, nee ik weet niet hoe lang ik nog heb. De dokter wil geen schatting doen omdat dat vrijwel onmogelijk is. Ze zegt altijd "Als ik een glazen bol zou hebben zou ik hem gebruiken. Maar die heb ik niet, dus ik waag me er niet aan". Ik heb dus ergens tussen een maand en een aantal jaren. Er zijn gevallen bekend van mensen die nog tien jaar leven na de diagnose, dus wie weet? Ik doe mijn best om dat te evenaren natuurlijk! Dit jaar ben ik al behoorlijk door het oog van de naald gekropen, ik weet nu ook hoe snel het over kan zijn. Een week slecht eten en drinken kan funest zijn in mijn toestand. En dan bedoel ik niet het eten van patat en pizza's maar gewoon helemaal niks eten. En voor een lekkerbek zoals ik is het behoorlijk raar om helemaal geen eetlust meer te hebben. Gelukkig is die periode voorbij en eet ik weer normaal! En omdat het nu echt stukken beter gaat ga ik ook weer naar beneden. En dat is heerlijk, mijn wereld werd toch wel heel klein zo tussen de muren van onze slaapkamer!
Het is aan je posts te merken. Echt heel erg fijn!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Fratz het volgende:
En omdat het nu echt stukken beter gaat
Geweldig dit. Zeg maar dat jij hem ook niet herkent danquote:Op woensdag 5 september 2012 12:09 schreef Fratz het volgende:
PM verstuurd!
Ik kan niet wachten op dat telefoontje!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef Rucky het volgende:
Straks belt je moeder op: Wie is Rucky nou weer?
Dit is zoooooooooooooo leuk om te lezen die enthousiaste reacties van jou !quote:Op donderdag 6 september 2012 11:32 schreef Fratz het volgende:
Oh ja, mijn moeder is hier nu en heeft de kaart van FANN meegenomen!
"Van wie denk jij dat deze kaart is?". En "Er staat FANN-mail op!". Echt geweldig!
Hoorde haar net al de trap af lopen mijmerend wie dat kaartje toch had gestuurd!
Voorpret
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed dat Admiraal_Anaal zich nog niet gemeld heeft
Ja dat is wel de bedoeling!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn kaart ligt al bij de post!! Ik heb er een foto van gemaakt voor ik hem dichtgeplakt heb, omdat ie zo leuk isen ik heb m helemaal volgeschreven, hoop dat mama Fratz het leuk vind!!
Maak je een foto van alle kaartjes bij elkaar straks, Fratz? Lijkt me zo leuk om te zien
Wow!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
Toen ik het thuis vertelde wilde iedereen een kaartje sturen. (4)
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed dat Admiraal_Anaal zich nog niet gemeld heeft
Het is bijna jammer dat Berenanus nooit meer online is. Ook zo'n pareltje!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie geeft hem effe een seintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |