SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut tt“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bureaubladweergave oid aanvinken.quote:Op zondag 2 september 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
weet iemand waar ik de mobiele lay-out uit kan zetten![]()
Liep nog een verdediger van Vitesse langsquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, volgens mij was Lexie Flexie net gewoon een doorgebroken spelert, had rood moeten zijn.![]()
cheers, zal ff zoekenquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Bureaubladweergave oid aanvinken.![]()
![]()
Dat werkt echt voor geen ene meter op je iPad.quote:Op zondag 2 september 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
weet iemand waar ik de mobiele lay-out uit kan zetten![]()
fLEXibelquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, volgens mij was Lexie Flexie net gewoon een doorgebroken spelert, had rood moeten zijn.![]()
Dat zou je denken eh? Maar in Nederland denken scheidsrechters dat ze daarmee een wedstrijd doodfluiten.quote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Je ziet op de eerste rij nooit mensen zitten omdat daar geen kaartjes van worden verkocht. Die stoelen zijn alleen geplaats voor het EK. En er is geen vrije verkoop voor deze wedstrijd (risicowedstrijd), je kunt per seizoenskaart maar 1 extra kaartje kopen. Daarom is het leeg.![]()
Ja, dat doen ze ook, maar ze willen altijd alles volgens het boekje doen, dan had ie gewoon rood moeten trekken.quote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat zou je denken eh? Maar in Nederland denken scheidsrechters dat ze daarmee een wedstrijd doodfluiten.![]()
het continu moeten refreshen ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat werkt echt voor geen ene meter op je iPad.![]()
![]()
Mooie schijnbeweging van Lex“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je kan altijd met een clubcard kaartjes kopen paar weken van te voren, kan bij elke risico wedstrijd, dat er geen kaarten aan de deur worden verkochten begrijp ik nogquote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef BasvB het volgende:
Je ziet op de eerste rij nooit mensen zitten omdat daar geen kaartjes van worden verkocht. Die stoelen zijn alleen geplaats voor het EK. En er is geen vrije verkoop voor deze wedstrijd (risicowedstrijd), je kunt per seizoenskaart maar 1 extra kaartje kopen. Daarom is het leeg.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Selectieve verontwaardiging. Was het martins Indi op Reis dan was het op de middenlijn en stond Mathijsen er nog naastquote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat zou je denken eh? Maar in Nederland denken scheidsrechters dat ze daarmee een wedstrijd doodfluiten.![]()
Moet je maar even proberen, ik wou het ook met automatische refresh maar heb toch weer de mobiele lay-out gepakt. Werkt veel beter.quote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
het continu moeten refreshen ook niet![]()
Janmaat is weer goed bezig
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Janbaasquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik kan niet eens vinden waar ik het uit zetquote:Op zondag 2 september 2012 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je maar even proberen, ik wou het ook met automatische refresh maar heb toch weer de mobiele lay-out gepakt. Werkt veel beter.
Dan maar zonder FOK!.
ttfn
![]()
Hopelijk wordt Cisse al in de rust gewisseld
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Blom
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Janmaat denkt dat hij stoere boy is met zijn krulletjes.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef RubenSosa het volgende:
Janmaat denkt dat hij stoere boy is met zijn krulletjes.![]()
![]()
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.quote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef RubenSosa het volgende:
Janmaat denkt dat hij stoere boy is met zijn krulletjes.![]()
Ik heb het niet gekeken, te droevig voetbal.quote:Op zondag 2 september 2012 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.![]()
Leerdam
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doet hij om geliefd te worden bij het legioen. Lekker schoppen schijnt daar gewaardeerd te worden.quote:Op zondag 2 september 2012 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 2 september 2012 13:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Er komt nooit wat zinnigs uit RubenSosa.![]()
![]()
Leerdam met een bal naar CuriosityCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dwaasquote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???
stop eens hiermeequote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???![]()
![]()
Wat is er dan? Zijn toch feiten? Reis wordt neergehaald, Blom geeft de vrije trap en Janmaat gaat schelden op Reis, en probeert een stoer gezicht op te zetten. Dan mag ik dat toch wel zeggen?quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Stop gewoon zeg ik of niet?quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat is er dan? Zijn toch feiten? Reis wordt neergehaald, Blom geeft de vrije trap en Janmaat gaat schelden op Reis, en probeert een stoer gezicht op te zetten. Dan mag ik dat toch wel zeggen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Een paar ja, verder valt het erg tegen vind ik.quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Vitesse komen er wel aardige aanvallen uit voort.![]()
Zoals altijd is de aanval van Feyenoord weer een hoop verdrietCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Tsja. Van Vitesse & Feyenoord moet je niet al te veel verwachten.quote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een paar ja, verder valt het erg tegen vind ik.![]()
![]()
Die Ibarra moeten ze is een keer echt schoppen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Oh wat begint Feyenoord slordig zeg.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het begint?quote:
Het is al 40 minuten bezigOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wtf.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hij lijkt zo op Andy van der Meyde.quote:Op zondag 2 september 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een leuk plaatje dan maar:
[ afbeelding ]![]()
Doe je broek maar alvast op je knieen.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
geen extra speeltijd, godzijdankOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Niks gemist.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vitesse speelt iig een stuk beter dan vorig jaar, toen stonden ze bij rust al 3 0 achter
Incelfrikandel![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 13:21 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Scheelt weer een paar gram op de weegschaal.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel kinda Locrian today![]()
100% penal“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vitesse uit, je verwacht dat Feijenoord even wint van de aanstaand kampioen?quote:Op zondag 2 september 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord heeft echt 0 aanvallende intenties. Zo droevig. Zo'n slechte voorhoede![]()
2045-2046?quote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Vitesse uit, je verwacht dat Feijenoord even wint van de aanstaand kampioen?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Heel slecht dit.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Heeft iemand al zo'n Ons Zonnestelsel magazine gekocht? Lijkt me echt wat voor de gemiddelde voetbalsupporter.![]()
Vitesse gaat dan ook winnen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Vitesse uit, je verwacht dat Feijenoord even wint van de aanstaand kampioen?![]()
Beetje maarquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Volgend seizoen hé. Dat is wat Jordania zei bij zijn aanstelling in 2010. Binnen 3 jaar worden we kampioen. Hoeveel geld er ook voor nodig isquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar zegt hij van niet dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay en Wijnaldum ook. Je weet dat er maar 11 in het veld kunnen he?![]()
Niet 13?quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay en Wijnaldum ook. Je weet dat er maar 11 in het veld kunnen he?![]()
![]()
Wat heb je gezegd dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick heeft me verkeerd begrepen.![]()
Bouma nog steeds in de basis
Wie moeten ze anders doen?quote:
Die Zanka is blijkbaar minderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Onbegrijpelijk dat hij niet speeltquote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef GGMM het volgende:
En narsingh weer op de bank
Goede aankoop![]()
![]()
Zanka heeft donderdag gescoord johquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie moeten ze anders doen?
Die Zanka is blijkbaar minder![]()
Zanka gewoon een kans geven. die hebben ze niet voor niks gekocht en kan moeilijk slechter zijn dan Boumaquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie moeten ze anders doen?
Die Zanka is blijkbaar minder
Die is (nog) niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, Zanka en Advocaat liggen elkaar niet zo ofzo? Raar idd.![]()
Tegen Zeta hadden zelfs jij en Stevie Wonder kunnen scorenquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zanka heeft donderdag gescoord johOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Transfervrij.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanka gewoon een kans geven. die hebben ze niet voor niks gekocht en kan moeilijk slechter zijn dan Bouma![]()
Mijn vlo had zelfs kunnen scorenquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen Zeta hadden zelfs jij en Stevie Wonder kunnen scoren![]()
Wie niet?quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zanka heeft donderdag gescoord joh.....Kennedy![]()
Het is dat het geld op was vorig seizoen anders hadden ze hem toen gekocht.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanka gewoon een kans geven. die hebben ze niet voor niks gekocht en kan moeilijk slechter zijn dan Bouma![]()
Om 16:30 een verademing,.quote:Op zondag 2 september 2012 13:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal schijt passjes die niet aankomen, kut voetbal zeg.![]()
Clasie. De enige die zich onttrekt aan de malaise.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mwah vind Immers ook wel oke spelen andersquote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Muto het volgende:
Clasie. De enige die zich onttrekt aan de malaise.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tenzij hij een pass moet geven over een afstand langer dan 5 meter.quote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Muto het volgende:
Clasie. De enige die zich onttrekt aan de malaise.![]()
Immers
Nee, haalt het tempo er steeds uit. Nelom doet het ook aardig. Voor de rest niet al te best.quote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah vind Immers ook wel oke spelen andersIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Van Ooijenquote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bank: Waterman, Wijnaldum, Narsingh, Derijck, Van Ooijen, Depay en Ritzmaier.
Bazenbank.![]()
![]()
Kelly niet.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mijn spelers moeten het wel goed doen vandaag anders heb ik deze prachtige UI voor niks gemaakt, was het alweer vergeten die weddenschap.![]()
![]()
Janmaat
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Janmaat doet het nu al beter dan Schaken Fernandez en Cisse bij elkaar!
Moet nu ook even de kans krijgen in de Eredivisie, dan weet je een beetje wat je aan die gozert hebt.quote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Compliment het volgende:
Hopelijk gaat Peter 'Baas' van Ooijen nog minuten maken.![]()
![]()
Eindstand?quote:Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altidore wordt overschat joh. PSV wint dit makkelijk.![]()
3-1quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Volgens mij wil schaken de bal in het doel lopen.
quote:4-1 is denk iets te veel van het goeie
En? Prima toch als dat hem lukt.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Samael het volgende:
Volgens mij wil schaken de bal in het doel lopen.![]()
Zoveel man zit er nietquote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie herkent in godsnaam nou Robin Nelisse op de tribune, gosallemachtig zeg.![]()
![]()
Dat denk ik ook. 3-1 wordt het, duidelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]4-1 is denk iets te veel van het goeie
![]()
Psv-Az gaat 2-2 wordenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heb je nog veel spelers in actie vandaag? Je bent uitgelopen man.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. 3-1 wordt het, duidelijk.82 - 69.
![]()
![]()
Nee, niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog veel spelers in actie vandaag? Je bent uitgelopen man.82 - 69.
Alleen Bony, Eriksen, Mertens & Tadic.![]()
Tis en blijft een neger hé.quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rennen kan die wel, die Cisse.![]()
Ah dan komt het wel goed. Wildschut, Altidore en Sana pakken genoeg punten. Eriksen heb ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk.
Alleen Bony, Eriksen, Mertens & Tadic.![]()
![]()
Omar erin EINDELIJKCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Ik heb 6 spelers van VVV zie ik nuquote:Op zondag 2 september 2012 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah dan komt het wel goed. Wildschut, Altidore en Sana pakken genoeg punten. Eriksen heb ik ook.Verdomme.
![]()
Omar gaat het doen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 6 spelers van VVV zie ik nuVerdomme.
![]()
![]()
Immers oef..“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bij mij moet die Omar er nog in komenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Pietje.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hier ook ja.quote:Op zondag 2 september 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij mij moet die Omar er nog in komen![]()
Hij is al weer gewisseldquote:Op zondag 2 september 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij mij moet die Omar er nog in komen![]()
![]()
Net de kans van Immers
Goede reddingOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Immers is prima bezig hoor vandaagquote:Op zondag 2 september 2012 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, het is pas de eerste keer vandaag.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik had Sisse ook gewisseld na die actie net. Eerst sprint ie als een gek naar voren en dan zet ie het spel stil.![]()
![]()
Achahbar mag straks ook nog even 10 minuutjes draven.quote:Op zondag 2 september 2012 13:48 schreef onlogisch het volgende:
HUH?!?!?!?!?!
CISSE ERAF? KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT KOEMAN DOET?!![]()
Mensen die al 65 minuten over het voetbal klagen en nog steeds kijken.
Maak een KLBtopic aanquote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef Muto het volgende:
Mensen die al 65 minuten over het voetbal klagen en nog steeds kijken.
Noot noot.![]()
Er zijn ook lekker veel alternatieven.quote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef Muto het volgende:
Mensen die al 65 minuten over het voetbal klagen en nog steeds kijken.![]()
Ik heb niet zoveel gemist geloof ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Porno.quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ook lekker veel alternatieven.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
't is wat.quote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef Muto het volgende:
Mensen die al 65 minuten over het voetbal klagen en nog steeds kijken.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef Muto het volgende:
Mensen die al 65 minuten over het voetbal klagen en nog steeds kijken.quote:![]()
Samenvatting van de eerste helft kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet ik dan in de rust doen?Denk eens na.
duurt maar 10 seconden.quote:Op zondag 2 september 2012 13:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Samenvatting van de eerste helft kijken.![]()
Nog meer porno.quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet ik dan in de rust doen?Denk eens na.
![]()
Mathijsen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mathijsen, echt een drama“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Yupquote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef GGMM het volgende:
Ach, jullie zitten nog maar 3 jaar aan hem vast.
Echt onbegrijpelijk. Maarja dat is de aankoop Matijsen & de huur Pelle ook![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef GGMM het volgende:
Ach, jullie zitten nog maar 3 jaar aan hem vast.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Het is toch ongelofelijk, straks een 35 jarige Mathijsen in je elftal.quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef GGMM het volgende:
Ach, jullie zitten nog maar 3 jaar aan hem vast.![]()
![]()
tja ajax had een 35 jarige Ooijerquote:Op zondag 2 september 2012 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk, straks een 35 jarige Mathijsen in je elftal.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk, straks een 35 jarige Mathijsen in je elftal.![]()
![]()
Mathijsen speelt een uitstekende wedstrijd?
Niet in de basis. Alleen onder Jol even.quote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tja ajax had een 35 jarige Ooijer![]()
jaquote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef Fok-it het volgende:
Mathijsen speelt een uitstekende wedstrijd?Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Als hij dan stopt komt Kuyt voor hem in de plaats.quote:Op zondag 2 september 2012 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk, straks een 35 jarige Mathijsen in je elftal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
35 kan prima, maar niet bij elke speler. Hoe oud is Seedorf inmiddels?quote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij dan stopt komt Kuyt voor hem in de plaats.![]()
36.quote:Op zondag 2 september 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
35 kan prima, maar niet bij elke speler. Hoe oud is Seedorf inmiddels?![]()
Wat een kutwedstrijd. Feyenoord heeft echt een baggervoorhoede.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Dan zal Vitesse toch echt de bal moeten hebben.quote:
Met deze voorhoede gaan wij hem echt niet maken.![]()
Mathijsen speelt een prima partij, niks op aan te merken. Wel leuk als ie 1 foutje maakt het meteen weer hosanna hier is.![]()
Dat is gvd de derde keer dat we een penalty moesten krijgen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Mag ook 7-7.quote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindigt toch in gelijkspel, maarja 1-1 kan ook. Maar ik zeg 0-0.Noot noot.![]()
Oke.quote:Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is gvd de derde keer dat we een penalty moesten krijgen.![]()
't is watquote:Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga huilen in een hoekje en kom terug als je klaar bent.quote:Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is gvd de derde keer dat we een penalty moesten krijgen.
Noot noot.![]()
1 foutje? Dan raad ik je toch echt aan die wedstrijd nog eens over te kijken en een keertje op te letten als Joris bij het spel betrokken raaktquote:Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen speelt een prima partij, niks op aan te merken. Wel leuk als ie 1 foutje maakt het meteen weer hosanna hier is.![]()
![]()
tsjonge jonge, eerst ff wachten tot de hele achterhoede weer terug is
Tis wat.quote:Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al die Joden hier die alles afzeiken
Dat is wel erg overdreven, maar 1tje had wel gemogen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is hèquote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mulder in Oranje.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: