SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut tt“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bureaubladweergave oid aanvinken.quote:Op zondag 2 september 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
weet iemand waar ik de mobiele lay-out uit kan zetten![]()
Liep nog een verdediger van Vitesse langsquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, volgens mij was Lexie Flexie net gewoon een doorgebroken spelert, had rood moeten zijn.![]()
cheers, zal ff zoekenquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Bureaubladweergave oid aanvinken.![]()
![]()
Dat werkt echt voor geen ene meter op je iPad.quote:Op zondag 2 september 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
weet iemand waar ik de mobiele lay-out uit kan zetten![]()
fLEXibelquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, volgens mij was Lexie Flexie net gewoon een doorgebroken spelert, had rood moeten zijn.![]()
Dat zou je denken eh? Maar in Nederland denken scheidsrechters dat ze daarmee een wedstrijd doodfluiten.quote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Je ziet op de eerste rij nooit mensen zitten omdat daar geen kaartjes van worden verkocht. Die stoelen zijn alleen geplaats voor het EK. En er is geen vrije verkoop voor deze wedstrijd (risicowedstrijd), je kunt per seizoenskaart maar 1 extra kaartje kopen. Daarom is het leeg.![]()
Ja, dat doen ze ook, maar ze willen altijd alles volgens het boekje doen, dan had ie gewoon rood moeten trekken.quote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat zou je denken eh? Maar in Nederland denken scheidsrechters dat ze daarmee een wedstrijd doodfluiten.![]()
het continu moeten refreshen ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat werkt echt voor geen ene meter op je iPad.![]()
![]()
Mooie schijnbeweging van Lex“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je kan altijd met een clubcard kaartjes kopen paar weken van te voren, kan bij elke risico wedstrijd, dat er geen kaarten aan de deur worden verkochten begrijp ik nogquote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef BasvB het volgende:
Je ziet op de eerste rij nooit mensen zitten omdat daar geen kaartjes van worden verkocht. Die stoelen zijn alleen geplaats voor het EK. En er is geen vrije verkoop voor deze wedstrijd (risicowedstrijd), je kunt per seizoenskaart maar 1 extra kaartje kopen. Daarom is het leeg.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Selectieve verontwaardiging. Was het martins Indi op Reis dan was het op de middenlijn en stond Mathijsen er nog naastquote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat zou je denken eh? Maar in Nederland denken scheidsrechters dat ze daarmee een wedstrijd doodfluiten.![]()
Moet je maar even proberen, ik wou het ook met automatische refresh maar heb toch weer de mobiele lay-out gepakt. Werkt veel beter.quote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
het continu moeten refreshen ook niet![]()
Janmaat is weer goed bezig
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Janbaasquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik kan niet eens vinden waar ik het uit zetquote:Op zondag 2 september 2012 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je maar even proberen, ik wou het ook met automatische refresh maar heb toch weer de mobiele lay-out gepakt. Werkt veel beter.
Dan maar zonder FOK!.
ttfn
![]()
Hopelijk wordt Cisse al in de rust gewisseld
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Blom
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Janmaat denkt dat hij stoere boy is met zijn krulletjes.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef RubenSosa het volgende:
Janmaat denkt dat hij stoere boy is met zijn krulletjes.![]()
![]()
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.quote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef RubenSosa het volgende:
Janmaat denkt dat hij stoere boy is met zijn krulletjes.![]()
Ik heb het niet gekeken, te droevig voetbal.quote:Op zondag 2 september 2012 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.![]()
Leerdam
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doet hij om geliefd te worden bij het legioen. Lekker schoppen schijnt daar gewaardeerd te worden.quote:Op zondag 2 september 2012 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 2 september 2012 13:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Er komt nooit wat zinnigs uit RubenSosa.![]()
![]()
Leerdam met een bal naar CuriosityCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dwaasquote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???
stop eens hiermeequote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |