Moet je maar even proberen, ik wou het ook met automatische refresh maar heb toch weer de mobiele lay-out gepakt. Werkt veel beter.quote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
het continu moeten refreshen ook niet
Janbaasquote:
Ik kan niet eens vinden waar ik het uit zetquote:Op zondag 2 september 2012 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je maar even proberen, ik wou het ook met automatische refresh maar heb toch weer de mobiele lay-out gepakt. Werkt veel beter.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef RubenSosa het volgende:
Janmaat denkt dat hij stoere boy is met zijn krulletjes.
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.quote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef RubenSosa het volgende:
Janmaat denkt dat hij stoere boy is met zijn krulletjes.
Ik heb het niet gekeken, te droevig voetbal.quote:Op zondag 2 september 2012 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.
Doet hij om geliefd te worden bij het legioen. Lekker schoppen schijnt daar gewaardeerd te worden.quote:Op zondag 2 september 2012 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aardig gefrustreerd afgelopen donderdag, die liep lekker te schoppen naar alles wat bewoog.
Inderdaadquote:Op zondag 2 september 2012 13:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Er komt nooit wat zinnigs uit RubenSosa.
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???quote:
Dwaasquote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???
stop eens hiermeequote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij zat te schelden op Reis? Wil ff stoer overkomen ofzo???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |