Vitesse gaat dan ook winnen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Vitesse uit, je verwacht dat Feijenoord even wint van de aanstaand kampioen?
Beetje maarquote:
Volgend seizoen hé. Dat is wat Jordania zei bij zijn aanstelling in 2010. Binnen 3 jaar worden we kampioen. Hoeveel geld er ook voor nodig isquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zegt hij van niet dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay en Wijnaldum ook. Je weet dat er maar 11 in het veld kunnen he?
Niet 13?quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay en Wijnaldum ook. Je weet dat er maar 11 in het veld kunnen he?
Wat heb je gezegd dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick heeft me verkeerd begrepen.
Wie moeten ze anders doen?quote:
Onbegrijpelijk dat hij niet speeltquote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef GGMM het volgende:
En narsingh weer op de bank
Goede aankoop
Tja, Zanka en Advocaat liggen elkaar niet zo ofzo? Raar idd.quote:
Zanka heeft donderdag gescoord johquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie moeten ze anders doen?
Die Zanka is blijkbaar minder
Zanka gewoon een kans geven. die hebben ze niet voor niks gekocht en kan moeilijk slechter zijn dan Boumaquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie moeten ze anders doen?
Die Zanka is blijkbaar minder
Die is (nog) niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, Zanka en Advocaat liggen elkaar niet zo ofzo? Raar idd.
Tegen Zeta hadden zelfs jij en Stevie Wonder kunnen scorenquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zanka heeft donderdag gescoord joh
Transfervrij.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanka gewoon een kans geven. die hebben ze niet voor niks gekocht en kan moeilijk slechter zijn dan Bouma
Als hij nu niet goed genoeg is om Bouma uit de basis te spelen dan wordt hij het nooit.quote:
Mijn vlo had zelfs kunnen scorenquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen Zeta hadden zelfs jij en Stevie Wonder kunnen scoren
Wie niet?quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zanka heeft donderdag gescoord joh
Het is dat het geld op was vorig seizoen anders hadden ze hem toen gekocht.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanka gewoon een kans geven. die hebben ze niet voor niks gekocht en kan moeilijk slechter zijn dan Bouma
Narsingh.quote:
Om 16:30 een verademing,.quote:Op zondag 2 september 2012 13:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal schijt passjes die niet aankomen, kut voetbal zeg.
Mwah vind Immers ook wel oke spelen andersquote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Muto het volgende:
Clasie. De enige die zich onttrekt aan de malaise.
Tenzij hij een pass moet geven over een afstand langer dan 5 meter.quote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Muto het volgende:
Clasie. De enige die zich onttrekt aan de malaise.
Nee, haalt het tempo er steeds uit. Nelom doet het ook aardig. Voor de rest niet al te best.quote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah vind Immers ook wel oke spelen anders
Van Ooijenquote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bank: Waterman, Wijnaldum, Narsingh, Derijck, Van Ooijen, Depay en Ritzmaier.
Bazenbank.
Kelly niet.quote:
Altidore wordt overschat joh. PSV wint dit makkelijk.quote:
Moet nu ook even de kans krijgen in de Eredivisie, dan weet je een beetje wat je aan die gozert hebt.quote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Compliment het volgende:
Hopelijk gaat Peter 'Baas' van Ooijen nog minuten maken.
Eindstand?quote:Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altidore wordt overschat joh. PSV wint dit makkelijk.
3-1quote:
Ik gok op 3-1.quote:
Ja verdomme. Dan kies ik 4-1.quote:
quote:
En? Prima toch als dat hem lukt.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Samael het volgende:
Volgens mij wil schaken de bal in het doel lopen.
Zoveel man zit er nietquote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie herkent in godsnaam nou Robin Nelisse op de tribune, gosallemachtig zeg.
Dat denk ik ook. 3-1 wordt het, duidelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]4-1 is denk iets te veel van het goeie
Heb je nog veel spelers in actie vandaag? Je bent uitgelopen man.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. 3-1 wordt het, duidelijk.
Nee, niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog veel spelers in actie vandaag? Je bent uitgelopen man.82 - 69.
Tis en blijft een neger hé.quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rennen kan die wel, die Cisse.
Ah dan komt het wel goed. Wildschut, Altidore en Sana pakken genoeg punten. Eriksen heb ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk.
Alleen Bony, Eriksen, Mertens & Tadic.
Ik heb 6 spelers van VVV zie ik nuquote:Op zondag 2 september 2012 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah dan komt het wel goed. Wildschut, Altidore en Sana pakken genoeg punten. Eriksen heb ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |