abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116380764
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maar als je werk hebt wel.
Dat heb ik niet, en wat ik nu zoek is vrijwilligerswerk. Daarvoor word ik niet betaald. M'n uitkering is ook niet fantastisch veel, en die van vorige maand was bijna niets aangezien m'n wachttijd pas eind juli afliep (smeerlappen)...
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 13:05:04 #127
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116380774
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Als je werkt krijg je toch juist geld binnen? + natuurlijk de reiskostenvergoeding.
Tja dat is helaas verleden tijd vanaf januari maar dan nog is het idd het idee dat als je werk hebt je wel geld hebt om met de trein te reizen. En als het echt niet bevalt kun je dan sparen voor een rijbewijs.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_116380783
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Als je werkt krijg je toch juist geld binnen? + natuurlijk de reiskostenvergoeding.
Vrijwilligerswerk.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 13:06:14 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116380800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat heb ik niet, en wat ik nu zoek is vrijwilligerswerk. Daarvoor word ik niet betaald. M'n uitkering is ook niet fantastisch veel, en die van vorige maand was bijna niets aangezien m'n wachttijd pas eind juli afliep (smeerlappen)...
Tja dan niet inderdaad maar eerder in dit topic gaf je aan dat je betaald werk toch ook slechts dichtbij zocht.

Begrijp me niet het is je goed recht maar een groter gebied verhoogt wel je winkansen.
pi_116380820
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja dat is helaas verleden tijd vanaf januari maar dan nog is het idd het idee dat als je werk hebt je wel geld hebt om met de trein te reizen. En als het echt niet bevalt kun je dan sparen voor een rijbewijs.
Verleden tijd vanaf januari? Wat heb ik gemist? Het wordt toch alleen extra belast?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_116380839
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja dan niet inderdaad maar eerder in dit topic gaf je aan dat je betaald werk toch ook slechts dichtbij zocht.

Begrijp me niet het is je goed recht maar een groter gebied verhoogt wel je winkansen.
Ja, ik weet het wel en dat is ook zo, maar nu moet ik het even financieel gaan bekijken. Als ik echt werk heb, kan uiteraard wel met de trein reizen.

Helaas rijden ze hier nogal op vervelende tijdstippen en maar 1 trein naar Antwerpen of Hasselt per uur. Erg stom aangezien je vaak toekomt op een uur dat je niet meer genoeg tijd hebt om naar je werk te gaan. Dan moet je expres een trein vroeger zitten nemen. :{

Nu zou ik ergens vrijwilligerswerk moeten vinden waar ik met de fiets kan geraken.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 13:07:24 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116380840
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:06 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Verleden tijd vanaf januari? Wat heb ik gemist? Het wordt toch alleen extra belast?
Nouja het kon al niet uit en het wordt nog minder...
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 13:08:25 #133
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116380867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:07 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ja, ik weet het wel en dat is ook zo, maar nu moet ik het even financieel gaan bekijken. Als ik echt werk heb, kan uiteraard wel met de trein reizen.

Nu zou ik ergens vrijwilligerswerk moeten vinden waar ik met de fiets kan geraken.
Kijk even goed rond want ik heb ook wel eens gehoord over vrijwilligers werk met reiskosten vergoeding... zoals OV maatje zijn.. dan reis je samen met mensen met het OV ergens heen en zijn die kaartjes gewoon betaald. Met het doel ze zo zelfstandig te krijgen dat het ook alleen lukt.

http://www.mee-ugv.nl/viewpage.asp?pag_id=2824
pi_116380894
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft er iemand van jullie al eens succes gehad met open sollicitaties? Ik heb er gister een stuk of vier verstuurd, maar ik vraag me af of het uberhaubt zin in of dat je gewoon ergens op n grote stapel beland :)

werk zoeken in mijn sector is kut :r
welke sector zit je? Ik werk wel met open sollicitaties. 1 keer mazzel mee gehad toen ging er net een vacature open en kon ik op gesprek komen, dus eigenlijk uiteindelijk ook geen open sollicitatie.
pi_116380946
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Kijk even goed rond want ik heb ook wel eens gehoord over vrijwilligers werk met reiskosten vergoeding... zoals OV maatje zijn.. dan reis je samen met mensen met het OV ergens heen en zijn die kaartjes gewoon betaald. Met het doel ze zo zelfstandig te krijgen dat het ook alleen lukt.
(Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar ik heb m'n vorige post nog wat aangevuld i.v.m. die treinen.)

Dat zou best kunnen.

Wat ik nu in m'n hoofd heb is om te vragen aan die persoon die me afwees of zij soms nog een paar plaatsen weet die misschien ook geschikt kunnen zijn, want ze begon al over rusthuizen. Alleen vind ik op internet jammer genoeg niet veel.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 13:12:40 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116380974
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:11 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

(Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar ik heb m'n vorige post nog wat aangevuld i.v.m. die treinen.)

Dat zou best kunnen.

Wat ik nu in m'n hoofd heb is om te vragen aan die persoon die me afwees of zij soms nog een paar plaatsen weet die misschien ook geschikt kunnen zijn, want ze begon al over rusthuizen. Alleen vind ik op internet jammer genoeg niet veel.
^O^ gewoon even bellen :Y slim idee idd.
pi_116381001
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

^O^ gewoon even bellen :Y slim idee idd.
In dit geval is het mailen. :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:27:22 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116381387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

EIgenlijk nog liever in een ziekenhuis, want daar heb je een beetje van alle soorten bevolkingsgroepen.

Dat is toch een NL site?
je kunt je weg vast wel ergens vinden, ook al is het niet 100% wat je wilt het houdt je tenminste van de straat. thuiszitten word je namelijk niet beter van.

en idd dat is een NL site, ik gaf het aan als voorbeeld om jou een idee te geven wat er allemaal mogelijk is, zodat je aan de hand daarvan zelf initiatief kon nemen om iets soortgeljiks te zoeken. ik hoop dat je dat dan ook doet ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116381452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:09 schreef agentstarling het volgende:

[..]

welke sector zit je? Ik werk wel met open sollicitaties. 1 keer mazzel mee gehad toen ging er net een vacature open en kon ik op gesprek komen, dus eigenlijk uiteindelijk ook geen open sollicitatie.
ik ben sociotherapeut :Y dus sector hulpverlening/psychiatrie/gehandicaptenzorg etc
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_116381500
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je kunt je weg vast wel ergens vinden, ook al is het niet 100% wat je wilt het houdt je tenminste van de straat. thuiszitten word je namelijk niet beter van.

en idd dat is een NL site, ik gaf het aan als voorbeeld om jou een idee te geven wat er allemaal mogelijk is, zodat je aan de hand daarvan zelf initiatief kon nemen om iets soortgeljiks te zoeken. ik hoop dat je dat dan ook doet ;)
We hebben in BE wel een stuk of 2 sites speciaal voor vrijwilligerswerk (en het is niet dat ik enkel daarop zoek), maar helaas is er in deze buurt dus niet veel in de zorg. Wat verder, bv. in Turnhout wel, maar dat probleem heb ik daarnet al aan Beetle uitgelegd... In het begin stond ik daar eigenlijk niet bij stil.
pi_116381520
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik ben sociotherapeut :Y dus sector hulpverlening/psychiatrie/gehandicaptenzorg etc
Interessant beroep, lijkt mij. ^O^

Als je gehandicaptenzorg doet, moet je dan ook vaak 's nachts werken?
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:32:42 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116381522
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

We hebben in BE wel een stuk of 2 sites speciaal voor vrijwilligerswerk (en het is niet dat ik enkel daarop zoek), maar helaas is er in deze buurt dus niet veel in de zorg. Wat verder, bv. in Turnhout wel, maar dat probleem heb ik daarnet al een Beetle uitgelegd... In het begin stond ik daar eigenlijk niet bij stil.
En wat is jouw oplossing voor die problematiek?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116381553
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En wat is jouw oplossing voor die problematiek?
Dat is het net; die is er niet!
pi_116381571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:32 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Interessant beroep, lijkt mij. ^O^

Als je gehandicaptenzorg doet, moet je dan ook vaak 's nachts werken?
is ook heel leuk :) werktijden liggen heel erg aan de plek waar je werkt. als je ergens werkt waar mensen komen om dagbesteding te hebben werk je regelmatig op werkdagen. als je in een woonvorm werkt zit je vast aan onregelmatigheid. Het verschilt per instelling of er een vaste kracht is voor de nachtdiensten of dat je ze zelf af en toe moet doen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:35:57 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116381626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:33 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat is het net; die is er niet!
Da's zonde, want dan blijf je werkloos totdat de oplossing vanzelf voorbij komt wandelen.
Een gedicht over Maanvis
pi_116381933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's zonde, want dan blijf je werkloos totdat de oplossing vanzelf voorbij komt wandelen.
Wat kan ik doen? :{

Ik heb nu een mail teruggestuurd dus met de vraag of zij plaatsen weet in de buurt. Misschien zijn er wel centra waar ik eens kan heen fietsen, die ik niet op internet vind (want zeker niet al die rusthuizen hebben websites)...
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:49:16 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116382017
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wat kan ik doen? :{
actiever zijn, minder mogelijkheden afschrijven, meer initiatief nemen.
quote:
Ik heb nu een mail teruggestuurd dus met de vraag of zij plaatsen weet in de buurt. Misschien zijn er wel centra waar ik eens kan heen fietsen, die ik niet op internet vind (want zeker niet al die rusthuizen hebben websites)...
je kunt gewoon naar binnen fietsen bij zo'n rusthuis hoor. gewoon melden bij de receptie en vragen of ze nog vrijwilligers zoeken.
Een gedicht over Maanvis
pi_116382563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

actiever zijn, minder mogelijkheden afschrijven, meer initiatief nemen.
:{ Ik zeg net dat ik enkel hier in de buurt iets kan zoeken omdat ik geld -en tijd problemen heb met de trein, en jij zegt dat ik minder mogelijkheden moet afschrijven...? Dat gaat nu gewoon eenmaal niet als het "maar" vrijwilligerswerk is...! En meer initiatief nemen...?
Neem ik dan geen initiatief? Ik heb uit mezelf recent pas 2 sollicitaties verstuurd hoor.

quote:
[..]

je kunt gewoon naar binnen fietsen bij zo'n rusthuis hoor. gewoon melden bij de receptie en vragen of ze nog vrijwilligers zoeken.
Dat gaat idd ook.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:08:58 #149
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_116382636
Net een leuke vacature gevonden. Staat er een rare eis bij. Moet aangesloten zijn bij één van de christelijke kerken daar.

Hmf, gaat wel om een vacature voor een christelijke onderwijsinstelling.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:09:02 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116382639
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:06 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

:{ Ik zeg net dat ik enkel hier in de buurt iets kan zoeken omdat ik geld -en tijd problemen heb met de trein, en jij zegt dat ik minder mogelijkheden moet afschrijven...? Dat gaat nu gewoon eenmaal niet als het "maar" vrijwilligerswerk is...! En meer initiatief nemen...?
Neem ik dan geen initiatief? Ik heb uit mezelf recent pas 2 sollicitaties verstuurd hoor.
In nederland is het gebruikelijk dat je, als je in de bijstand zit, tientallen sollicitaties per maand verstuurt.
quote:
Dat gaat idd ook.
Jep, maar mailen is natuurlijk makkelijker hè ;). Dan heb je wel minder snel kans op een baan, maargoed !
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')