Top, heb bij een vriend ook een stem geregeld.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bij gebrek aan beter ga ik vanavond mijn stem ook aan deze partij weggeven.
Heb mijn halve familie al overtuigd.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Top, heb bij een vriend ook een stem geregeld.
Zitten die Piraten erover te klagen dat de privacy in gevaar is, geef jij vervolgens vrijwillig je stemgeheim op.quote:
Slechts 1191 leden, dat baart wel zorgenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef MouzurX het volgende:
63.000 stemmen hebben we ongeveer nodig.
10.471 in 2010.
Gezien het betere programma en een betere lijsttrekker dan in 2010, hoop ik op het bestequote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef MouzurX het volgende:
63.000 stemmen hebben we ongeveer nodig.
10.471 in 2010.
Ik geef hem toch zelf op. Dat is heel wat anders dan dat hij gelekt wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:49 schreef freako het volgende:
[..]
Zitten die Piraten erover te klagen dat de privacy in gevaar is, geef jij vervolgens vrijwillig je stemgeheim op..
Ik word lid als we 1 zetel pakken, anders weet ik het niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gestemd
[..]
Slechts 1191 leden, dat baart wel zorgen
Voor een vrij nieuwe partij is dat niet heel beroerd, zeker als er niet heel actief voor geworven wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gestemd
[..]
Ze zijn daar ruim overheen. Ze hebben het gewoon nog niet geupdate. Ik denk dat ze richting de 1300-1400 leden hebben op het moment en ik ben trots om daar ook bij te horen:Dquote:Op woensdag 12 september 2012 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gestemd
[..]
veel bejaarden he. en zeker bij nieuwe partijen is het lastig inschatten. ik hoop op 1+ zetel voor de pp iig. thumbs upquote:Op woensdag 12 september 2012 16:03 schreef Desunoto het volgende:
Het aantal leden zegt niet heel veel. In ieder geval te weinig om alvast conclusies te trekken of aannames te maken. Het CDA bijvoorbeeld had met de vorige verkiezingen bijna 2x zoveel leden als de VVD, maar in zetels hebben ze ruim verloren van die partij.
Dan ben je nergens voor verantwoordelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Ik vroeg me trouwens af he:
Er wordt gezegd: als je niet stemt dan ben je verantwoordelijk voor de rotzooi die er door de politici wordt gemaakt want je hebt niet op een betere gestemd.
Daarnaast wordt er gezegd: als je wél stemt ben je verantwoordelijk voor de rotzooi want je hebt op hun gestemd.
Maar wat nou als je stemt en de partij waar je op stemt krijgt geen zetel?
Dan heb je dubbel gefaald, want dan worden die stemmen verdeeld onder de overige partijen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Maar wat nou als je stemt en de partij waar je op stemt krijgt geen zetel?
Dan heb je tenminste principieel gestemd ipv 'strategisch'quote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan heb je dubbel gefaald, want dan worden die stemmen verdeeld onder de overige partijen.
Dat heb ik dan ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:18 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste principieel gestemd ipv 'strategisch'
Ik vroeg me net af, hoe is de verhouding leden/stemmen bij andere partijen...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:03 schreef Desunoto het volgende:
Het aantal leden zegt niet heel veel. In ieder geval te weinig om alvast conclusies te trekken of aannames te maken. Het CDA bijvoorbeeld had met de vorige verkiezingen bijna 2x zoveel leden als de VVD, maar in zetels hebben ze ruim verloren van die partij.
Wat een onzin, waar haal je dat vandaanquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan heb je dubbel gefaald, want dan worden die stemmen verdeeld onder de overige partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |