SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit ze zijn nog steeds irritantquote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef tdrone het volgende:
geen een onzichtbare champ is echt sterk hoor. heel makkelijk te counteren met vision
Is helaas ook echt beroerd, de enige keren dat je d'r tegen komt is bij een free week. Ik had de fout gemaakt om haar als eerste champion te kopen toen ik net begon, sindsdien amper mee gespeeld want bijv. een Nautilus doet alles van haar beter.quote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef Physics het volgende:
Iemand noemde Sejuani. Die champ ben ik serieus volgens mij al 50+ games niet tegen gekomen
Ik bedoel ook niet kut om mee te spelen maar kut om tegen te spelenquote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
TeemooooNever underestimate the power of the Scout's code!
Even kijken in deze brush en erdoor heen lopen "Poof" FUUuuuUUUUUUuuuu TEEMO SHROOMS!quote:Op zondag 2 september 2012 14:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet kut om mee te spelen maar kut om tegen te spelen
Ja echt, zo hinderlijk hequote:Op zondag 2 september 2012 15:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Even kijken in deze brush en erdoor heen lopen "Poof" FUUuuuUUUUUUuuuu TEEMO SHROOMS!
Een Darius met full items misschien wel, maar met hoe support normaliter werkt zijn ze veel beter dan non-supports als 5e speler. Janna en Soraka kunnen ook heel veel doen zonder items, vooral Janna kan fights disengagen en losgeraakte enemies slowen en cc'en. Soraka geeft extra armor en magic res shred, en kan silencen en is heel goed in kleine skirmishes en poke battles door heal.quote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef dustbrain het volgende:
Waarom zijn suppots zoals soraka en Janna wat waard endgame? Ze doen toch bijna geen dmg en bijna geen heal? Is een darius of een fiddlesticks dan niet meer waard?
Die hebben weinig te klagen ja.quote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Physics het volgende:
Vraag me af of die jongens van LoL eigenlijk een salaris betaald krijgen van hun teams.
Overigens go Dignitas, lekker bezig
sponsors.quote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Physics het volgende:
Vraag me af of die jongens van LoL eigenlijk een salaris betaald krijgen van hun teams.
De S3 qualifiers krijgen van Riot 1 jaar salaris voor het volgende seizoen iig. Veel andere spelers verdienen vooral geld met hun streams volgens mij.quote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Physics het volgende:
Overigens go Dignitas, lekker bezig
Sponsoren betalen Dignitas geld, en Dignitas vergoed dan weer reizen, verblijf en andere reiskosten. Voorheen betaalden ze, uit principe, spelers geen salaris.quote:
Ja ik zag het. Wat mij betreft een hele mooie stap richting "echt" professioneel gamen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef Autobandje het volgende:
[..]
De S3 qualifiers krijgen van Riot 1 jaar salaris voor het volgende seizoen iig. Veel andere spelers verdienen vooral geld met hun streams volgens mij.
Omdat Janna een slow heeft, een goed schild, een knockup voor meerdere personen en nog eens een ultimate die een gevecht kan beslissen. Dat kan je zelf ook wel bedenken.quote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef dustbrain het volgende:
Waarom zijn suppots zoals soraka en Janna wat waard endgame? Ze doen toch bijna geen dmg en bijna geen heal? Is een darius of een fiddlesticks dan niet meer waard?
Zo goed is die ult niet. Het kan een fight resetten maar ook verpesten. Een random ap carry zoals fiddlesticks doet meer imo.quote:Op zondag 2 september 2012 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat Janna een slow heeft, een goed schild, een knockup voor meerdere personen en nog eens een ultimate die een gevecht kan beslissen. Dat kan je zelf ook wel bedenken.
Soraka is inderdaad van de supports diegene met de minste invloed, maar een snelle silence (die je dus zeker een paar keer kan gebruiken), een goede heal met zeer goede armor/MR waardoor je AD Carry gelijk gered kan worden, een MR debuff en een AoE heal hebben toch behoorlijk wat invloed. Samen met haar items en een leuke summoner spell is het helemaal goed.
ja, tuurlijk kan hij het verpesten. maar je gaat een anivia ook niet afkraken omdat je maar haar wall wat kan verpestenquote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zo goed is die ult niet. Het kan een fight resetten maar ook verpesten. Een random ap carry zoals fiddlesticks doet meer imo.
Anivia is geen support? Wel een erg dom voorbeeld van je.quote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, tuurlijk kan hij het verpesten. maar je gaat een anivia ook niet afkraken omdat je maar haar wall wat kan verpesten
ben je nou echt zo achterlijk?quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Anivia is geen support? Wel een erg dom voorbeeld.
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zo goed is die ult niet. Het kan een fight resetten maar ook verpesten. Een random ap carry zoals fiddlesticks doet meer imo.
Was diezelfde kerel die me trollde met het hele Veigar stun gedoe.quote:
Daarvoor heeft hij ook al een paar pareltjes gedropt hoor. Ben alleen te lui om ze op te zoeken.quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Was diezelfde kerel die me trollde met het hele Veigar stun gedoe.
Dezelfde raad opvolgen die ik gekregen heb: gewoon hem negeren.
Heeft te maken met je win/loss ratio. Het systeem 'denkt' nu dat je thuishoort in een bepaalde elo range en zolang je nu geen grote winstreak maakt blijf je daarin vastzitten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef jespertje het volgende:
Dom elo systeem, kom ik in bij twee andere lui die duo queuen, 1tje daarvan is 1700 elo. Win je de game en carry je je team(corki, 10-2-9) en hoeveel elo krijg je, 6 fucking elo, omdat iemand anders graag wilt duo queuen ben ik er de dupe van. Als ik loose krijg ik -13, win je, krijg je +6, achterlijk systeem.
Je hebt dan ook meer kans om te winnenquote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef jespertje het volgende:
Dom elo systeem, kom ik in bij twee andere lui die duo queuen, 1tje daarvan is 1700 elo. Win je de game en carry je je team(corki, 10-2-9) en hoeveel elo krijg je, 6 fucking elo, omdat iemand anders graag wilt duo queuen ben ik er de dupe van. Als ik loose krijg ik -13, win je, krijg je +6, achterlijk systeem.
Ik speel ook welleens AP sona op mid, dat gaat ook hard meestalquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Zith het volgende:
Ik blijf erbij dat AD sona sleeping OP is![]()
[ afbeelding ]
toevalllig ook een keer mee samengespeeld toen we door een communicatiefoutje bij champselect taric + sona pickten voor botlane. Jezus wat hebben we die game hard huisgehoudenquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal niet sleepingquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Yeh ODEE zal niet al te blij zijnquote:Op maandag 3 september 2012 00:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Dignitas wordt zwaar sideways gefuckt.
Leg eens uit in plaats van dat je met zulke oneliners komt. Anivia's spell werken met die wall en het is niet zijn enige goede spell. anivia doet zeker een paar K dammage in een teamfight terwijl Sona nog niet eens 1K kan healen en alleen maar met utility komt. Serieus, als je jezelf niet nader kunt verklaren kun je net zo goed je bek dicht houden.quote:
Je leven zo toegewijd hebben aan het spel dat je kennis van het spel associeert met intelligentie en verkeerde aannames als humor beschouwd. Jij ligt zeker ook in je eentje dubbel als een katarina bv dorans ring koopt.quote:
Je leven toewijden aan een spel? Als ik 2 potjes per dag doe is dat erg veel.quote:Op maandag 3 september 2012 01:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je leven zo toegewijd hebben aan het spel dat je kennis van het spel associeert met intelligentie en verkeerde aannames als humor beschouwd. Jij ligt zeker ook in je eentje dubbel als een katarina bv dorans ring koopt.
Je ligt dubbel om het feit dat jij meer van het spel weet dan ik en pretendeert daarbij dat jij je leven er totaal niet aan toegewijd hebt. Laat jij jezelf expres zo achterlijk lijken of gaat dat net zo per ongeluk als giechelen om onwetendheid?quote:Op maandag 3 september 2012 01:38 schreef znarch het volgende:
[..]
Je leven toewijden aan een spel? Als ik 2 potjes per dag doe is dat erg veel.
Speel soms weken niet. Ik doe aannames zeg je?
Ik snap het spel gewoon beter dan jij. Onder andere door itt jou wel te luisteren naar anderen die er op dat moment meer van weten dan ik.
Check mijn matchhistory? Als ik in 2 weken 6 games gespeeld heb is dat veel.quote:Op maandag 3 september 2012 02:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je ligt dubbel om het feit dat jij meer van het spel weet dan ik en pretendeert daarbij dat jij je leven er totaal niet aan toegewijd hebt. Laat jij jezelf expres zo achterlijk lijken of gaat dat net zo per ongeluk als giechelen om onwetendheid?
En ik houd me ook gewoon gedeisd als iedereen zijn standpunten beargumenteerd. Het is van slappe standpunten die worden voorgedaan als feiten waar ik wat feller op reageer. Lees meer eens terug.quote:Op maandag 3 september 2012 02:16 schreef znarch het volgende:
[..]
Check mijn matchhistory? Als ik in 2 weken 6 games gespeeld heb is dat veel.
En het is vooral je eigenwijs heid die lachwekkend is. Niet zozeer onwetendheid. Als iemand een vraag stelt ben ik niet te beroerd te helpen ofzo.
Dat heb ik al gedaan. Dat wil ik op zich nog wel uitbreiden, al vraag ik me af of het zin heeft. Je weet zelf dus al dat Janna's ult sowieso een erg sterke invloed kan hebben. Het is alleen een beetje raar om je champion te beoordelen op het feit dat je de spells verkeerd kan gebruiken, vandaar het anivia voorbeeld.quote:Op maandag 3 september 2012 01:13 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Leg eens uit in plaats van dat je met zulke oneliners komt. Anivia's spell werken met die wall en het is niet zijn enige goede spell. anivia doet zeker een paar K dammage in een teamfight terwijl Sona nog niet eens 1K kan healen en alleen maar met utility komt. Serieus, als je jezelf niet nader kunt verklaren kun je net zo goed je bek dicht houden.
Er zijn mensen die dit spel ook echt achterlijk veel spelen en zoals je weet heel veel geld mee verdienen. Alles wat zij doen letterlijk 1 op 1 kopiëren is een beetje onzin, maar het getuigt juist van misplaatste trots om openlijk tegen hun methodes in te gaan en denken dat je het beter weet.quote:Op maandag 3 september 2012 02:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En ik houd me ook gewoon gedeisd als iedereen zijn standpunten beargumenteerd. Het is van slappe standpunten die worden voorgedaan als feiten waar ik wat feller op reageer. Lees meer eens terug.
Als ik echt zo fout zit zou het geen probleem moeten zijn, echter is dat al te moeilijk voor de 'masters' hier zo, wat getuigt van mistplaatste trots en elk greintje respect verpulverd.
Klinkt heel onlogisch, ik ben nu 1486 elo, met 157 wins tegen 144, of iets in die richting. Dat zou dus betekenen dat je niet meer uit die elo kan komen, behalve door een x aantal games achter elkaar te winnen?quote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Heeft te maken met je win/loss ratio. Het systeem 'denkt' nu dat je thuishoort in een bepaalde elo range en zolang je nu geen grote winstreak maakt blijf je daarin vastzitten.
Niet achter elkaar, maar het lijkt me logisch dat je meer moet winnen dan verliezen om weer hoger te komen. Als je 50/50 blijft, blijf je ongeveer staan en als je 55% wint blijf je stijgen. Simple as that.quote:Op maandag 3 september 2012 08:21 schreef jespertje het volgende:
[..]
Klinkt heel onlogisch, ik ben nu 1486 elo, met 157 wins tegen 144, of iets in die richting. Dat zou dus betekenen dat je niet meer uit die elo kan komen, behalve door een x aantal games achter elkaar te winnen?
De +6 elo ligt ergens anders aan zie ik nu. Omdat iemand anders duo queued met een hogere elo, krijg ik uiteindelijk minder elo toegekend. Er zat namelijk een 1450 elo bij ons in die duo queuede met een 1750 elo. Beetje apart dat de rest dan ook minder elo krijgt, want ik kies er niet voor om met die 1750 elo te spelen, dat doet iemand anders. Als ik had verloren zou ik echter wel gewoon -13 elo krijgen...quote:Op maandag 3 september 2012 08:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet achter elkaar, maar het lijkt me logisch dat je meer moet winnen dan verliezen om weer hoger te komen. Als je 50/50 blijft, blijf je ongeveer staan en als je 55% wint blijf je stijgen. Simple as that.
Je tweede stuk slaat een beetje nergens op. Omdat ik niet weet dat Janna veel brengt hoef ik niet meningloos aan de pro's te zuigen. Dan mag ik gods methodes best nader ondervragen.quote:Op maandag 3 september 2012 08:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. Dat wil ik op zich nog wel uitbreiden, al vraag ik me af of het zin heeft. Je weet zelf dus al dat Janna's ult sowieso een erg sterke invloed kan hebben. Het is alleen een beetje raar om je champion te beoordelen op het feit dat je de spells verkeerd kan gebruiken, vandaar het anivia voorbeeld.
Een goede Janna zal zijn ult geweldig kunnen gebruiken waardoor het hele positiespel van de tegenstander in 1 keer teniet wordt gedaan.
Dat het alleen utility is wat ze brengt, klopt, dat gaf ik zelf ook al aan. Maar ik gaf dan ook aan dat de utility enorm veel brengt.
Je hoeft verder niet per se veel te spelen om het spel te kunnen begrijpen, zo veel speel ik zelf ook helemaal niet. Nog geen potje gemiddeld per dag, maar een bepaalde dosis intelligentie is toch wel zo handig in het leven.
[..]
Er zijn mensen die dit spel ook echt achterlijk veel spelen en zoals je weet heel veel geld mee verdienen. Alles wat zij doen letterlijk 1 op 1 kopiëren is een beetje onzin, maar het getuigt juist van misplaatste trots om openlijk tegen hun methodes in te gaan en denken dat je het beter weet.
De reden daarvoor is dat jouw team gemiddeld een hogere elo had en dus ook meer kans om te winnen. Andersom zal het ook wel een paar keer gebeurd zijn op die manierquote:Op maandag 3 september 2012 09:16 schreef jespertje het volgende:
[..]
De +6 elo ligt ergens anders aan zie ik nu. Omdat iemand anders duo queued met een hogere elo, krijg ik uiteindelijk minder elo toegekend. Er zat namelijk een 1450 elo bij ons in die duo queuede met een 1750 elo. Beetje apart dat de rest dan ook minder elo krijgt, want ik kies er niet voor om met die 1750 elo te spelen, dat doet iemand anders. Als ik had verloren zou ik echter wel gewoon -13 elo krijgen...
@omNOMNOMNOM
Ik heb het van de beste geleerd
Dat laatste is een beetje de definitie van een support. De carry's ondersteunen, farm weggeven en met goedkope items toch utility brengen in teamfights. Dat is voor ons die al een tijdje lvl 30 zijn een beetje basic materiaal zeg maar. Ik denk dat hij ervan uitging dat jij dit wel wist.quote:Op maandag 3 september 2012 09:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je tweede stuk slaat een beetje nergens op. Omdat ik niet weet dat Janna veel brengt hoef ik niet meningloos aan de pro's te zuigen. Dan mag ik gods methodes best nader ondervragen.
Ik vind je verklaring over wat Janna doet ook niet echt overtuigend. Je faalt namelijk in te zien waarom één goede spell die situationeel is niet op kan tegen de situationele spell van een champ die andere dingen brengt. Janna's utility breng imo niet zoveel. Wellicht is je verklaring wat mager, maar de pro's gebruiken janna wel, dus ik zou - net als jij- slimmer moeten zijn en random redenen bedenken waarom de pro's Janna gebruiken ook al verklaard dat niks.
-----
Gelukkig heb ik opgezocht waarom Janna nou wel goed is. Omdat zijn abilities utility zijn maakt hij weinig gebruik van ability power wat ruimte maakt voor support items. Ze heeft dus hoge utility van haarzelf en is op die manier viable terwijl ze ook nog utility gebruikt van zulk soort items en de ad-carry early game alle kills geeft. Daarbij is ze sterk in lane wat de winkans van een ad-carry nog hoger maakt. Een random fiddle heeft wel dure ability items nodig en zijn dammage kan klaarblijkelijk niet op tegen Janna's support items + utility. Ook vergt hij natuurlijk duurdere items en brengt hij weinig voor de AD carry early game.
Hoe countert Sejuani Hecarim zo hard?quote:Op zondag 2 september 2012 13:59 schreef BaajGuardian het volgende:
enige wat ze moeten doen is dat sejuani bij champion impact niet tot stilstand komt met haar q en ze is viable. Ze heeft gewoon geen escape, vergelijkbaar met rammus maar die kan tenminste nog zichzelf fatsoenlijk shielden, sejuani kan dat niet. Wellicht een kleine ar/mres buff op haar w nog.
Ze is wel een extreem harde counter tegen hecarim, dus als iemand hecarim jungle picked, pick sejuani jungle en bam, hecarim out of the picture.
Supports zijn er gewoon om de AD en AP carry te beschermen van bruisers.quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
zou je zelf moeten kunnen bedenken.quote:Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hoe countert Sejuani Hecarim zo hard?
Nou eerlijk gezegd niet dus.quote:Op maandag 3 september 2012 09:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zou je zelf moeten kunnen bedenken.
Vroeger werd zonder support gespeeld, en dan 2 bruisers bot. Toen kwam Europa met de support + ADC meta, de Amerikanen dachten dat ze dat wel even zouden stompen met hun bruisers, we weten allemaal wel hoe dat afliep. Hoe je het wendt of keert, support > bruiser late game.quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar omdat dat de basis is van elke support, geldt dat dus niet specifiek voor janna. Daarnaast heb ik het wel terloops gemeld.quote:Op maandag 3 september 2012 09:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje de definitie van een support. De carry's ondersteunen, farm weggeven en met goedkope items toch utility brengen in teamfights. Dat is voor ons die al een tijdje lvl 30 zijn een beetje basic materiaal zeg maar. Ik denk dat hij ervan uitging dat jij dit wel wist.
Ik zie het ook niet direct hoor. Sowieso, Hecarim 'counter' je met elke goede jungler, dan hoef je echt geen Sejuani te nemen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zou je zelf moeten kunnen bedenken.
dat zeg ik tochquote:Op maandag 3 september 2012 10:04 schreef Adames het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar omdat dat de basis is van elke support, geldt dat dus niet specifiek voor janna.
ghehe nou kom maar op met je levensverhaal danquote:Op maandag 3 september 2012 10:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ja laat me toch ook wat zeggen, ik hoor mezelf gewoon graag typen
ik speel al sinds beta daar, toen was EU nog niks. Ook het half jaar erna toen lol EU werd gedaan door GOA en niet Riot. En een goede vriend van me speelde ik toen veel mee. Nu zou ik wel willen wisselen, maar ik heb al te veel geld uitgegeven op US. En zo erg vind ik het niet, op US spreekt tenminste 95% van de mensen engelsquote:Op maandag 3 september 2012 10:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ghehe nou kom maar op met je levensverhaal danBTW, waarom speel je eigenlijk op NA en niet op EUW? Heb je nog matties op NA zitten?
Ik heb het juist over de TF's Sejuani disabled hecarim 100% de teamfight uit lategame. Je hebt niks aan hecarim die geen dmg doet immers.quote:Op maandag 3 september 2012 10:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat Baaj bedoeld is dat Hecarim het van zn speed moet hebben en Sejuani van haar slows. Wat Baaj vergeet is dat het na earlygame wel ophoudt met het counteren. Als je in teamfights als Sejuani en Hecarim op mekaar gaat doe je het allebei foud.
@jesper
Ik blijf het wel voordoen dont worry
Is een switch NA -> EU nog steeds niet mogelijk dan? Ook niet via support?quote:Op maandag 3 september 2012 10:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ik speel al sinds beta daar, toen was EU nog niks. Ook het half jaar erna toen lol EU werd gedaan door GOA en niet Riot. En een goede vriend van me speelde ik toen veel mee. Nu zou ik wel willen wisselen, maar ik heb al te veel geld uitgegeven op US. En zo erg vind ik het niet, op US spreekt tenminste 95% van de mensen engels
Waarom zou je als Sejuani de Hecarim gaan focussen?quote:Op maandag 3 september 2012 10:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb het juist over de TF's Sejuani disabled hecarim 100% de teamfight uit lategame. Je hebt niks aan hecarim die geen dmg doet immers.
nee, heb ze al een paar keer gemaild.quote:Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Is een switch NA -> EU nog steeds niet mogelijk dan? Ook niet via support?
Oh das handig, dus Sejuani countered vrijwel alle champions...quote:Op maandag 3 september 2012 10:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb het juist over de TF's Sejuani disabled hecarim 100% de teamfight uit lategame. Je hebt niks aan hecarim die geen dmg doet immers.
waar haal je dat nou weer uit?quote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Oh das handig, dus Sejuani countered vrijwel alle champions...
Volgens mij haalt Hecarim maximaal ~10% van zn damage uit bonus movespeed, veel meer zal het niet zijn. Bovendien, nogmaals: waarom zou je als sejuani de hecarim willen focussen? Ik zou hem eerder counteren met een jungler die hem 1v1 aankan en dus zijn jungle kan invaden.quote:Op maandag 3 september 2012 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer uit?
Hecarims bouwen meestal phantom dancers naast FoN e.d. tankyness geen dmg, zn damage komt voort uit zn hoge movement speed, mol je die movement speed heeft hij amper damage output.
Ik zeg toch in mn 1e comment dat het gaat om de speedreduction. Jij zegt nee vooral in TF juist als Sej op Heca gaat. Een Sej die in teamfights op Heca vol gaat is een slechte speler. Een heca die vol attackspeed/movementspeed bouwt is in TF useless aangezien je smelt in 1s. Als je toch Heca wil counterpicken, kies een udyr, shyvana of nunu en ga lekker counterjunglen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer uit?
Hecarims bouwen meestal phantom dancers naast FoN e.d. tankyness geen dmg, zn damage komt voort uit zn hoge movement speed, mol je die movement speed heeft hij amper damage output.
Welke items?quote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik werd zojuist door een andere speler helemaal de grond in gebasht via de chat omdat ik items stackte? Wat is daar nou weer mis mee dan?
Omdat je taak als jungler is om alles bij je adc weg te houden en hecarim is daar een van de grootste threats voor, vergelijkbaar met malphite. Geloof mij maar dat als jij adc speelt en hecarim ult door je hele linie heen je zwaar de lul bent, Sejuani is dan een hele goeie kiter.quote:Op maandag 3 september 2012 12:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgens mij haalt Hecarim maximaal ~10% van zn damage uit bonus movespeed, veel meer zal het niet zijn. Bovendien, nogmaals: waarom zou je als sejuani de hecarim willen focussen? Ik zou hem eerder counteren met een jungler die hem 1v1 aankan en dus zijn jungle kan invaden.
Je slowt hem 1x en dan zou je AD carry wel weg moeten komen. Maar zoveel champs hebben een slow, dat kun je met nunu's iceballl ook wel af.quote:Op maandag 3 september 2012 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je taak als jungler is om alles bij je adc weg te houden en hecarim is daar een van de grootste threats voor, vergelijkbaar met malphite. Geloof mij maar dat als jij adc speelt en hecarim ult door je hele linie heen je zwaar de lul bent, Sejuani is dan een hele goeie kiter.
Eerlijk is eerlijk, das niet bestquote:Op maandag 3 september 2012 13:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had 2x Berserker's Greaves en 3x Tiamat
THE PLAYSquote:Op maandag 3 september 2012 13:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had 2x Berserker's Greaves
Dat stackt niet. Je kan maar 1 soort boots gebruikenquote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja, ik dacht al dat het aan die greaves lag, maar die 50% attack speed bonus kan ik mooi wel goed gebruiken met Jax.
Maar wat is er nou zo erg aan dan?
Greaves veel duurder dan andere AS items? Is maar 25%, voor 420 gold heb je al 20% speed dacht ik. En je kan er verder ook niks mee bouwen, en Tiamat zou ik sowieso nooit bouwen tenzij je gimmicky dingen probeert (shyvana Q in dragonform of Fiora ult)quote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja, ik dacht al dat het aan die greaves lag, maar die 50% attack speed bonus kan ik mooi wel goed gebruiken met Jax.
Maar wat is er nou zo erg aan dan?
De stats stacken wel hoor, maar de movespeed niet iddquote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat stackt niet. Je kan maar 1 soort boots gebruiken
Kan je net zo goed zo'n dagger van 420 kopen voor 't zelfde effect.quote:Op maandag 3 september 2012 14:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
De stats stacken wel hoor, maar de movespeed niet idd
Ah, oké.quote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat stackt niet. Je kan maar 1 soort boots gebruiken
vooroordeeltjes meneer.quote:Op maandag 3 september 2012 14:00 schreef Jajong het volgende:
Enige wat Sejuani countert is zichzelf en haar team
Ja eens. Sowieso Bitterlemon, een AD build zou iig moeten bevatten: Infinity edge, last whisper, blood thirster, phantom dancer. Dan heb je optimale damage iig. Op sommige ADs is triforce ook wel leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 14:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan je net zo goed zo'n dagger van 420 kopen voor 't zelfde effect.
2 BOOTS VOOR 2 VOETEN, JE WEETZquote:
Yup. En ik ben nog maar level 10, dus dit soort dingen zullen wel vaker gebeuren.quote:Op maandag 3 september 2012 14:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
2 BOOTS VOOR 2 VOETEN, JE WEETZ
Ach, shit happens. Kom je vanzelf allemaal achter
Klopt, daarmee bedoelde ik ook dat ik nu teveel pages hebquote:Op maandag 3 september 2012 15:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Scheelt dat je de meeste runes voor meerdere pages kan gebruiken
Armor, Mres, AP, AD, Movespeed etc
Mwah ze hadden niet echt abilities om een QSS te rechtvaardigen. Guardians vind ik wel een goede optie, zeker met veel lifesteal. Triforce lijkt me niet heel handig. Graves heeft niet echt spammable abilities om die sheenprocs te rechtvaardigen en goed defensief item zoals een GA of BV lijkt me dan beter in deze situatie.quote:Op maandag 3 september 2012 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
ipv veil had je beter triforce kunnen bouwen, of anders wellicht guardians.
zo snel mogelijk runes kopen zou ik zeggenquote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef GlenSpey het volgende:
Voor het eerst een positief resultaat met Graves:
[ afbeelding ]
Nu ik level 20 ben lijkt het opeens beter te gaan, al heb ik nog altijd geen runes...
Ben er mee bezigquote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo snel mogelijk runes kopen zou ik zeggen
nooit die combiner gebruiken tenzij je lvl 1 of 2 runes overhebt.. die combiner maakt van lvl 1 runes en lvl 2 runes lvl 3 runes die een stuk sterker zijn maar ook de lvl 3 runes kun je kopen,quote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben er mee bezigValt alleen vies tegen hoeveel IP ik er nog voor nodig heb... kom nog aardig wat tekort
Hoe zit dat trouwens met die runecombiner, die maakt mijn runes sterker begrijp ik? Hoe werkt het precies en hoeveel gaat het me extra kosten?
Nee, die bestaan niet. Enige reden om lvl 3 runes te combinen is als je runes over hebt die je niet meer nodig hebt. Misschien heb je dan mazzel en komt er uit de Random Number Generation een rune die je daadwerkelijk kunt gebruiken. Over het algemeen dus echt zonde van je IP.quote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef GlenSpey het volgende:
Ow oke, maar er bestaan dus geen runes die sterker zijn dan de level 3 runes die ik nu heb gekocht?
Lvl 1 en 2 runes kopen werd me al eerder afgeraden, dus dat heb ik dan ook braaf niet gedaan
Of anivia's die met hun wall de tank isoleert van de rest in de jungle, gevolgd door een team die alle cooldowns op de tank neergooien. Vervolgens verdwijnt de wall en worden we ge-acedquote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef dustbrain het volgende:
Kom nog steeds mensen tegen die tanks focussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Niet elke report komt voor het tribunaal hè? Zit een vrij ingewikkeld systeem achter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:17 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag eens lekker met de report knop gespeeld en 2 spelers voor het tribunaal geschoven vanwege flaming. Het waren allebei Nunu's. Toch typisch. Vraag me af of ze nu ook daadwerkelijk gebanned worden
Mits iemand een bepaald aantal reports heeft dan gaat ie in het tribunal terecht komen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:17 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag eens lekker met de report knop gespeeld en 2 spelers voor het tribunaal geschoven vanwege flaming. Het waren allebei Nunu's. Toch typisch. Vraag me af of ze nu ook daadwerkelijk gebanned worden
Aangezien ik bijna nooit Tribunal doe, is m'n beoordelings rate op de reports behoorlijk hoog, met ongeveer een 60-40 verdeling tussen punish en pardon.quote:Greetings Speedzor!
We are pleased to inform you that the rest of the Tribunal has affirmed your judgment on 50 cases today! As compensation for your service to the League, your account has been credited 250 Influence Points.
Ik denk dat die movespeed 3 boots die je van move quints krijgt waardevoller zijn dan die paar potiins value van spell vamp. Aoe is sowieso maar 33% van de vamp. Roamen, farmen, escapen, harassen en eventueel plays maken is waardevoller dan dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:52 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk he? Ik schreef : mensen die EERST voor catalyst gaan. Chalice of harmony koop ik altijd bij m'n eerste recall. Verder is movement speed vrijwel nutteloos zonder janna. Ik heb liever spellvamp quints. Jammer dat je niet weet hoe je anivia moet spelen
Mensen die denken dat dit per definitie slecht isquote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef dustbrain het volgende:
Als je als AD gezoned wordt door een tank en hem dan vervolgens niet focust ben je juist fout bezig.quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef dustbrain het volgende:
Tanks focussen is al je cooldowns op de tank gooien. Hoe is dit ooit goed? In mijn vorige match werd er een rammus geperma-focust tot hij dood was terwijl zijn team overal random overheen liep.quote:Op dinsdag 4 september 2012 06:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit per definitie slecht is.
zowel spellvamp quints als chalice of harmony bij het begin hebben last van hetzelfde probleem. Ze zijn pas goed met andere items. Zonder ability power heb je niks aan spellvamp, immers haal je dan zo weinig health er mee terug dat je beter een extra potion kan halen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:52 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk he? Ik schreef : mensen die EERST voor catalyst gaan. Chalice of harmony koop ik altijd bij m'n eerste recall. Verder is movement speed vrijwel nutteloos zonder janna. Ik heb liever spellvamp quints. Jammer dat je niet weet hoe je anivia moet spelen
hij hep 700 anivia games 900 elol doe normaal joh ! hij weet beter dan jij !!quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Spellvampquints op Anivia? Really? Uninstall please.
Dit dus. Denk dat ik maar even een reportje indien, gaat nergens over dit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:46 schreef Thomazface het volgende:
Komop kinders, hoewel de flamefests eerst vermakelijk waren slaan jullie nu de plank een beetje mis.
Agreed. Ook de lane maakt natuurlijk uit. Als zij bijv. Talon tegen je zetten om te counteren zou ik ook eerder catalyst gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Chalise en Catalyst zijn allebei goede keuzes, afhankelijk tegen wat voorn persoon / jungler je staat. Tegen een Shaco zal ik eerder catalyst gaan, tegen nautilus eerder chalise. Om maar een tweetal te noemen
Ik denk dat Catalyst beter is, aangezien die % reduction imo niet opweegt tegen de flat HP die je van catalyst krijgt. Ook omdat HP beter werkt tegen ato attacks en eventuele ganks dan % reduction.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Chalice vind ik een iets ander verhaal. Hij geeft namelijk ook flat regen en die helpt al best veel. Bovendien krijg je er wat MR bij en dat kan weer goed helpen in trades. Anivia heeft in het begin niet gek veel AP nodig omdat de base damages van de spells ook behoorlijk hoog zijn, dus een chalice vind ik wel een vrij goede keuze. Dat neemt overigens niet weg dat Catalyst geen goede keuze is, kwestie van voorkeur.
Okay, en kan je de uitslag van het tribunal ergens inzien?quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:35 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Mits iemand een bepaald aantal reports heeft dan gaat ie in het tribunal terecht komen.
Daar gaat hij dan beoordeeld worden door medespelers van level 30.
Toevallig deze ochtend een mailtje erover gekregen:
[..]
Aangezien ik bijna nooit Tribunal doe, is m'n beoordelings rate op de reports behoorlijk hoog, met ongeveer een 60-40 verdeling tussen punish en pardon.
Doorgaans zie je de meesten met 3-4 cases, elk 2-3 reports per stuk. Soms wat meer, soms wat minder: dat zal afhangen van de criteria die Riot handhaafd.
Ja, je kunt de addon 'Tribunal Satisfaction' toevoegen aan je browser.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Okay, en kan je de uitslag van het tribunal ergens inzien?
Chalice is 30% effective hp. Ik zou alleen een catalyst rushen als je 1500 gold op je eerste back heb, wat vaak niet gebeurt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef Thomazface het volgende:
[..]
Ik denk dat Catalyst beter is, aangezien die % reduction imo niet opweegt tegen de flat HP die je van catalyst krijgt. Ook omdat HP beter werkt tegen ato attacks en eventuele ganks dan % reduction.
Ja ik merk inderdaad dat mn maths erachter niet helemaal kloppen, puur voor die lane game is chalice idd beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef eMazing het volgende:
[..]
Chalice is 30% effective hp. Ik zou alleen een catalyst rushen als je 1500 gold op je eerste back heb, wat vaak niet gebeurt.
Yep.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:33 schreef Thomazface het volgende:
[..]
Ja ik merk inderdaad dat mn maths erachter niet helemaal kloppen, puur voor die lane game is chalice idd beter.
Met een early Catalyst heb je wel eerder een RoA tho! Als je een passieve laner tegen je hebt zou je in principe je RoA eerst af kunnen maken zodat je sterker die midgame in kan.
Reginald en eigenlijk 80% van de pro scene zijn walgelijke gasten. Om eSports te kunnen doen revolutioneren zal het belangrijk zijn om meer representatievere figuren te werven waarmee spelers zich kunnen identificeren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef znarch het volgende:
Ik zie dat Reginald een video heeft geupped over de trashtalk tijdens de LAN. Zelfs de pros in deze game zijn blijkbaar kindjes, dat zal wel nooit meer goedkomen dan.![]()
CLG.euquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef eMazing het volgende:
[..]
Reginald en eigenlijk 80% van de pro scene zijn walgelijke gasten. Om eSports te kunnen doen revolutioneren zal het belangrijk zijn om meer representatievere figuren te werven waarmee spelers zich kunnen identificeren.
Als ik zo van dit topic uitga kunnen de spelers zich daar prima mee identificeren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef eMazing het volgende:
[..]
Reginald en eigenlijk 80% van de pro scene zijn walgelijke gasten. Om eSports te kunnen doen revolutioneren zal het belangrijk zijn om meer representatievere figuren te werven waarmee spelers zich kunnen identificeren.
Ik denk dat je meer league of legends 'esports' bedoelt, volgensmij zit het probleem vooral daarinquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef eMazing het volgende:
[..]
Vind het tof om te zien hoe spontaan en sportief die gasten reageren ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar jij houdt van knuffelende jonge jongens, wij niet
Het gaat er niet om of matches leuk zijn om te kijken. Het gaat erom dat een community niet zal verbeteren als zelfs pro's zich als kinderen gedragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat je de drama het beste gewoon kan negeren en lekker de matches kan kijken. Lekker belangrijk wat een paar pubers tegen elkaar zeggen voor/na een match, het gaat om de uitslagen
Och, ook in starcraft is genoeg trashtalk en bullshit eromheen in de pro scene, hebben die ook zo'n rotte community? Ik denk dat de community van deze game op zich niet rotter is dan van andere games, maar dat het wat meer aangewakkerd wordt doordat je zo afhankelijk bent van teammates. Dan is het natuurlijk lekker makkelijk om de schuld af te schuiven terwijl de ander weer de behoefte krijgt om zich te verdedigen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef znarch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of matches leuk zijn om te kijken. Het gaat erom dat een community niet zal verbeteren als zelfs pro's zich als kinderen gedragen.
Ik denk sowieso niet dat dat bijster veel invloed gaat hebben. Zelfs communities waarbij iedereen netjes GG roept en het tijdens live matches helemaal koek en ei is hebben een nare achterban.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef znarch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of matches leuk zijn om te kijken. Het gaat erom dat een community niet zal verbeteren als zelfs pro's zich als kinderen gedragen.
had je vantervoren al kunnen weten als je op koreaanse site kijktquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
Al mijn IP aan Darius uitgegeven gisteren, wie is er freechampion deze week?
Hij is idd een vd. enige dat niet overkomt als een kelderautist. Daar mag Riot trouwens echt wel eens wat aan doen, die lui representeren wel eSports, en dan komen zij aanzetten in hun pyjamasquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:31 schreef eMazing het volgende:
Geen fan, maar Ocelote contribute meer aan eSports dan elk ander figuur in League puur om het feit dat hij er representatief uitziet en zichzelf verzorgd, ook al zijn vele mids beter.
Onzin. Als die gasten zo zijn moeten ze lekker zichzelf blijven. Niemand zit te wachten op een stel sprekende poppen met mediatraining en gladde makup-koppies.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:54 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hij is idd een vd. enige dat niet overkomt als een kelderautist. Daar mag Riot trouwens echt wel eens wat aan doen, die lui representeren wel eSports, en dan komen zij aanzetten in hun pyjamas
Nee, maar je kan je teminste wel verzorgen lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Onzin. Als die gasten zo zijn moeten ze lekker zichzelf blijven. Niemand zit te wachten op een stel sprekende poppen met mediatraining en gladde makup-koppies.
Jawel, mensen zit wel te wachten op mensen met media-training en een (redelijk) verzorgd uiterlijk. Een van de belangrijkste redenen dat eSPorts nog niet booming zijn gegaan is doordat het een sport is die je inderdaad thuis doet, waardoor vaak sociaal ongeaccepteerden (read: Froggen) de top bereiken. Nou is dat helemaal leuk voor die jongen, maar zorg er in ieder geval voor dat die gast er een beetje normaal uitziet. Dat zou jij toch ook willen als je baas was van een bedrijf? Dat je personeel representatief overkwam? Dat is hier ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Onzin. Als die gasten zo zijn moeten ze lekker zichzelf blijven. Niemand zit te wachten op een stel sprekende poppen met mediatraining en gladde makup-koppies.
Ik zou willen dat het publiek dat ik probeer te bereiken zich kan identificeren met de 'sport'helden. En aangezien de gemiddelde gamer er net zo uitziet als Froggen zie ik het probleem niet. De hele community vindt gasten als Scarra en Froggen prima gasten, het maakt ze geen ruk uit hoe ze eruit zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:07 schreef eMazing het volgende:
[..]
Jawel, mensen zit wel te wachten op mensen met media-training en een (redelijk) verzorgd uiterlijk. Een van de belangrijkste redenen dat eSPorts nog niet booming zijn gegaan is doordat het een sport is die je inderdaad thuis doet, waardoor vaak sociaal ongeaccepteerden (read: Froggen) de top bereiken. Nou is dat helemaal leuk voor die jongen, maar zorg er in ieder geval voor dat die gast er een beetje normaal uitziet. Dat zou jij toch ook willen als je baas was van een bedrijf? Dat je personeel representatief overkwam? Dat is hier ongeveer hetzelfde.
True, ik vind het zelf ook geen porum maar als zij zich er prettig bij voelen? Lekker laten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het publiek dat ik probeer te bereiken zich kan identificeren met de 'sport'helden. En aangezien de gemiddelde gamer er net zo uitziet als Froggen zie ik het probleem niet. De hele community vindt gasten als Scarra en Froggen prima gasten, het maakt ze geen ruk uit hoe ze eruit zien.
no offence maar,.. het zijn ook kinderen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef znarch het volgende:
[..]
Proofquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:36 schreef Physics het volgende:
Dat flamen en die rivaliteit is vaak bevorderlijk voor de strijd.. Heb zelf ook comp. gegamed en de rivaliteit die we toen hadden was best wel bruut, de finale van het grootste team toernooi werd toen tussen de toenmalige top 2 beslecht. Persoonlijk een van de mooiste matches die ik ooit gespeeld heb.
Aan mijn persoonlijke verzorging schort ook nog wel het één en ander maar als ik het vergelijk met veel van die gozers ben ik een Armani model. Er is een verschil tussen een glad make up koppie en eruit zien alsof je je totaal onbewust bent van de buitenwereld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De pro's niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
no offence maar,.. het zijn ook kinderen.
Ja de pro's ja.quote:
Klopt, daar zit een verschil tussen. Maar juist in E-sports stoor ik me daar TOTAAL niet aan. Behalve als het de presentatoren zijn, dan weer wel. Een verkoper moet er goed verzorgd uitzien, bij een gamer boeit het me geen ruk. Kan me er echt niet aan storen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:09 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Aan mijn persoonlijke verzorging schort ook nog wel het één en ander maar als ik het vergelijk met veel van die gozers ben ik een Armani model. Er is een verschil tussen een glad make up koppie en eruit zien alsof je je totaal onbewust bent van de buitenwereld.
Nee, maar om eSports zo mainstream mogelijk te zullen krijgen moeten de spelers er niet als stereotype socially unaccepted uitzien. Daar zal de wereld niet voor openstaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt, daar zit een verschil tussen. Maar juist in E-sports stoor ik me daar TOTAAL niet aan. Behalve als het de presentatoren zijn, dan weer wel. Een verkoper moet er goed verzorgd uitzien, bij een gamer boeit het me geen ruk. Kan me er echt niet aan storen.
Messi komt toch ook niet in zijn joggingbroek aanzetten op een persconferentie? Ik denk dat jezelf verzorgen het minste gevraagd is dat zij kunnen doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt, daar zit een verschil tussen. Maar juist in E-sports stoor ik me daar TOTAAL niet aan. Behalve als het de presentatoren zijn, dan weer wel. Een verkoper moet er goed verzorgd uitzien, bij een gamer boeit het me geen ruk. Kan me er echt niet aan storen.
Nee dit datquote:Op woensdag 5 september 2012 00:44 schreef Salamando het volgende:
Ik heb het echt compleet gehad met die grafspikes op LoL continu, altijd in de avond en zonder een reden
Nogmaals: ander publiek. E-sports zijn te versnipperd (want veel games) om net zo mainstream als een sport als voetbal te worden. Het blijven toch vooral gamers die erin geinteresseerd zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:42 schreef Xetran het volgende:
Messi komt toch ook niet in zijn joggingbroek aanzetten op een persconferentie? Ik denk dat jezelf verzorgen het minste gevraagd is dat zij kunnen doen.
Vol AD met Dorans blades, inf. edge, phantom dancers, GA etc. Let wel op dat je dat alleen doet met een hele tanky jungler (eg. Nautilus, Maokai, Malphite) en liefst ook een tanky support (blitz, taric, leona) in je team. Dan heb je gewoon 2 AD carries lategame en own je alle teamfights hard.quote:Op woensdag 5 september 2012 02:27 schreef Xetran het volgende:
Tevens, hoe bouw je het beste Kayle top? AP, AD, on-hit, ik word er niet wijzer van.
Zo heb ik het dus ook ongeveerquote:
AP kayle (uiteraard niet zonder nashors) is veel sterker dan ad hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 08:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vol AD met Dorans blades, inf. edge, phantom dancers, GA etc. Let wel op dat je dat alleen doet met een hele tanky jungler (eg. Nautilus, Maokai, Malphite) en liefst ook een tanky support (blitz, taric, leona) in je team. Dan heb je gewoon 2 AD carries lategame en own je alle teamfights hard.
Niet mee eens. Er was een tijd dat ik dat ook vond, maar Kayle heeft aardig wat reworks gehad en ik vind momenteel AD sterker. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik zeer zelden Kayle speel, dus ik baseer me dan vooral op wat ik wel eens in streams voorbij zie komen in dit geval.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
AP kayle (uiteraard niet zonder nashors) is veel sterker dan ad hoor
ik speel kayle altijd ap en domineer daar ook hard mee danquote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er was een tijd dat ik dat ook vond, maar Kayle heeft aardig wat reworks gehad en ik vind momenteel AD sterker. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik zeer zelden Kayle speel, dus ik baseer me dan vooral op wat ik wel eens in streams voorbij zie komen in dit geval.
Moet je even een mailtje naar support sturen, ze willen je dan nog wel es die extra shit geven.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:42 schreef Xetran het volgende:
Uiteraard, ik koop normaal bijna nooit RP maar nu een idiote uitgave gedaan gister van 20 euro. Welgeteld is er de dag erna natuurlijk weer een actie met bonus rp
[..]
Messi komt toch ook niet in zijn joggingbroek aanzetten op een persconferentie? Ik denk dat jezelf verzorgen het minste gevraagd is dat zij kunnen doen.
Klopt, goed idee. Dit komt ook vaak voor bij mensen die net een champ kopen die een dag later on sale is, en vaak wil Riot dat wel compenseren.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moet je even een mailtje naar support sturen, ze willen je dan nog wel es die extra shit geven.
Denk je? Ik heb al eens een refund gevraagdquote:Op woensdag 5 september 2012 11:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moet je even een mailtje naar support sturen, ze willen je dan nog wel es die extra shit geven.
Dat laatste kwam ik idd ook achter. Ik ga Kayle nu niet meer spelen zonder een paar beefy mensen voor mij want ik word echt veel te snel besprongen. Ik ga ook wel eens AD proberen, nu vooral AP en vroeger on-hit gespeeldquote:Op woensdag 5 september 2012 08:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vol AD met Dorans blades, inf. edge, phantom dancers, GA etc. Let wel op dat je dat alleen doet met een hele tanky jungler (eg. Nautilus, Maokai, Malphite) en liefst ook een tanky support (blitz, taric, leona) in je team. Dan heb je gewoon 2 AD carries lategame en own je alle teamfights hard.
niet mee eens, in arams melt ik het hele enemy team met ap kayle, tis dus niet waar dat je lategame zwak bent, vergeet ook niet dat q haar dmg amplificieerd en haar E met ap scaled, tevens haar W scaled veel harder met AP dan bijv. taric/sona of nidalee's heal.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kayle AD is beter endgame omdat je er simpelweg niet tegen kan wapenen. Als je vol AP gaat doet alles full magic. Als je AD gaat heb je lategame en enorm zieke damageoutput waar je zowel armor en MR stacking tegenstanders mee pakt. Kayle full AP is daarbij te squishy en meer gimmicky
Die Q scalet ook prima met AD, je heal heeft een heel slechte AP ratio en de splash damage van je E scalet ook met AD. Ik zeg niet dat AP Kayle niet werkt, ik denk alleen dat AD Kayle lategame NOG sterker is.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niet mee eens, in arams melt ik het hele enemy team met ap kayle, tis dus niet waar dat je lategame zwak bent, vergeet ook niet dat q haar dmg amplificieerd en haar E met ap scaled, tevens haar W scaled veel harder met AP dan bijv. taric/sona of nidalee's heal.
ik zal ff een replay opzoeken oid op lolreplay dan zie je het wel.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/316001/
alstu.
tevens jajong mieter toch eens op met je stompzinnige opmerkingen.
Het ging om lategame kracht van ap kayle en daar is aram elevant voor omdat je daar snel de lategame kracht van champs in kunt zien.
Bij einde van champ select werd mijn scherm gewoon zwart eb gebeurde er niks. volgensmij hebben meer mensen hier last van. Ik reageer zo wel op de restquote:Op woensdag 5 september 2012 13:03 schreef Jajong het volgende:
4 potjes op rij een leaver, mmmmmmmmmmm
Sona's heal ratio: Heal: 40 / 60 / 80 / 100 / 120 (+0.25 per ability power)quote:Op woensdag 5 september 2012 13:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
je heal heeft een heel slechte AP ratio
AD is lategame beter omdat je continue kan auto-attacken voor lomp veel damage en niet aan je (best wel hoge, zeker voor heal) cooldowns vast zit. Maar dat wist je wel toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sona's heal ratio: Heal: 40 / 60 / 80 / 100 / 120 (+0.25 per ability power)
Nidalee's heal ratio: Heal: 50 / 85 / 120 / 155 / 190 (+0.7 per ability power)
Taric's heal ratio: Heal: 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+0.6 per ability power)
En nu kayle: Heal: 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+0.35 per ability power)
Bijna niemand build taric en sona ap atm iig, en nida is beter ad.
Kayle heeft beste Heal van hun, alleen minder ratio indd (nogsteeds meer dan sona) maar dat boeit echt niet, je E ratio is even hoog als haar ad ratio 0.4 Q ap is even hoog als Ad ratio (1.0) Ad is dus niet 'beter maar letterlijk hetzelfde, ik opteer nogsteeds voor een hybrid/asp + rageblade build omdat je anders niet scaled op je W.
Full ad gaan is situationeel, counterbuilden. Maar dus niet beter.
Je vergeet de cooldowns mee te nemen.Sona kan haar heal vaker spammen als kayle. Eigenlijk zou je dan ook nog weer naar mana moeten kijken hoevaak iedere champ dat kan en dergelijke om een goede vergelijking neer te zetten.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kayle heeft beste Heal van hun, alleen minder ratio indd (nogsteeds meer dan sona) maar dat boeit echt niet, je E ratio is even hoog als haar ad ratio 0.4 Q ap is even hoog als Ad ratio (1.0) Ad is dus niet 'beter maar letterlijk hetzelfde, ik opteer nogsteeds voor een hybrid/asp + rageblade build omdat je anders niet scaled op je W.
Lolquote:
als het over ratios gaat doet het er niet toe welke mode, dan is alles relevant dus je hoeft niet zo elitair te doen hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ARAM is geen goede representatie voor de kracht van een champion. ARAM is 1 lijn, zonder flanking positie etc, ja achter mekaar staan is tot hoever het gaat. Er is geen laning.
Regel vanaf nu, als het gaat over balance van champions, gaat het altijd over summoners rift tenzij er specifiek ARAM staat.
En AD kayle scaled gewoon harder beter en is meer durable / spammy
Kayle 9sec nashors+lucidity + - 600 heals @ fb (speed boost inbegrepen)quote:Op woensdag 5 september 2012 15:05 schreef jespertje het volgende:
[..]
Je vergeet de cooldowns mee te nemen.Sona kan haar heal vaker spammen als kayle. Eigenlijk zou je dan ook nog weer naar mana moeten kijken hoevaak iedere champ dat kan en dergelijke om een goede vergelijking neer te zetten.
Met 400 AP heb je een 380 heal.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kayle 9sec nashors+lucidity + - 600 heals @ fb (speed boost inbegrepen)
Naja, ergens snap ik het wel hoor. Een ELO systeem is niet super geschikt voor teamgames ala LoL.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:52 schreef Suncatcher het volgende:
Even een binnenpretje. Mensen die op het officiële forum gaan janken over elo hell terwijl ze zelf maar een rating van 700 hebben, en dan ook nog eens verliezen van een team met 600 elo.
l2rquote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Met 400 AP heb je een 380 heal.
Je vergeet karma. Endgame is die heal veel beter dan de restquote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Remake komt er aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Je vergeet karma. Endgame is die heal veel beter dan de rest
35 / 55 / 75 / 95 / 115 +5% (+0.02*AP%)
Jammer dat die shield geen extra's geeft en haar W keislecht is, anders zou ik d'r wel vaker spelen.
Een extra stack op level 11 en 16 please.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Remake komt er aan.
Een knockback op Q als het goed is.
en uiteindelijk heeft ze de blue buff niet eensquote:
Tja, er is meer potentie uit Kayle AD te halen. Dat je hele teams ermee melt zegt an sich niet zo heel veel.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niet mee eens, in arams melt ik het hele enemy team met ap kayle, tis dus niet waar dat je lategame zwak bent, vergeet ook niet dat q haar dmg amplificieerd en haar E met ap scaled, tevens haar W scaled veel harder met AP dan bijv. taric/sona of nidalee's heal.
die heal is alleen effectief op low hp allies, situationeel dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Je vergeet karma. Endgame is die heal veel beter dan de rest
35 / 55 / 75 / 95 / 115 +5% (+0.02*AP%)
Jammer dat die shield geen extra's geeft en haar W keislecht is, anders zou ik d'r wel vaker spelen.
Een 'tank' zonder CC en zonder damage is geen tank, dat is een nutteloze soaker. Om diezelfde reden is 'tank' mordekaiser ook zo waardeloos.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die heal is alleen effectief op low hp allies, situationeel dus.
Btw ik heb iets veel leukers uitgevonden, Tank nidalee.
Ten eerste gebruikt haar cougar form geen mana dus dat kun je volledig reserveren voor je traps en heals. Verder blijf je perma cougar (niet dat je heals nodig hebt namelijk, mischien na een paar kills) Frozen heart en sunfire cape zijn musts, je dmg komt uit je Q die je elke 5 sec ong kunt doen, je w (leap) kun je elke 3 sec doen dus je bent bijna niet te targetten met skillshots.
Ik teste die build ff tegen een shen en dat mantsje was eerder dood dan zou ik mundo gespeeld hebben met zn hp based dmg.
Fyi ben je wel een bedreiging en nee tanks hebben niet persé hard cc nodig zie trundle.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Een 'tank' zonder CC en zonder damage is geen tank, dat is een nutteloze soaker. Om diezelfde reden is 'tank' mordekaiser ook zo waardeloos.
Als jij full tank Nidalee bent heb je geen CC om tegenstanders op je te krijgen en ga je ook geen enkele dreiging zijn tegenover hen.
PS: 600 heal Kayle?
Gisteren met Nautilus begonnen want we hadden drie squishies. Ging op zich wel aardig, vond het leuker dan ik dachtquote:Op woensdag 5 september 2012 19:13 schreef Xetran het volgende:
Ik wil Kayle AD uitproberen, maar ja bijna niemand speelt beefy junglers/supports dus ik kom er bijna nooit aan toe
Ik zat te denken om eens een trinity-tank Nidalee te spelen... Triforce voor damage, dan een frozen heart voor armor en CDR, daarna zie ik wel verder. Geen idee of het werktquote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Een 'tank' zonder CC en zonder damage is geen tank, dat is een nutteloze soaker. Om diezelfde reden is 'tank' mordekaiser ook zo waardeloos.
Als jij full tank Nidalee bent heb je geen CC om tegenstanders op je te krijgen en ga je ook geen enkele dreiging zijn tegenover hen.
PS: 600 heal Kayle?
Wat is jouw 'bedreiging' dan? Als je full tank al een bedreiging bent qua damage, is full damage dan niet enorm sterk?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fyi ben je wel een bedreiging en nee tanks hebben niet persé hard cc nodig zie trundle.
probeer het nou maar eens uit, dr dmg uitput is gigantisch zonder dat je echt dmg hoeft te builden, en ze is bijna niet dood te krijgen in lane, vergelijkbaar met irelia, zonder stun maar dan mobieler en trekt in no time alle squishies tegen de grond, en ze is bijna niet te escapen met die 3sec cd op w..
zie ad nidalee, maar die word met harde focus genuked, fulltank is dat in lane niet te doen, en in teamfights is het een kwestie van goed positionen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:47 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Wat is jouw 'bedreiging' dan? Als je full tank al een bedreiging bent qua damage, is full damage dan niet enorm sterk?
l2rquote:Trundle heeft een pillar wat misschien geen harde CC is, maar wel heel erg nuttig. Buiten dat heeft hij ook een AD en defenses shred. Wat heeft nidalee? Resistance reduce met haar traps? Ik dacht dat je in cougar bleef?
lane ganksquote:Waarom zou je moeten escapen als tank? Een goede laning geldt toch voor elke nidalee, ongeacht de build?
bedoelde 400. volgens mij zei ik dat de eerste keer ook ergens.quote:En aangezien je het blijft negeren: geen loze nummers rondgooien aub, mensen zouden je misschien serieus nemen en met verkeerde beelden van champions zitten.
1. Je zegt er toch duidelijk AD Nidalee bij? Waarom denk je dat je dezelfde dreiging hebt zonder damage items als een Nidalee met?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zie ad nidalee, maar die word met harde focus genuked, fulltank is dat in lane niet te doen, en in teamfights is het een kwestie van goed positionen.
[..]
l2r
[..]
lane ganks
[..]
bedoelde 400. volgens mij zei ik dat de eerste keer ook ergens.
Qquote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef Speedzor het volgende:
[..]
1. Je zegt er toch duidelijk AD Nidalee bij? Waarom denk je dat je dezelfde dreiging hebt zonder damage items als een Nidalee met?
Ik ga dingen niet 20x herhalen.quote:2. Stop met je irritante l2r en geef wat uitleg als je ons van iets vaags wilt overtuigen, op dit moment komt het vooral over als een stopwoordje wanneer je in het nauw zit.
als tank valt ze niet dood neer in een fatsoenlijke gank, als ad wel.quote:3. Ja, lane ganks zijn degelijk tegen Nidalee. Wat maakt het uit of ze tank is of AD? Haar W kan ze toch in beide situaties gebruiken?
Ik neem aan dat je Kayle gaat proberen in een normal game? Aangezien daar het geen ene ruk uitmaakt of je wint of verliest kan je het toch gewoon proberen zelfs met een beefy junglerquote:Op woensdag 5 september 2012 19:13 schreef Xetran het volgende:
Ik wil Kayle AD uitproberen, maar ja bijna niemand speelt beefy junglers/supports dus ik kom er bijna nooit aan toe
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef Speedzor het volgende:
[..]
1. Je zegt er toch duidelijk AD Nidalee bij? Waarom denk je dat je dezelfde dreiging hebt zonder damage items als een Nidalee met?
2. Stop met je irritante l2r en geef wat uitleg als je ons van iets vaags wilt overtuigen, op dit moment komt het vooral over als een stopwoordje wanneer je in het nauw zit.
3. Ja, lane ganks zijn degelijk tegen Nidalee. Wat maakt het uit of ze tank is of AD? Haar W kan ze toch in beide situaties gebruiken?
4. Blijkbaar kan ik toch beter lezen dan jouw ongeschreven bedoelingen raden.
Nog gefeliciteerd met het behalen van 2200 eloquote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef Speedzor het volgende:
[..]
2. Stop met je irritante l2r en geef wat uitleg als je ons van iets vaags wilt overtuigen, op dit moment komt het vooral over als een stopwoordje wanneer je in het nauw zit.
3. Ja, lane ganks zijn degelijk tegen Nidalee. Wat maakt het uit of ze tank is of AD? Haar W kan ze toch in beide situaties gebruiken?
Discussies aangaan met Baaj heeft geen zin, hij wilt zijn ongelijk nooit toegeven en dus zijn discussies tergend frustrerend (en niet zozeer discussies als wel monologen van BG waar je het al dan niet mee eens kan zijn).quote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Dank u, ik denk dat ik de 2300 nog wel kan halen tegen het einde van seizoen 2 ^^quote:Op woensdag 5 september 2012 21:35 schreef jespertje het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met het behalen van 2200 elo
Ik heb het gemerkt inderdaad. Achja, zijn loss als hij niet bij wilt lerenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:36 schreef Keselo het volgende:
[..]
Discussies aangaan met Baaj heeft geen zin, hij wilt zijn ongelijk nooit toegeven en dus zijn discussies tergend frustrerend (en niet zozeer discussies als wel monologen van BG waar je het al dan niet mee eens kan zijn).
Ja, maar als ik geen goede initiate heb of iets tanky voor mij word ik zo besprongen door bijvoorbeeld een jax en ben ik best snel doodquote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Culture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Kayle gaat proberen in een normal game? Aangezien daar het geen ene ruk uitmaakt of je wint of verliest kan je het toch gewoon proberen zelfs met een beefy jungler?
alt + R, dan selfcast je hem.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, maar als ik geen goede initiate heb of iets tanky voor mij word ik zo besprongen door bijvoorbeeld een jax en ben ik best snel doodmoet wel zeggen dat ik die ult moet leren casten, het gaat allemaal zo snel en ik klik m nooit optijd op mezelf
Is dat gewoon een Q W E of een ult? Kan je die Skarner drag spammen?quote:
is de uiteindelijke versie, maar je kan hem niet op champions gebruikenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is dat gewoon een Q W E of een ult? Kan je die Skarner drag spammen?OP. Of is dit zo'n server waar je alles kan aanpassen.
Dus je kan wel dragon pullen? Grappigquote:Op donderdag 6 september 2012 05:46 schreef Adames het volgende:
[..]
is de uiteindelijke versie, maar je kan hem niet op champions gebruiken
Al zou het niet unique zijn, 100% kans op slow wordt er zowiezo niet beter opquote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Xetran het volgende:
Waarom zou je 2x frozen mallet willen? Unique is unique he.
En Shyvana Q.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En waarom zou je jax met tiamats willen spelen, of uberhaupt iemand met tiamats.... Alleen trololol fiora-ult is er goed minder ruk mee.
Doet de matchmaking geen goed. Bovendien leg je zo de meta alleen maar onnodig vast.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:44 schreef dustbrain het volgende:
Man i wou dat je kon queuen als mid/support/ad/jungler en dat teams zonder support of jungler bijvoorbeeld gematched werden tegen andere teams zonder support/jungler etc.
Beter dan hoe het nu gaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Doet de matchmaking geen goed. Bovendien leg je zo de meta alleen maar onnodig vast.
als dat die met flat ad is wel ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:37 schreef GlenSpey het volgende:
Is de greater quintessence of strength de beste keuze voor een champ als bijvoorbeeld Graves?
nee hoor, bleek vals gerucht te zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef znarch het volgende:
Riot wilde blijjkbaar esports organisaties dwingen om alleen LoL teams te hebben.Sadness
Rileno 173 points 11 hours ago* (206|30)quote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Zith het volgende:
[..]
nee hoor, bleek vals gerucht te zijn
Oeh dat is info die ik nog niet hadquote:Op donderdag 6 september 2012 15:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Rileno 173 points 11 hours ago* (206|30)
Unfortunately this is true. JBass and myself were having a conversation about it this morning, and our management ultimately decided against it long ago. I'm glad EG, coL, and Dignitas worked hard against it, competition is good.
Scoots heeft het ook bevestigd.
Popcorn tijd![]()
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2549978quote:Op donderdag 6 september 2012 15:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Oeh dat is info die ik nog niet had
Yup, alleen is attack speed niet beter? Farmen kost me earlygame vaak nog steeds grote moeite... (nog geen lvl 30quote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
als dat die met flat ad is wel ja.
Maar daar ben ik niet goed in. Iedereen lasthit altijd sneller dan mijquote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef nyny83 het volgende:
Hoe farm jij met attackspeed beter dan? Je moet die minions niet auto-attacken, maar alleen de laatste hit geven voor de gold. Zo zorg je ook dat je de lane niet pusht en je niet zo makkelijk gegankt wordt. Met meer AD wordt dat alleen maar makkelijker.
Ach, misschien is dat zo. Maar het is niet verkeerd dat meer mensen nu misschien inzicht krijgen in hoe Riot te werk gaat en in plaats van eSports in zijn algemeen te helpen eSports te verneuken.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Scoots is gewoon een zak hooi, ongeacht wat riot wel of niet doet. Vent mist weer de boot en doet dan altijd moddergooien of zak geld trekken.
Dat is al het geval. (en net zo goed idioot) Dat ze nu ook teams wilden dwingen alleen een LoL team te hebben komt daar bij.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het verhaal ook een maand terug anders gehoord, dat Riot niet teams iets opdrong, maar dat toernooien alleen League of Legends als enige game in het genre zouden mogen hebben..
Ik weet het niet
offtopic: waarom is je cursor disco zo onmogelijk te negeren ;lquote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het verhaal ook een maand terug anders gehoord, dat Riot niet teams iets opdrong, maar dat toernooien alleen League of Legends als enige game in het genre zouden mogen hebben..
Ik weet het niet
Ouwe hosselaarquote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
offtopic: waarom is je cursor disco zo onmogelijk te negeren ;l
Ook geen hosselaar dus don't worryquote:
Waarom denk je dan dat attackspeed helpt?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maar daar ben ik niet goed in. Iedereen lasthit altijd sneller dan mij
Attackspeed gaat wel degelijk helpen wanneer er verschillende minions low HP zijn om direct te switchen tussen hen. Dat en het geeft ook vlottere bewegingen waardoor je je meer op je gemak gaat voelen tussen herpositionen en farmen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat attackspeed helpt?
Geen supports op zijn level, dus met je teamgenoot vechten om de lasthits, dan zou attackspeed nog welleens kunnen helpenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat attackspeed helpt?
Zelfs dan kun je veel better ad hebben omdat je dan eerder minions kan hitten dan je vijand en ale minions kunt hebben, meeste ad wint. Na je 25% speed boots komt alles goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Attackspeed gaat wel degelijk helpen wanneer er verschillende minions low HP zijn om direct te switchen tussen hen. Dat en het geeft ook vlottere bewegingen waardoor je je meer op je gemak gaat voelen tussen herpositionen en farmen.
Als je niet genoeg lasthits kan krijgen moet je geen attack speed kopen maar gewoon oefenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Attackspeed gaat wel degelijk helpen wanneer er verschillende minions low HP zijn om direct te switchen tussen hen.
Dat zeg ik niet, het werkt er gewoon goed mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jij koopt een tiamat om de shyvana Q? really?
Dit en je attack animatie wordt iets sneller naarmate je attack speed toeneemt.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Attackspeed gaat wel degelijk helpen wanneer er verschillende minions low HP zijn om direct te switchen tussen hen. Dat en het geeft ook vlottere bewegingen waardoor je je meer op je gemak gaat voelen tussen herpositionen en farmen.
klopt ik heb karakter en ben eerder een gentleman.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook geen hosselaar dus don't worry
Nu al?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef Maisnon het volgende:
die vs bots games ben ik wel een beetje op afgeknapt hoor Baaj
die speel ik al maanden niet meer. (tenzij fwotd)quote:Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef Maisnon het volgende:
die vs bots games ben ik wel een beetje op afgeknapt hoor Baaj
Dear Jesusquote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die speel ik al maanden niet meer. (tenzij fwotd)
zin eens ergens wat te gaan drinken?
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die speel ik al maanden niet meer. (tenzij fwotd)
zin eens ergens wat te gaan drinken?
ik wil wel sinaasappelsap met jou drinken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef kensei het volgende:
Wie wil met mij wat gaan drinken, ik heb 1300 elo, maar hoor natuurlijk thuis op 2200+
Chicks Dig Eloquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef kensei het volgende:
Wie wil met mij wat gaan drinken, ik heb 1300 elo, maar hoor natuurlijk thuis op 2200+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |