Weglopen tel ik niet mee.quote:Op zondag 2 september 2012 11:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij heeft er in elk geval voor gezorgd dat dat lenteakkoord niet doorging.
Waar sta jij precies achter?quote:Op zondag 2 september 2012 11:38 schreef sonnyspek het volgende:
Moet ik dan gaan stemmen op een partij waar ik het niet mee eens ben? Bij de PVV sta ik er 100% achter.
Weet je hoe dat komt, omdat Wilders het alleen maar kan hebben over dingen die op dit moment spelen. Is het de Islam niet, dan is het de EU wel. Het is gewoon allemaal te makkelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 11:38 schreef sonnyspek het volgende:
Moet ik dan gaan stemmen op een partij waar ik het niet mee eens ben? Bij de PVV sta ik er 100% achter.
PVV gedoogde de uitvoering van het programma van CDA en VVD en als je het nieuws een beetje gevolgd had kon je zien dat er behoorlijk wat ministers en staatssecretarissen in de problemen gekomen zijn omdat ze PVV beleid uit moesten voeren.quote:Op zondag 2 september 2012 11:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weglopen tel ik niet mee.
Nog 2 dus...
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om 3 punten te noemen die Wilders en de PVV bereikt hebben in 2 jaar aan de macht als gedoogpartner?
Leuk verhaal.quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
PVV gedoogde de uitvoering van het programma van CDA en VVD en als je het nieuws een beetje gevolgd had kon je zien dat er behoorlijk wat ministers en staatssecretarissen in de problemen gekomen zijn omdat ze PVV beleid uit moesten voeren.
Dit. Geert kijkt wel uit.quote:Op zondag 2 september 2012 10:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Weet je wie er pas echt afging. Ene Geert Wilders die gewoon niet kwam opdagen omdat hij in zijn broek schijt voor Pechtold.
Dierenpolitie die voor sommige mensen caviapolitie heet en lacherig over wordt gedaan. Maar door de meldingen in de praktijk wel degelijk zijn nut bewijst.quote:Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Noem eens 3 punten die de PVV de afgelopen 2 jaar bereikt heeft die uit hun eigen programma komen? Serieus bedoeld.
Welke dierenpolitie? Bestaat al niet meer...quote:Op zondag 2 september 2012 11:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dierenpolitie die voor sommige mensen caviapolitie heet en lacherig over wordt gedaan. Maar door de meldingen in de praktijk wel degelijk zijn nut bewijst.
Het kabinet heeft amper 1,5 jaar geregeerd. Dat is veel te kort om essentiële wetgeving erdoor te krijgenquote:Op zondag 2 september 2012 11:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Leuk verhaal.
Wat heeft de PVV bereikt in 2 jaar gedogen? Welke aantoonbare wetgeving hebben we aan de PVV te danken? En wat heeft die wetgeving te maken gehad met de speerpunten van Wilders?
Ah, wat stond er dan nog in het regeerakkoord wat Wilders zou krijgen de overige 2 jaar als ze de rit hadden uitgezeten?quote:Op zondag 2 september 2012 11:58 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Het kabinet heeft amper 1,5 jaar geregeerd. Dat is veel te kort om essentiële wetgeving erdoor te krijgen
Geeft dus precies de betrouwbaarheid van andere partijen aan. Schiet af wat met meerderheid is aangenomen. Maar drukt demissionair wel jouw punten door, die cruciaal zijn voor je huishoudboekje. ESM weet je wel.quote:Op zondag 2 september 2012 11:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Welke dierenpolitie? Bestaat al niet meer...
We blijven dus hangen op 1 punt... Nog 2 te gaan...
Het regeerakkoord is gebaseerd op de plannen van VVD en CDA sukkelquote:Op zondag 2 september 2012 12:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, wat stond er dan nog in het regeerakkoord wat Wilders zou krijgen de overige 2 jaar als ze de rit hadden uitgezeten?
Dus de PVV gedoogde, maar kreeg er niets voor terug in het regeerakkoord?quote:Op zondag 2 september 2012 12:04 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Het regeerakkoord is gebaseerd op de plannen van VVD en CDA sukkel
Ja, maar wel in het gedoogakkoord.quote:Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dus de PVV gedoogde, maar kreeg er niets voor terug in het regeerakkoord?
Heb je ook naar de fact-check gekeken halverwege het programma?quote:Op zondag 2 september 2012 11:38 schreef OpperTokkie het volgende:
http://nieuwsuur.nl/onder(...)-henk-en-ingrid.html Pechtold lult eromheen en wordt er gewoon uitgeluld door mensen die PVV stemmen. Kijk zelf en zie wat een bullshit D66 en Pechtold verkondigen..
Dat klopt.. Verdiep je er eerst eens in sukkelquote:Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dus de PVV gedoogde, maar kreeg er niets voor terug in het regeerakkoord?
Mooi gesproken...gisteren is maar weer aangetoond dat de PVV aanhang een stuk slimmers is dan de 'linkse kliek' wenst te geloven. Pechtold zal nu nog trillend in zijn bedje liggen hahahahaquote:Op zondag 2 september 2012 09:16 schreef sunny16947 het volgende:
Ik kom heel veel mensen tegen op verschillende fora, die, als ze reageren op gebeurtenissen eigenlijk precies het standpunt van de PVV verwoorden. Ze doen de stemwijzer, kieswijzer etc. en zijn verbaasd als daar PVV op 1 uitkomt. Ze zeggen dan toch maar te stemmen op SP, VVD of lopen over naar PvdA. En ondertussen gaat het bashen van Wilders verder. Blonde leider, nazi, fascist, rascist etc. en PVV stemmers zijn Wildersadepten en hersenloze volgelingen. Echte argumenten komen er zelden uit. Duidelijk is dat de MSM en de linkse politiek zijn werk goed heeft gedaan.
Gisteravond 1/9 ging Pechtold, bij nieuwsuurpolitiek, in debat met de achterban van de PVV. Hij dacht die (domme) PVVers wel even te vertellen hoe hard we de EU nodig hebben. Want echt, zonder de EU gaat het licht uit, verkopen we geen komkommer meer, heeft niemand meer een baan en zijn we binnen no time in oorlog met de rest van Europa. Gek dat hij het verschil niet kende tussen Europa en de EU. Natuurlijk werden de cijfertjes erbij gehaald om aan te tonen dat wij echt heul veel verdienen aan de EU. Jammer dat die daarvoor weer verdraaid moesten worden. Maar goed, hij kwam van een koude kermis thuis. En ging af als een gieter.
De EU en Euro zijn HET thema van de verkiezingen. Al doen de linkse, hoewel ik een hekel heb aan links-rechts benoem ik het maar zo, heel erg hun best het buiten de discussie te houden. Wel hielp Pechtold er nog eens op te wijzen dat volgende maand reeds cruciale beslissingen worden genomen in de EU. Of we nog meer geld over de balk gooien, of we nog meer zeggenschap overdragen, of we ons nog meer uit laten kleden.
Het is dus van het grootste belang dat je je stem uitbrengt op 12 september. Vergeet alle zijpaden van zorg, HRA, immigratie, werkeloosheid, economie. Je kunt daar pas over praten als je weet waar je als land staat. Alles heeft te maken met de EU/Euro. Wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen. Ook voor de EU/Euro dreef Nederland handel, had een bloeiende economie, een uitstekend sociaal stelsel. Zelfs beter dan de laatste 12 jaar.
Maar waar moet je dan op stemmen als je antipathie voor Wilders door alle negatieve indoctrinatie zo diep geworteld is. Wel er is een alternatief. Lees het volgende: http://www.amsterdampost.(...)et-een-wildersfobie/
En mocht je dat niet overtuigen, geef je stem dan aan een anti EU partij.
12 september is een referendum voor of tegen EU/Euro de rest komt daarna. Schuif de EUrekening niet door de volgende generatie.
De stelling Nederland grootste netto betaler? Was niet waar we staan op fucking nummer 5 met 7 miljard euro Weet je hoeveel zorg etc. we daar mee kunnen betalenquote:Op zondag 2 september 2012 12:09 schreef Belabor het volgende:
[..]
Heb je ook naar de fact-check gekeken halverwege het programma?
Zoals?quote:Op zondag 2 september 2012 12:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Standpunten over economie, islam, Europa en immigratie.
Ja idd! Wat een lulkoek was dat.quote:Op zondag 2 september 2012 12:09 schreef Belabor het volgende:
[..]
Heb je ook naar de fact-check gekeken halverwege het programma?
Dan heb je niet goed gekeken want het was eigenlijk maar 2,5 miljard.quote:Op zondag 2 september 2012 12:15 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
De stelling Nederland grootste netto betaler? Was niet waar we staan op fucking nummer 5 met 7 miljard euro Weet je hoeveel zorg etc. we daar mee kunnen betalen![]()
En de stelling van Pechtold werd ook onderuit gehaald. Bovendien werd in de stelling van Pechtold geen rekening gehouden met het feit wat er gebeurt was als we geen Euro hadden gehad en geen Europees parlement.
BTW omlaag, stop bouw moskeeen, uit de europese unie en de grenzen sluiten voor gelukszoekers.quote:
Aangezien jij zo stellig bent over de uitvoering mag jij stap voor stap verklaren wat er niet uitgevoerd isquote:Op zondag 2 september 2012 12:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, wat stond er dan nog in het regeerakkoord wat Wilders zou krijgen de overige 2 jaar als ze de rit hadden uitgezeten?
Nou nou hij zal echt nachtmerries gehad hebben inderdaad. Er zaten 2 mannen in pak die wisten waar ze het over hadden maar voor de rest was het niet zoveel bijzonders.quote:Op zondag 2 september 2012 12:14 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Mooi gesproken...gisteren is maar weer aangetoond dat de PVV aanhang een stuk slimmers is dan de 'linkse kliek' wenst te geloven. Pechtold zal nu nog trillend in zijn bedje liggen hahahaha
Dan heb je niet goed gekeken en geluisterd naar wat men te zeggen hadquote:Op zondag 2 september 2012 12:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou nou hij zal echt nachtmerries gehad hebben inderdaad. Er zaten 2 mannen in pak die wisten waar ze het over hadden maar voor de rest was het niet zoveel bijzonders.
Ook al wint Wilders dan zal Nederland in de EU blijven en ook nog eens immigranten toestaan. De BTW gaat héél misschien omlaag en de bouw van Moskeeën blijft gewoon doorgaan indien nodig.quote:Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
BTW omlaag, stop bouw moskeeen, uit de europese unie en de grenzen sluiten voor gelukszoekers.
Selectief luisteren heet dat, iets wat onder andere bij Pechtold ook nog weleens het geval isquote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken en geluisterd naar wat men te zeggen had
En wanneer is het vanuit PVV-standpunt een geslaagd referendum?quote:Op zondag 2 september 2012 09:16 schreef sunny16947 het volgende:
12 september is een referendum voor of tegen EU/Euro
Iedere stem is nuttig besteed lul niet zo uit je nek johquote:Op zondag 2 september 2012 12:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook al wint Wilders dan zal Nederland in de EU blijven en ook nog eens immigranten toestaan. De BTW gaat héél misschien omlaag en de bouw van Moskeeën blijft gewoon doorgaan indien nodig.
Vind jij jouw stem dan echt zo nuttig besteed?
En daar wil de PVV ook vanaf dat doelloos heen en weer schuiven van geld.. Want waarom zou je 7 miljard naar Brussel kruien en vervolgens weer een groot deel van dat geld terug kruien? Is totaal overbodigquote:Op zondag 2 september 2012 12:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken want het was eigenlijk maar 2,5 miljard.
Niet meer dan de standaard anti EU retoriek en onrealistische zaken over dat Nederland wel zonder de EU kan.quote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Tja.. Zo zie jij het met de oogkleppen die je van vrind Pechtold gekregen hebt op. Je luistert niet naar wat de mensen te zeggen hebben je bent alleen blind bezig je visie te verkondigen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet meer dan de standaard anti EU retoriek en onrealistische zaken over dat Nederland wel zonder de EU kan.
Dat heb ik zeer zeker.quote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet echt op zitten letten tijdens je vaderlandse geschiedenis... Ga eerst eens kijken naar de geschiedenis van ons land voordat je je pro-Europa bullshit komt verkondigen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb ik zeer zeker.
Jij hebt dat niet want jij zegt net dat er 7 miljard naar Europa gaat in plaats van de 2,5 miljard die daadwerkelijk naar Europa gaat.
Het probleem is Europa niet zoals Pechthold zei, maar het probleem is dat er geen duidelijke afspraken zijn. De oplossing is duideljje afspraken maken en niet de EU verlaten wat Nederland kapot gaat maken.
Wat mensen niet begrijpen is dat Nederland een export land is en wij leven van de export. Een sterk Europa is daar erg belangrijk voor, vooral om te concurreren met opkomende economieën zoals Brazilië en China.
Dit zijn de feiten, of je het leuk of niet leuk vindt, Europa is belangrijk. Het moet alleen beter worden d.m.v. goede beslissingen en afspraken.
Ik stem niet voor Pechthold trouwens, misschien dat je dat denkt.
In 1966 zaten Hans Gruijters, Jan Glastra van Loon en Hans van Mierlo in de kroeg en zeiden tegen elkaar:quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef mossad_agent het volgende:
Pechtold is een slechte politicus...het is geen verrassing dat Alexje pas stemmen ging krijgen toen hij zich profileerde als een 'ik ben tegen Geert partij', .... Als Geert iets zei wist je zeker dat je binnen een kwartier een berichtje van Alexje tegen zou komen. Zonder Geert geen Alexje en geen D66, zonder Geert heeft de D66 gewoon weer een paar zetels, zoals het altijd een kleine partij is geweest, dit is pas veranderd sinds Alexje zich tegen Geert ging afzetten.
Dus ik luister alleen als ik integraal standpunten van PVV-stemmers overneem?quote:Op zondag 2 september 2012 12:28 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Tja.. Zo zie jij het met de oogkleppen die je van vrind Pechtold gekregen hebt op. Je luistert niet naar wat de mensen te zeggen hebben je bent alleen blind bezig je visie te verkondigen.
Het zal geen verrassing zijn dat D66 door dat blinde en dove zo weinig zetels haalt
Een mooie raaskallende one-liner zonder enige diepgang en ergens op gebaseerd, net als je ome Geert. Goed zo.quote:Op zondag 2 september 2012 12:30 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet echt op zitten letten tijdens je vaderlandse geschiedenis... Ga eerst eens kijken naar de geschiedenis van ons land voordat je je pro-Europa bullshit komt verkondigen.
Ik ken de geschiedenis prima. En ik ben trouwens een allochtoon dus Nederland is mijn vaderland niet. Dat maakt dan ook helemaal niets uit, want ik hou erg veel van dit land en vind het dus ook hartstikke zonde dat mensen zoals Wilders Nederland juist kapot willen maken.quote:Op zondag 2 september 2012 12:30 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet echt op zitten letten tijdens je vaderlandse geschiedenis... Ga eerst eens kijken naar de geschiedenis van ons land voordat je je pro-Europa bullshit komt verkondigen.
Dit.quote:Op zondag 2 september 2012 12:26 schreef Piye het volgende:
Wildersstemmer.
Mensen die bij de nationale verkiezingen tegen de EU stemmen.
Daarnaast is D66 rechtser dan de PVV.
Eerst naar de geschiedenis kijken, conclusies trekken waar het fout ging en dan naar de toekomst. Laten we dat eens doen, voor een keer.quote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis prima. En ik ben trouwens een allochtoon dus Nederland is mijn vaderland niet. Dat maakt dan ook helemaal niets uit, want ik hou erg veel van dit land en vind het dus ook hartstikke zonde dat mensen zoals Wilders Nederland juist kapot willen maken.
Daarnaast moeten wij niet achteruit kijken (geschiedenis) maar vooruit (toekomst). Laten we dat nou eerst doen.
Als je mijn post leest dan blijkt het niet nuttig. Gewoon een feit hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Iedere stem is nuttig besteed lul niet zo uit je nek joh
OMGquote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis prima. En ik ben trouwens een allochtoon dus Nederland is mijn vaderland niet. Dat maakt dan ook helemaal niets uit, want ik hou erg veel van dit land en vind het dus ook hartstikke zonde dat mensen zoals Wilders Nederland juist kapot willen maken.
Daarnaast moeten wij niet achteruit kijken (geschiedenis) maar vooruit (toekomst). Laten we dat nou eerst doen.
Leuke afleidingsmanoeuvrequote:Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Aangezien jij zo stellig bent over de uitvoering mag jij stap voor stap verklaren wat er niet uitgevoerd is
http://www.rijksoverheid.(...)j-gedoogakkoord.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |