abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2012 @ 11:14:03 #76
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116297973
Valt op dat de CPB cijfers van de PVV helemaal geen aandacht krijgen bij de NOS.
  zondag 2 september 2012 @ 11:16:07 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116297996
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:13 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

En toen werd je wakker met je piel in je hand en een witte kleverige kledder op de flyer van D66
De argumenten zijn al op zo te zien. :')
  zondag 2 september 2012 @ 11:16:34 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116297999
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:14 schreef sonnyspek het volgende:
Valt op dat de CPB cijfers van de PVV helemaal geen aandacht krijgen bij de NOS.
Die houden namelijk geen rekening met het uitstappen uit de EU.
pi_116298016
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die houden namelijk geen rekening met het uitstappen uit de EU.
En het herinvoeren van de gulden, wat waarschijnlijk nog meer geld kost.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_116298050
Laat Wilders alsjeblieft winnen. Dan kunnen we ook eindelijk zijn untergang zien.
If not now, then when.
pi_116298107
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De argumenten zijn al op zo te zien. :')
Nee hoor.. Maar aangezien jij vind dat je hoe dan ook gelijk hebt vind ik jou een grote sufgerukte rukkert net zoals je grote leider Pechtold.. Dat is dan ook de reden dat D66 niet verder komt dan een 600.000 stemmen en de PVV er 1,4 miljoen haalt :W
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_116298149
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:15 schreef Juicyhil het volgende:
Mooi gesproken van TS. Stem PVV! ^O^
De PVV doet niets.
Veel benoemen maar geen verantwoordelijkheid nemen als het nodig is.
Weglopers zijn het, Wilders voorop.
  zondag 2 september 2012 @ 11:25:54 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116298152
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:23 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Nee hoor.. Maar aangezien jij vind dat je hoe dan ook gelijk hebt vind ik jou een grote sufgerukte rukkert net zoals je grote leider Pechtold.. Dat is dan ook de reden dat D66 niet verder komt dan een 600.000 stemmen en de PVV er 1,4 miljoen haalt :W
Hahaha, jij kan je gelijk niet halen en gaat hier lekker een potje schelden. :')

Maar hoe dan ook meer dan die 1,4 miljoen stemmen halen de dwaze plannen van de PVV niet. De rest is verstandiger gelukkig.
  zondag 2 september 2012 @ 11:27:33 #84
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_116298187
Ook hier zie je weer dat het veelal over de persoon, de partijstructuur, wel/niet democratisch gaat. En niet over de werkelijke inhoud.
Maar laten we even kijken naar die 1 manspartij/dictator zonder leden. Bij andere partijen hebben de leden nog een stem. Alleen de leden die het niet eens zijn met een bepaalde richting leggen zich er niet democratisch bij neer. Maar blijven binnen en buiten de partij schreeuwen. In de kamerfractie heerst fractiediscipline en wordt er gestemd volgens het standpunt van de fractieleider. kandidaat lijsttrekkers staan recht tegenover elkaar. Binnen die partijen is het net zo onstabiel, en rommelt het net zoveel. Ze weten het alleen beter verborgen te houden. Schandalen worden zorgvuldig buiten de media gehouden, Maar ook als de media ervan weet helpen ze graag om het onder de pet te houden.
Het rapport van Lombard Street waar maanden aan gewerkt is, is veelal binnen 1 dag naar de prullenbak verwezen met non tegenargumenten. Zelfs zonder gelezen te zijn. Het was een Eurosceptisch bedrijf dus partijdig.punt. Dat een gerenomeerd bedrijf in vele landen een goede naam heeft op te houden wordt terzijde geschoven.
Nu laat de CU een onderzoek doen. Een NL oud CPB wetenschapper (PvdA) die zelf zegt niet partijdig te zijn, want hij heeft een goede naam op te houden. Hoe dan ook, dat wordt dus wel als onpartijdig gezien. De tussenstand geeft een beeld dat wellicht overeenkomt met Lombard Street.
Argumenten dat we niet uit de EU/Euro kunnen stappen zijn allang achterhaald. Steeds meer economen/analisten treden naar buiten met een ander verhaal.

Ook wat er veel wordt geroepen is dat Wilders/PVV geen oplossingen biedt. Als je geen oplossingen hebt, hoef je dat ook niet te laten doorrekenen. Maar ja, de andere zijn niet geïnteresseerd in die oplossingen. Bovendien komt altijd eerst de signalering van de problemen, en als die duidelijk zijn en erkent worden kom je met oplossingen.

Islam is nog steeds een thema. Maar veel mensen begrijpen het verschil tussen Islam (staatsvorm van overheersing) en moslims die geloven in een Allah/God. Maar het geloven heeft geen overheersende staatsvorm nodig. Moeilijk te vatten voor veel mensen, maar de V van vrijheid geldt ook voor moslims die zich van die overheersende staatsvorm willen bevrijden, maar het geloof willen behouden. Maar alles staat of valt met de EU. Dus ja waar richt je je dan als hoofdpunt op.

En hou het in de gaten: Woensdag bij eenvandaag een debat tussen Wilders en Pechtold. (1 keer is wel genoeg)
Misschien ook een aanrader volgende week zondag Wilders bij Eva Jinek.

En voor diegene die het nog steeds niet begrijpen zouden het boek eens moeten lezen "marked voor deadt". Als ze de engelse taal tenminste machtig zijn. Geen fictie maar feitelijke historie.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_116298228
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:27 schreef sunny16947 het volgende:

Ook wat er veel wordt geroepen is dat Wilders/PVV geen oplossingen biedt. Als je geen oplossingen hebt, hoef je dat ook niet te laten doorrekenen. Maar ja, de andere zijn niet geïnteresseerd in die oplossingen. Bovendien komt altijd eerst de signalering van de problemen, en als die duidelijk zijn en erkent worden kom je met oplossingen.
Noem eens 3 punten die de PVV de afgelopen 2 jaar bereikt heeft die uit hun eigen programma komen? Serieus bedoeld.
pi_116298233
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hahaha, jij kan je gelijk niet halen en gaat hier lekker een potje schelden. :')

Maar hoe dan ook meer dan die 1,4 miljoen stemmen halen de dwaze plannen van de PVV niet. De rest is verstandiger gelukkig.
Ik ga nu eerst het gesprek dus Pechtold en de PVV kiezer eens bekijken.
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 2 september 2012 @ 11:30:08 #87
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_116298247
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is zeker niet verplicht. Maar het is gewoon ontzettend laakbaar en laf als je de confrontatie met andere partijen en de bezoekers niet aandurft. En dan claimen namens "Het volk" te spreken. :') :')

En de PVV wordt iedere keer uitgenodigt. Ze zijn immers geen kleine partij.
Je ziet bij andere partijen wat overexposure kan doen. Het juiste moment is van meer belang.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_116298279
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:23 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

De zieltjes van tokkies zijn dan ook niet zo moeilijk te winnen. Een paar gevatte one-liners en je bent klaar. Leuke link met jouw username trouwens. :D

Maar ik hoop van harte dat hij wint.
If not now, then when.
  zondag 2 september 2012 @ 11:31:32 #89
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116298291
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Noem eens 3 punten die de PVV de afgelopen 2 jaar bereikt heeft die uit hun eigen programma komen? Serieus bedoeld.
1-1-4 in elk geval.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_116298337
Wilders wint niet. De SP heeft teveel van zijn kiezers weggekaapt.
pi_116298361
De 2 dingen waar Wilders voornamelijk voor pleit zijn:

1. Weg uit de EU
2. Immigratie stop

Beide dingen zullen nooit ingevoerd kunnen worden, dus waarom zou je dan nog op hem stemmen? Naar mijn mening kun je dan beter stemmen op een partij die daadwerkelijk nuttige dingen gaat doen.
If not now, then when.
pi_116298362
Het grote probleem van de PVV stemmers is dat ze niet zien dat Wilders geen oplossingen heeft. Wilders geeft alleen maar aan wat hij niet wil maar geeft niet aan hoe hij dat wil veranderen.

1. Uit de Eu.
Wilders wil uit de EU en de gulden terug. De gulden terug kan niet, die is afgeschaft. Wat kan is een nieuwe gulden introduceren maar dan moet je weten hoe je dat gaat doen en wat dat gaat kosten. Wilders weet dat niet en heeft geen plan.

2. Wilders wil de islam weren.
Wilders heeft problemen met de islam, dat mag hij wat mij betreft helemaal zelf weten. Probleem is alleen dat de islam een religie is en dat mensen de vrijheid van religie hebben. Als je de islam wilt aanpakken moet je die vrijheden dus beperken en discriminatie op basis van geloof gaan toestaan. Daarmee zet je dus ook de weg open voor de fundamentalistische moslims die dan ook mogen discrimineren. Wilders heeft zelf helemaal geen oplossingen om iets tegen de islam te doen.

3. Wilders linkse economische agenda.
Wilders heeft de meest linkse sociaal economiche agenda van alle partijen maar Wilders wil niets liever dan samenwerken met de VVD wat het realiseren van zijn agenda onmogelijk maakt.

Ik ben het met veel dingen die Wilders wil oneens maar het ergste vind ik dat mensen op hem stemmen in de hoop dat hij iets voor hun kan betekenen. Zijn zetels zijn verloren zetels, hij kan niet met rechts en niet met links en hij heeft zelf geen oplossingen.

Volgens mij zouden de PVV stemmers Wilders nu even moeten vergeten en kiezen voor VVD of SP of eena ndere aprtij als ze die beter vinden passen, dan heeft hun stem enige waarde.
pi_116298363
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:34 schreef Bonkers. het volgende:
Die rennen massaal weg ;)
  zondag 2 september 2012 @ 11:35:17 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116298364
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Je ziet bij andere partijen wat overexposure kan doen. Het juiste moment is van meer belang.
Op de televisie is overexposure mogelijk een punt

Maar dat geld niet wanneer allerlei organisaties in het land kandidaten uitnodigen om in debat te gaan en vragen van aanwezigen te beantwoorden. Het hoort erbij om daar gewoon de confrontatie aan te gaan en ook de wortels in de samenleving te onderhouden.
  zondag 2 september 2012 @ 11:35:37 #95
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116298373
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:34 schreef Bonkers. het volgende:
Dat heeft Roemers tijdens die debatten wel weten te verminderen hoor.
pi_116298387
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:31 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

1-1-4 in elk geval.
Dat is 1, nu nog 2? :)
  zondag 2 september 2012 @ 11:36:57 #97
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116298403
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat is 1, nu nog 2? :)
Hij heeft er in elk geval voor gezorgd dat dat lenteakkoord niet doorging. :)
pi_116298422
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:35 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Die rennen massaal weg ;)
En dan nog liever naar de PvdA.

Face it, het gouden stokpaardje van Wilders is de islam, niet Europa.
  zondag 2 september 2012 @ 11:38:08 #99
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116298430
Moet ik dan gaan stemmen op een partij waar ik het niet mee eens ben? Bij de PVV sta ik er 100% achter.
pi_116298433
http://nieuwsuur.nl/onder(...)-henk-en-ingrid.html Pechtold lult eromheen en wordt er gewoon uitgeluld door mensen die PVV stemmen. Kijk zelf en zie wat een bullshit D66 en Pechtold verkondigen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')