quote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef Sorbootje het volgende:
Afgelopen week zei ineens out of the blue: "Gofferdomme!"
Dus toen heb ik haar verteld dat dat een lelijk woord is en dat ze dat beter niet kan zeggen. Nu zegt ze minstens tien keer op een dag: "Hé mama, gofferdomme is een heel lelijk woord hè? Dat moet ik niet zeggen hè?"
Nou ja, beter zo dan gewoon gvd's in het rond strooien.
Bij de triple P cursus gaven ze aan dat er soms mss een tussenstapje moet zijn tussen waarschuwen en naar de gang brengen, dus een krukje ergens in de woonkamer met een timer erbij, een zandloper of kleurenklok is handig want dan kunnen ze zelf zien hoe lang het nog duurt.quote:Op maandag 3 september 2012 11:09 schreef Stiemie het volgende:
En ik vind het zo moeilijk wat ik dan moet doen he? Ik zet haar bijvoorbeeld na 2 waarschuwingen op de trap omdat ze met eten gooit. Dan gaat ze gillen (oke dat probeer ik te negeren, doe de tuindeur dicht...) dat werkt dus niet, dus gaat ze alles wat op de trap ligt aan schoenen en spullen die naar boven moeten de kamer ingooien (er komt inmiddels licht stoom uit mijn oren, maar we blijven negeren) dus gaat ze zittend op de trap overal tegenaan schoppen etc tot ik het echt niet meer trek en ze naar boven moet.
Boven zet ik haar in haar kamer, op bed en zeg dat als ze stil is dat ik haar dan kom halen. Eerder dring ik totaal niet tot haar door. Vervolgens krijg ik bij het verlaten van de kamer soms al vanalles naar me gegooid. Zodra ik beneden ben, gaat de kamerdeur open en begint het naar beneden gooien en spugen. Echt soms weet ik het ECHT even niet meer
Bestaat er echt geen nog niet ontdekte pre-pre-pre pubertijd zo rond het derde jaar?
Daar zou ik dan idd met smaak van gaan eten en nog eens extra zeggen 'Dank je wel dat je zo'n lekkere pizza voor ons gemaakt hebt' en het daarbij laten. Ook niet refereren aan 'wat jammer dat je niet mee eet' oid, gewoon proberen te laten zien dat het je verder totaal koud laat of ze wel of niet eet. Want dat is het idd wel, wat buuf ook zegt, ze heeft vreselijk veel macht hiermee in handen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:53 schreef Stiemie het volgende:
Ah kijk ik heb weer even inspiratie! Bedankt voor de tips. Vanavond maar eens gewoon niks opscheppen (we eten bami = gezeur) en kijken wat er gebeurt.
Me laten helpen maakt niets uit. Ze maakt de lekkerste pizza's, alleen niet voor zichzelf
Mijn oudste (nu net 5) doet ook erg lang over zijn eten, altijd al gedaan. Wij wachten er niet op want hij doet er met gemak een uur over, ik maak er (inmiddelsquote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef Stiemie het volgende:
Ze zit vaak ook zo lang te treuzelen voordat ze eens begint met eten dat we na afloop allemaal vaak nog zo'n 20 minuten moeten wachten voordat ze klaar is. Voor ons geen probleem, maar ja onze kleuter wil graag van tafel... En we blijven aan tafel tot we allemaal klaar zijn. Die macht vindt ze dan heel interessant. "Linne mij wachten he mama? Ik niet klaar"
Ja met speeksel inderdaad. Ik heb echt geen idee hoe ze erbij komtquote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net ook iets over spugen, je bedoelt met speeksel? Mijn oudste gaat spugen (overgeven) als wij aandringen op te schieten met eten, dat doen we dus ook niet meer. Gevolg is dat ie een uur over zijn eten doet, prima.
Lunch en warm eten omdraaien wordt lastig voor ons. En inderdaad wanhopig is zo'n beetje wel een goede omschrijving.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
En lunch en warm eten omdraaien Stiemie? Past dat in je dagritme? Kan ze met een boterham op naar bed. Of alleen voor haar dat omdraaien.
Oh, ik kan me deze fase nog zoooooo voor de geest halen. Dat je gewoon ergens even AAAAAAAAAAAAAAAARG! Moest schreeuwen en dan weer verder. Wanhopig, dat is het goede woord denk ik. Ja, what can i say. T word echt echt echt beter.
En een beetje van de avond ervoor bewaren in de koelkast?quote:Op maandag 3 september 2012 13:04 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Lunch en warm eten omdraaien wordt lastig voor ons. En inderdaad wanhopig is zo'n beetje wel een goede omschrijving.Gisteren ben ik gewoon maar buiten gaan zitten. Even afkoelen.
Probleem is dat we niet alle dagen overdag thuis zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En een beetje van de avond ervoor bewaren in de koelkast?
dat is fijnquote:Op maandag 3 september 2012 13:40 schreef Stiemie het volgende:
Ze is sinds een week overdag helemaal zindelijk
Flip doet het ook wel eens als hij boos is...quote:Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja met speeksel inderdaad. Ik heb echt geen idee hoe ze erbij komt
S&O waren gelukkig niet in de buurt en ze is wel zo slim om het niet te doen als haar moeder in de buurt is.quote:Op maandag 3 september 2012 16:48 schreef -Spring het volgende:
Vreselijk idd. Zo sneu! Hadden je jongens iets in de gaten? En moeder van nichtje?
Trutto. Kon je op zo'n moment als moeder maar eens een keer níet de verstandigste zijn, hè?quote:Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
S&O waren gelukkig niet in de buurt en ze is wel zo slim om het niet te doen als haar moeder in de buurt is.
Ze eten hier sowieso alles volkoren (ook vanwege dat weinige groente-eten). Maar ze smullen dan ook wel echt van de droge pasta (en dan de afwisseling dus houden in dan penne, dan spirelli, dan spaghettiquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Vicky het volgende:
Herkenbaar Troel. Amber heeft ruim 3,5 jr geleefd op tomaatjes, komkommer en drge pasta.
Hulp met wat?quote:Op maandag 3 september 2012 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, zo klinkt het ook echt ja. Heftig en heel moeilijk. Heb je wat hulp omhanden?
je hart luchten, eens uitstieren? Ik wilde soms wel een muurtje uitbeuken met mijn hoofdquote:
deden we gister, dus toen sloot hij gewoon bij de andere kindjes aan, ging aan een tafeltje zitten en ook kleuren aan een "welkom op school" kleurplaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:19 schreef _Bar_ het volgende:
En als je haar naar school brengt Simmu en Ravi meeneemt? zodat hij "afscheid"kan nemen?
Zou dat kunnen werken.
Asy ships is ook mijn variant van het lelijke woord. De papavariant hebben wij hier nog niet, zal het wel aan mijn man voorstellenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Asyniur het volgende:
En ons kind praat sinds de vakantie!
Hij zegt zelfs 'sjatelietsjotel'
Hij roept de hele dag zijn broertje: beeeee-bie K, bis-sje (=waar ben je)?![]()
Hij kent iedereen bij naam en kan zelfs al schelden. Hij roept shit in 2 varianten om statements te makenDe mama-variant: sjips. En de papa-variant: tit.
Het is nu wachten op 'fuck' 'tering' en zulks...
Oh herkenbaar! Wij hebben ook zo'n echo in huis, heerlijk klinkt dat!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:07 schreef Asyniur het volgende:
Het is overigens net een papagaai nu. Ik vanmorgen tegen een andere automobilist 'rij nu maar door want ik sta voor haaietanden'. Hoor je van de achterbank 'haaietand?'
Hahaha ja je móet gewoon reageren anders is het net een overslaande cd of zo.. het gáát maar doorquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Oh herkenbaar! Wij hebben ook zo'n echo in huis, heerlijk klinkt dat!
Hebben jullie ook dat hij alles blijft herhalen totdat je het bevestigt? Dus dat inderdaad het licht rood is, en ja, nu is het groen, en inderdaad, daar staat een koe, je hebt gelijk Lars, daar rijdt een blauwe auto... Onvermoeibaar, die peuters. (en dan moet de waarom-fase nog komen...)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef simmu het volgende:
hier fleurt er eentje helemaal op![]()
het kleinste konijntje blijft bij mama
Hehe, die heerlijke waarom-fasequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Oh herkenbaar! Wij hebben ook zo'n echo in huis, heerlijk klinkt dat!
Hebben jullie ook dat hij alles blijft herhalen totdat je het bevestigt? Dus dat inderdaad het licht rood is, en ja, nu is het groen, en inderdaad, daar staat een koe, je hebt gelijk Lars, daar rijdt een blauwe auto... Onvermoeibaar, die peuters. (en dan moet de waarom-fase nog komen...)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hehe, die heerlijke waarom-faseDie is hier al een tijdje geleden ingetreden. Mijn collega's (Thomas is gisteren mee gaan werken met mij) hebben me gisteren praktisch allemaal gevraagd of we niet helemaal gek worden van hem en zijn ge-waarom
Maar hoe erg is dat eigenlijk? En is het wel zo erg? Want je man lijkt er totaal geen problemen mee te hebben. Wat ik eigenlijk wil vragen is: zijn het wel je kinderen die behoefte hebben aan structuur en regelmaat of ben jij het eigenlijk (stiekem) zelf?quote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef simmu het volgende:
heel herkenbaar (vanaf de andere kant dan) en heel irritant. mijn tweetal walst zo over je heen als je ze een snipper ruimte geeft en dan helpt het niet als ik hier overdag regels heb die de deur uitvliegen zodra papa thuiskomt.
ik heb er weinig zinvols over te zeggen. zodra hier papa thuiskomt breekt er gillende chaos uit en maak ik dus dat ik wegkom"mama gaat koken schatjes. doei
"
Hier is het heel duidelijk dat zowel de jongens als ikzelf de structuur en regelmaat nodig hebben. Er is echter wel verschil, Ruben heeft het meer nodig dan Jochemquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar hoe erg is dat eigenlijk? En is het wel zo erg? Want je man lijkt er totaal geen problemen mee te hebben. Wat ik eigenlijk wil vragen is: zijn het wel je kinderen die behoefte hebben aan structuur en regelmaat of ben jij het eigenlijk (stiekem) zelf?
Ach nu de nee fase over is hebben wij hier nu de 'ik wil het tegenovergestelde van wat mama wil' fase. Das ook leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Leyla wil je drinken? Nee
*wijst dinke
Ja? Drinken? Nee
Tyler zegt ook ineens heel vaak daarom. Best grappig soms.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Meimeltje het volgende:
Dyon dit juist in de 'daarom' fase
Dyon waarom gooi je je kleding op de grond? "Daarom!"
Maar waarom dan: "Daarom, zeg ik toch!"
Leuk zo'n grote broer
Dat is toch een begin, goed hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hij plast nu vaak op de wc trouwens, maar wil absoluut niet zonder luier lopen.
Een beetje wel jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hihi Leo, is het zo erg?!
Hier is het de hele dag: mama, wat is dat nou?
Succes met je nee-zeggende peuter Tico. Het komt weer goed, maar dat weet jij ook wel.
Dan hoop ik dat het idd alleen een fase is. Ik heb er hier ook zo één, alleen die is al bijna 6 en heeft het al een paar jaar. Wijsneusjes...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:54 schreef Chan het volgende:
Hier hebben we de "mama heeft, wat ze ook zegt, áltijd ongelijk-fase"... Echt het maakt gewoon niet uit wat ik zeg, hij zal altijd zeggen dat het niet klopt, niet waar is.. *zucht*
Hier is echt de regel tegenwoordig dat de waaromvragen maar even moeten wachten. En soms heb ik mijn concentratie nog beter nodig en mag er zelfs geen muziek opquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een beetje wel jaVooral omdat hij gewoon niet ophoudt (maar écht niet). Soms stop ik dus met antwoorden. Maar dan blijft hij het (zoals andere kinderen) nog meer herhalen
![]()
Of "Wat ga je doeeehhooeen?" of "Waar ga je naartoooeeee?" of "Wat is daaaaaaat?" en dan vooral met 10x "Waarom?" ertussen en als je denkt dat je er helemaal bent, dan komt uiteraard de "Wat ga je doooeeehooeeen?"-vraag terug aan bod en dan begint het riedeltje opnieuwMaar stiekem vind ik het heel vaak ook gewoon zo schattig
(ik vind het 's ochtends wel vaak moeilijk omdat hij van zodra hij wakker wordt "in actie schiet" en ik eerder de persoon ben die je eventjes (
) met rust moet laten.)
Gisteren was hij dus mee naar het werk en kwam mijn baas mijn bureau binnen. Begon hij wat tegen Thomas te praten en toen hij vertrok, kwam uiteraard doodgewoon de vraag "Wat ga je doen?" maar dan echt op een toon die een normaal mens nooit gebruikt tegen zijn werkgever. Mijn baas wist de eerste 10 seconden eigenlijk niet wat hij moest zeggenen zijn antwoord "een beetje gaan werken" zorgde uiteraard voor de vraag "Waarom?". Mijn collega en ik stikten bijna van het lachen (maar ik denk dat je er vooral bij moest zijn om de nonchalante toon te horen van Thomas om het grappig te vinden
).
En een autorit is soms vreselijk, zeker als je alleen met Thomas in de auto zit. Het is (vind ik) zo moeilijk om me op de weg te concentreren als Thomas alles benoemt wat hij ziet en er dan verder vragen over stelt. Daar moeten we echt nog iets op vindenAls we met 2 in de auto zitten, valt het beter mee omdat het dan diegene die niet rijdt is die antwoordt (al is Thomas daar soms niet mee akkoord
).
Ohw jee, ik had er nog niet eens over nagedacht dat het ook wel eens gewoon zo kon blijvenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het idd alleen een fase is. Ik heb er hier ook zo één, alleen die is al bijna 6 en heeft het al een paar jaar. Wijsneusjes...
Het kan natuurlijk wel een fase zijn, maar hier hebben we dus wel een betweter. Soms heeft hij ook weleens gelijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohw jee, ik had er nog niet eens over nagedacht dat het ook wel eens gewoon zo kon blijvenHij zegt dan ook op zo'n waanzinnig belerend toontje "helemáál niet" als ik serieus iets probeer uit te leggen of zo. Die wil ik eigenlijk een keer filmen, leuk voor later. Dat toontje is gewoon echt fantastisch, maar wel ook héél betweterig
nou, aangezien het doorgaans binnen een minuutje of 10 tot huilen en boosheid en geruzie komt durf ik wel te zeggen dat het gewoon niet leuk is voor iedereen. maar goed. weinig wat ik er aan kan doen behalve maken dat ik wegkomquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar hoe erg is dat eigenlijk? En is het wel zo erg? Want je man lijkt er totaal geen problemen mee te hebben. Wat ik eigenlijk wil vragen is: zijn het wel je kinderen die behoefte hebben aan structuur en regelmaat of ben jij het eigenlijk (stiekem) zelf?
en in de vanillevla? succes ermee in elk geval !quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Chan het volgende:
Tinu we zijn al een goed half jaar aan het rommelen met movicolon en lactulose, maar niks werkt goed genoeg.. Nu heeft hij een nieuw poedertje dat eigenlijk niet voor zulke kleine kindertjes is.. Maar in sap mengen werkt niet want het wordt héél snel dik en dus niet meer drinkbaar. En het ziet er raar uit dan dus blieft hij het niet. En eten doet mn kind niet aan...
is een maclaren maar dan groter, daar kan roy in tot een jaar of 10quote:Op maandag 10 september 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Aanvraag bij gemeente voor een grotere wandelwagen? Zo speciale wagen?
Let goed op dat het bij het niet willen doen van de ogentest echt om NIET WILLEN gaat en niet om boosheid omdat het niet lukt. Dat laatste hadden wij dus. Dus terwijl het CB bleef volhouden dat onze oudste gewoon geen zin had om mee te doen bleek dat ze gewoon boos was omdat ze niks zag met dat brilletje op (zicht was in haar ene oog toen maar 5% dat is inmiddels met afplakken alweer gestegen naar 80% en met afplakken kun je het best zo vroeg mogelijk beginnen)quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef Bleie het volgende:
Nou, hier vanochtend bij het cb geweest. Ze is nu 88,8 cm lang en weeg 13,5 kg. Daarmee zit ze op de cb-curve voor lengte op -2 en gewicht bijna op +2. Wat ik niet snap, want ik vind haar echt niet mollig of zo. BMI was nog wel gezond, maar zat aan de bovenkant van gezond gewicht.
Nou ja, ze deden er niet moeilijk over. Verder was het geen succes. Ze wilde geen blokjes stapelen, geen lijntje trekken, en de ogentest wilde ze al helemaal niet. Kortom: we moeten volgende maand terugkomen. Die ogen is nog wel een beetje een ding, manlief heeft iets van -8, en ik heb -1 en -2, dus de kans dat haar ogen ook niet geweldig zijn, is gewoon best groot.
/dagboekpost
Ze wilden ons steeds na een paar maanden weer langs laten komen, maar na 2x testen hebben we de volgende afspraak van 3 maanden later niet afgewacht maar zijn we naar de oogarts gegaan, tegen de zin van het CB, maar dus niet voor niks.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:05 schreef Bleie het volgende:
Stiemie: daarom moeten we ook terugkomen. Ze willen dat echt zeker weten. Nu dus thuis nog maar eens oefenen met dat gekke brilletje...
We dachten altijd dat het gewoon niet zo'n waaghals wasquote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef Bleie het volgende:
Goed om in de gaten te houden. Hadden jullie zelf ook al het idee dat ze slecht zag? Ik heb daar bij B tot nu toe namelijk nog niets van gemerkt, maar het kan natuurlijk.
wij zijn maandag geweest en hier werd gezegd dat de lijn van gewicht gebaseerd was op zijn lengte dus niet meer met het gemiddelde.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef Bleie het volgende:
Nou, hier vanochtend bij het cb geweest. Ze is nu 88,8 cm lang en weeg 13,5 kg. Daarmee zit ze op de cb-curve voor lengte op -2 en gewicht bijna op +2. Wat ik niet snap, want ik vind haar echt niet mollig of zo. BMI was nog wel gezond, maar zat aan de bovenkant van gezond gewicht.
Nou ja, ze deden er niet moeilijk over. Verder was het geen succes. Ze wilde geen blokjes stapelen, geen lijntje trekken, en de ogentest wilde ze al helemaal niet. Kortom: we moeten volgende maand terugkomen. Die ogen is nog wel een beetje een ding, manlief heeft iets van -8, en ik heb -1 en -2, dus de kans dat haar ogen ook niet geweldig zijn, is gewoon best groot.
/dagboekpost
Dat wilt hij niet op dat moment, samen spelen, hij word eigenlijk vrijwel direct "boos"als we naar binnen gaan, en niks is dan op dat moment goed, en kan een half uur aanhouden, plat op de grond liggen keihard huilen en stompen met je vuist op de vloer is het beeld wat we bij Roy zien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:12 schreef Tinuviel het volgende:
Chan, wat naar, hopeliek is het geen coeliakie.
Bar, wat vervelend, dat de tips niet werken. En afleiding binnen, als in met hem samen iets spelen werkt ook niet?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef Chan het volgende:
Even eenvoor mijn peuter. Er komen hele harde stukken poep uit. Het komt eruit! Eindelijk iets dat aan lijkt te slaan
![]()
wat fijn!!! ik neem aan dat het bij Timo ook oplucht?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef Chan het volgende:
Even eenvoor mijn peuter. Er komen hele harde stukken poep uit. Het komt eruit! Eindelijk iets dat aan lijkt te slaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees in het rode op de 2 stipjes en zei 'oog' 'oog' wees op het zwarte en maakte het gebaar voor auto.
Uhm.... dat soort dingen tekent de oudste nog niet O_O
Uhm![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Spring, onvoorstelbaar voor mij hoe je dame al rondzwemt. In Italië weigerde Isabeau domweg om het zwembad in te gaan. Ja tot haar middel en dan snel weer eruit. Haar idee van lekker zwemmen was: "Mama, jij gaat in het water en dan gooi ik de bal naar jou en dan ga jij hem halen en terugbrengen!"
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Fannetje het volgende:
Hallo allemaal!
Ik lees hier al een tijdje mee en meld me hier nu officieel met peuter Anne, vandaag is ze 2 jaar geworden. Helaas kan ik in mijn werk geen vrije dag opnemen en hebben we het dus nog niet gevierd, dit gaat zaterdag gebeuren![]()
Hier ook nog maar even de fotocollage van net geboren tot 2 jaar, met van iedere maand een foto.
[ afbeelding ]
ow man, wat naarquote:Op maandag 17 september 2012 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fannetje, van harte met anne!!!
Lars is inmiddels alweer 3 jaar, vorige week was hij jarig. Schandalig verwend natuurlijk! Cars, cars en nog eens cars!
Meike is vorige week geopereerd aan een liesbreuk, nu zag ik vorige week bij lars ook een bult in de liesstreek... Ik zou het liefst mijn kop nog even flink in het zand steken, maar vanavond was het zo dik.... Ik kan er echt niet meer voor weglopen. Zal de huisarts maar bellen... Maar bahbahbah.....ellende
Ik zou er niet op wachten, maar naar de oogarts gaan. Die test niet met gekke brilletjes maar met druppels en is mijns inziens een stuk accurater.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:05 schreef Bleie het volgende:
Stiemie: daarom moeten we ook terugkomen. Ze willen dat echt zeker weten. Nu dus thuis nog maar eens oefenen met dat gekke brilletje...
zolang je je neus maar uit kruizen houdt lijkt het me geen probleem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ik voelde me ook een soort labrador.
quote:
* Duim*quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Afspraak gemaakt bij de huisarts, morgenmiddag.
Nee, op deze leeftijd is het altijd aangeboren aldus de dokter toen bij meike.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef Troel het volgende:
Karin, wat ontzettend vervelend. Hebben ze toevallig onlangs allebei ballonnen opgeblazen ofzo? Dat schijnt zeker bij kinderen vaak tot een liesbreuk te lijden.
Succes Karin vandaag.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nee, op deze leeftijd is het altijd aangeboren aldus de dokter toen bij meike.
L is al maanden plaszindelijk, maar durft nog steeds niet op de wc te poepen. Gelukkig vraagt ze altijd om een luier zodra ze moet, dus er gaat er altijd één mee in de tas.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Karin, succes vanmiddag!
Ik heb hier een plaszindelijke peuter, maar poepen wil nog niet. Wat deden jullie in dit geval, toch een luier om als je de deur uit gaat, of gewoon hopen op een goede afloop? Of iets anders?Ik ben bang dat als ik toch een luier aan blijf doen ze dus ook weer gaat plassen in de luier.
da's nu juist kenmerkend voor een liesbreukquote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee we moeten er om 15.00 uur zijn. Bij een huisarts in opleiding. En het mooie is, er is nu niks te zien. Het is er soms wel, soms niet. Ik heb gelukkig bewijsmateriaal (foto's)
Haha! L heb ik ook geleerd om dingen lief te vragen. En dat gaat best aardig. 'Mama, wil je alstublieft even sap voor me pakken?" Ze is uit zichzelf ook 'alstublieft' ipv 'alsjeblieft' gaan zeggen. En dat vind ik zo grappig dat ik het maar zo laat.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef Lamb29 het volgende:
Ahhh wat fijn Pessie![]()
Ik wil ook eens goede plak gaan halen... die van de hema is 3x niks helaas..
enne mama help/helpuhhh klinkt heel herkenbaar..
Maar meestal gaat het hier zo: MAMA HELPUHHHHHHHHHH!!! Mama SCHUIVVVVUHHH (stoel aanschuiven bij de tafel oidBen maar een offencief begonnen: "Hoe vraag je dat?!"
En dan vraagt ze het poeslief...
Net N., die zegt: 'welterusten', draait zich om, slaapt en begint te snurken. En dat allemaal in drie seconden.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:50 schreef Nijna het volgende:
Oh karin, bijna... ik hoop dat t geen liesbreuk is...
Ik heb samen met mn peuter, grote zus naar een vriendje gebracht. Ik moest nog even tanken, zegt ze achter in de auto: ik ga slapen. En nog maar een paar tellen later was ze onder zeil...
Inmiddels ligt ze op de bank, zzzzz
Wat vermoedt ie/ze?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Joepie, we hebben een doorverwijzing naar de chirurg *jank*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |