Voor 1 hectare op een dure plek wel, elders kan je er misschien wel 1000 hectare of meer voor kopen.quote:
Volgens de peilingen volgens mij gewoon 0quote:Op zondag 2 september 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel zetels gaat dit ploegje krijgen denk?
je probeert me keer op keer woorden in de mond te leggen en meer van dat soort streken. Maar natuurlijk bedoel ik dat niet.quote:Op zondag 2 september 2012 15:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bedoeld dat mensen slaven zijn van de overheid? Laten we dat inderdaad maar eens snel doorbreken pannekoek.
Schiet niet op natuurlijk...quote:Op zondag 2 september 2012 16:51 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Volgens de peilingen volgens mij gewoon 0
Nee, dat gaat de LP zeker niet.quote:Op zondag 2 september 2012 16:50 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ja, dus? De Libertarische Partij gaat daar toch oplossingen voor bieden? Je kunt er niet van uit gaan dat alle huidige problemen vanzelf wel weggaan als je een nieuwe samenleving invoert.
Stem daarom op de Libertarische Partij, de partij die je met rust laat en zich niet met jouw zaken bemoeit,quote:Op zondag 2 september 2012 16:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Sluit het topic! De LP gaat NIKS doen voor Nederland! Driewerf hoera!
Niks doen tegen nederland is wellicht beter verwoord?quote:Op zondag 2 september 2012 16:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Sluit het topic! De LP gaat NIKS doen voor Nederland! Driewerf hoera!
Ook afschaffen van regelgeving of het pleiten daarvoor is 'dingen doen'.quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die denken dat politieke partijen heel dingen moeten doen voor het land.Hoe verneuk ik het land in 1 stap.
Jullie praten in een taal die ik helaas niet versta. Ik volg het niet meer. Ik probeer met argumenten en ideeën te komen, en ik krijg steeds in maar één zin antwoord. Vraag ik om een praktische oplossing, wordt er gezegd dat de LP die niet gaat bieden.quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks doen tegen nederland is wellicht beter verwoord?
En dat is positief....
Nou ja, dat is stoppen met dingen doen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook afschaffen van regelgeving of het pleiten daarvoor is 'dingen doen'.
Ik geef antwoord vanuit de ideologie van liberaal zijn.... Minder overheid bemoeienis dus....quote:Op zondag 2 september 2012 16:57 schreef Belabor het volgende:
[..]
Jullie praten in een taal die ik helaas niet versta. Ik volg het niet meer. Ik probeer met argumenten en ideeën te komen, en ik krijg steeds in maar één zin antwoord. Vraag ik om een praktische oplossing, wordt er gezegd dat de LP die niet gaat bieden.
Ah, lees de OP anders eens.quote:Op zondag 2 september 2012 16:57 schreef Belabor het volgende:
Corruptie gaat dus hoogtij vieren en mensen gaan in een land leven waar net als nu een schijnheilige vrijheid heerst. Top!
kingtoppie, ga jij ook op de LP stemmen?quote:Op zondag 2 september 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef antwoord vanuit de ideologie van liberaal zijn.... Minder overheid bemoeienis dus....
Dat kan je goed vinden of slecht vinden.
Welk probleem moet er opgelost worden?
Vaak genoeg gedaan. Er staat wat de LP voor meningen heeft, maar niet hoe ze iets willen realiseren. Laat alles maar met rust, dan komt het vanzelf goed. Er zal toch echt een revolutie moeten komen voordat je die vrijheid bereikt hebt...quote:
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef Belabor het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan. Er staat wat de LP voor meningen heeft, maar niet hoe ze iets willen realiseren. Laat alles maar met rust, dan komt het vanzelf goed. Er zal toch echt een revolutie moeten komen voordat je die vrijheid bereikt hebt...
Ik vind de ideeen van de LDP heel goed...quote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
kingtoppie, ga jij ook op de LP stemmen?
Je hebt het over corruptie..quote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef Belabor het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan. Er staat wat de LP voor meningen heeft, maar niet hoe ze iets willen realiseren. Laat alles maar met rust, dan komt het vanzelf goed. Er zal toch echt een revolutie moeten komen voordat je die vrijheid bereikt hebt...
Zij staan wel voor privacy enzo toch? Ik denk dat het wel iets kan toevoegen als daar eens wat aandacht voor komt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind de ideeen van de LDP heel goed...
''Sociaal en liberaal..''
Maar die geef ik nog minder kans als de LP dus die valt sowieso al af...![]()
En de voorman van de piratenpartij heeft een hele goede indruk op mij achter gelaten dus ik hoop ze te kunnen steunen en ze 1 zetel te laten bereiken in de 2e kamer.
Pleiten voor meer regulering is als pleiten voor dat een pyromaan brandweerman moet worden om de brandjes te blussen.quote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Poolhond39 het volgende:
De huidige economische crisis is juist begonnen door te weinig overheidsregulering van de financiële sector: juist omdat die sector kon speculeren met alles wat los en vast zat, juist omdat die sector hypotheken aanbood aan mensen die het helemaal niet konden betalen, zitten we nu in de shit.
quote:Money ... is the nerve center of the economic system. If, therefore, the state is able to gain unquestioned control over the unit of all accounts, the state will then be in a position to dominate the entire economic system, and the whole society
Jep...quote:Op zondag 2 september 2012 17:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zij staan wel voor privacy enzo toch? Ik denk dat het wel iets kan toevoegen als daar eens wat aandacht voor komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |