davy kan niet tegen de feitenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOor en na WWII meer dan de rest, wat is je punt?
De 'laatste jaren' zo subjectief toepassen dat PSV de beste is natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOor en na WWII meer dan de rest, wat is je punt?
Tsja, zo steken de PSV-Fans in elkaar. Jammer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 'laatste jaren' zo subjectief toepassen dat PSV de beste is natuurlijk
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 'laatste jaren' zo subjectief toepassen dat PSV de beste is natuurlijk
Nee davy. Niet generaliseren aub.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Biestang het volgende:
[..]
Tsja, zo steken de PSV-Fans in elkaar. Jammer.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Biestang het volgende:
[..]
Awquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef Biestang het volgende:
Ik ga weer naar bed toe. Tot morgen weer.
Als je zo doorgaat, ga ik je aangeven voor klonenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Biestang het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef Biestang het volgende:
Ik ga weer naar bed toe. Tot morgen weer.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je gaat nooit eens naar buiten en je doet alsof je alles weet over PSV supporters.
Ja man het is echt verbijsterend dat de PSV'ers reageren. Ze zouden eens een voorbeeld aan jouw volwassenheid moeten nemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Biestang het volgende:
[..]
Zal hij in de Arena weten waar VAK 410 eigenlijk is?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je gaat nooit eens naar buiten en je doet alsof je alles weet over PSV supporters.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Maar PSV staat gelukkig nog niet 7 jaar droog, dus zo'n ramp is het hier niet.. Met zoveel talent in onze ploeg, komt wel goed.. Ik snap jullie angst wel, zou ik ook zijn tegenover dit PSV..
Gewoon kijken waar de meeste naakte tieners staan?quote:Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal hij in de Arena weten waar VAK 410 eigenlijk is?
Ja daar staan100 man in een blote bast op een trollen te slaan, niet zo moeilijk om te vinden.quote:Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal hij in de Arena weten waar VAK 410 eigenlijk is?
Eigenlijk moet dit topic dicht tot Winterstopquote:Op zondag 2 september 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
SC zonder Kapi en Geo is geen SC. SC was leuker voordat de competitie begon. Sinds ik terug van vakantie is het troep.
Gelukkig helpen mijn reactie's hier ookZo eerlijk ben ik dan weer wel.
Hij heeft ervaring met posten van foto's van crewmembers dus denk van wel.quote:
jij en ik zijn enige PSV'ers hier hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat er nu meer PSVers zijn, wennen
quote:Op zondag 2 september 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft ervaring met posten van foto's van crewmembers dus denk van wel.
O klopt jaquote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
jij en ik zijn enige PSV'ers hier hoor.
Gewoon meedoen joh, niet moeilijk doen.. Iedereen is gelijk daarquote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Die Paralympics kunnen me echt totaal niet boeien.
De reguliere OS ook niet dus dat verrast mij weinigquote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Doet Ajax ook mee?quote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Olympische spelen keek ik al nauwlijks behalve sporten die me echt interesseerde zoals BMX en hardlopen. Dit boeit me al helemaal niks.quote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Goh, die had ik niet verwacht. Nu nog een Ajax-opmerking en we zijn klaar.quote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon meedoen joh, niet moeilijk doen.. Iedereen is gelijk daar
Hysterisch mens net voor de camera joh.quote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Mwa, die vond ik achteraf gezien toch wel leuk. Toen het eenmaal aanstond.quote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De reguliere OS ook niet dus dat verrast mij weinig
quote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, die had ik niet verwacht. Nu nog een Ajax-opmerking en we zijn klaar.
We zijn klaar, sluit het café maar.quote:
grapjasquote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, die had ik niet verwacht. Nu nog een Ajax-opmerking en we zijn klaar.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
Wie brengt hier even niveau. Zijn blijkbaar geen onderwerpen over te praten dus komt er alleen maar troep.
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan een mopje om het gezellig te houden.
Een man komt bij de dokter en zegt "Als ik aan mijn schouder zit doet het pijn maar ook als ik aan mijn pols, knie en tenen zit"
Waarop de dokter zegt "Ik zie het al, U heeft een zweer aan Uw vinger"
Zo ik ga uitloggen op mijn dieptepunt.
Wat vind jij ervan dat Jordanie hulp vraagt voor opvang van Syriers?quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
Wie brengt hier even niveau. Zijn blijkbaar geen onderwerpen over te praten dus komt er alleen maar troep.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Een man komt bij de dokter en zegt "Als ik aan mijn schouder zit doet het pijn maar ook als ik aan mijn pols, knie en tenen zit"
de tering. Normaal weet jij nog wel wat niveau te brengen, maar dit is echt niks.quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als hij Vitesse maar niet kampioen maaktquote:Op zondag 2 september 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Jordanie hulp vraagt voor opvang van Syriers?
quote:Op zondag 2 september 2012 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rens is nu bezig met een lang verhaal typen
quote:Op zondag 2 september 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Jordanie hulp vraagt voor opvang van Syriers?
Terror Jaap lukt het niet om een achterwaarte salto te maken voor Sterren Springen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik geen mening over.. andere vraag graag.
Geen mening over... andere vraag graag.quote:Op zondag 2 september 2012 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terror Jaap lukt het niet om een achterwaarte salto te maken voor Sterren Springen.
Wat vindt jij?
Vindt jij Rene ook stom doen tegen ons?quote:Op zondag 2 september 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen mening over... andere vraag graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geen mening over... andere vraag graag.quote:Op zondag 2 september 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vindt jij Rene ook stom doen tegen ons?
Ik hoef niet vroeg op.quote:Op zondag 2 september 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moet iedereen zondag vroeg op?
Oke Stijn moet naar opa en oma, maar de rest?
quote:Op zondag 2 september 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik geen mening over.. andere vraag graag.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dussssquote:Op zondag 2 september 2012 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jij bent een echte PSV'er. Ik weet dat jij de juiste keuzes maakt.
YOLOquote:Op zondag 2 september 2012 01:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik ben een nachtje aan ’t doorhalen, daarom ben ik nog op.
Zo maar eens naar bed dan toernooi gehad vandaag.quote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben er gewoon. Maar het is hier saai.
Nee, om m’n slaapritme goed te krijgenquote:
Nachtje doorhalen het is net 1 uur geweestquote:Op zondag 2 september 2012 01:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik ben een nachtje aan ’t doorhalen, daarom ben ik nog op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |