Eigenlijk moet dit topic dicht tot Winterstopquote:Op zondag 2 september 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
SC zonder Kapi en Geo is geen SC. SC was leuker voordat de competitie begon. Sinds ik terug van vakantie is het troep.
Gelukkig helpen mijn reactie's hier ookZo eerlijk ben ik dan weer wel.
Hij heeft ervaring met posten van foto's van crewmembers dus denk van wel.quote:
jij en ik zijn enige PSV'ers hier hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat er nu meer PSVers zijn, wennen
quote:Op zondag 2 september 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft ervaring met posten van foto's van crewmembers dus denk van wel.
O klopt jaquote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
jij en ik zijn enige PSV'ers hier hoor.
Gewoon meedoen joh, niet moeilijk doen.. Iedereen is gelijk daarquote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Die Paralympics kunnen me echt totaal niet boeien.
De reguliere OS ook niet dus dat verrast mij weinigquote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Doet Ajax ook mee?quote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Olympische spelen keek ik al nauwlijks behalve sporten die me echt interesseerde zoals BMX en hardlopen. Dit boeit me al helemaal niks.quote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Goh, die had ik niet verwacht. Nu nog een Ajax-opmerking en we zijn klaar.quote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon meedoen joh, niet moeilijk doen.. Iedereen is gelijk daar
Hysterisch mens net voor de camera joh.quote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Mwa, die vond ik achteraf gezien toch wel leuk. Toen het eenmaal aanstond.quote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De reguliere OS ook niet dus dat verrast mij weinig
quote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, die had ik niet verwacht. Nu nog een Ajax-opmerking en we zijn klaar.
We zijn klaar, sluit het café maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |