davy kan niet tegen de feitenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOor en na WWII meer dan de rest, wat is je punt?
De 'laatste jaren' zo subjectief toepassen dat PSV de beste is natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOor en na WWII meer dan de rest, wat is je punt?
Tsja, zo steken de PSV-Fans in elkaar. Jammer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 'laatste jaren' zo subjectief toepassen dat PSV de beste is natuurlijk
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 'laatste jaren' zo subjectief toepassen dat PSV de beste is natuurlijk
Nee davy. Niet generaliseren aub.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Biestang het volgende:
[..]
Tsja, zo steken de PSV-Fans in elkaar. Jammer.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Biestang het volgende:
[..]
Awquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef Biestang het volgende:
Ik ga weer naar bed toe. Tot morgen weer.
Als je zo doorgaat, ga ik je aangeven voor klonenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Biestang het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef Biestang het volgende:
Ik ga weer naar bed toe. Tot morgen weer.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je gaat nooit eens naar buiten en je doet alsof je alles weet over PSV supporters.
Ja man het is echt verbijsterend dat de PSV'ers reageren. Ze zouden eens een voorbeeld aan jouw volwassenheid moeten nemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Biestang het volgende:
[..]
Zal hij in de Arena weten waar VAK 410 eigenlijk is?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je gaat nooit eens naar buiten en je doet alsof je alles weet over PSV supporters.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Maar PSV staat gelukkig nog niet 7 jaar droog, dus zo'n ramp is het hier niet.. Met zoveel talent in onze ploeg, komt wel goed.. Ik snap jullie angst wel, zou ik ook zijn tegenover dit PSV..
Gewoon kijken waar de meeste naakte tieners staan?quote:Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal hij in de Arena weten waar VAK 410 eigenlijk is?
Ja daar staan100 man in een blote bast op een trollen te slaan, niet zo moeilijk om te vinden.quote:Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal hij in de Arena weten waar VAK 410 eigenlijk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |