grapjasquote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, die had ik niet verwacht. Nu nog een Ajax-opmerking en we zijn klaar.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
Wie brengt hier even niveau. Zijn blijkbaar geen onderwerpen over te praten dus komt er alleen maar troep.
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan een mopje om het gezellig te houden.
Een man komt bij de dokter en zegt "Als ik aan mijn schouder zit doet het pijn maar ook als ik aan mijn pols, knie en tenen zit"
Waarop de dokter zegt "Ik zie het al, U heeft een zweer aan Uw vinger"
Zo ik ga uitloggen op mijn dieptepunt.
Wat vind jij ervan dat Jordanie hulp vraagt voor opvang van Syriers?quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
Wie brengt hier even niveau. Zijn blijkbaar geen onderwerpen over te praten dus komt er alleen maar troep.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Een man komt bij de dokter en zegt "Als ik aan mijn schouder zit doet het pijn maar ook als ik aan mijn pols, knie en tenen zit"
de tering. Normaal weet jij nog wel wat niveau te brengen, maar dit is echt niks.quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als hij Vitesse maar niet kampioen maaktquote:Op zondag 2 september 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Jordanie hulp vraagt voor opvang van Syriers?
quote:Op zondag 2 september 2012 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rens is nu bezig met een lang verhaal typen
quote:Op zondag 2 september 2012 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Jordanie hulp vraagt voor opvang van Syriers?
Terror Jaap lukt het niet om een achterwaarte salto te maken voor Sterren Springen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik geen mening over.. andere vraag graag.
Geen mening over... andere vraag graag.quote:Op zondag 2 september 2012 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terror Jaap lukt het niet om een achterwaarte salto te maken voor Sterren Springen.
Wat vindt jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |