Aan het schnabbelen op een trouwerijtje. Nu waarschijnlijk met een aangeschoten bruidje aan de haal.quote:
Die was in 2008 al niet grappig meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef z0rz0r het volgende:
ik moet gewoon altijd hard lachen om adje
Stroom jatten omdat je bent afgesloten vanwege je wietplantagequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef donald_dick het volgende:
wat doe je dan in een kruipruimte
Een jaar of 10 geleden 2 keer glimgelachen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef z0rz0r het volgende:
ik moet gewoon altijd hard lachen om adje
Stroom jatten bij de buren. Bij hem afgesloten want wiet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef donald_dick het volgende:
wat doe je dan in een kruipruimte
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden 2 keer glimgelachen.
ik heb dan ook geen 2500x naar paul de leeuw gekekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was in 2008 al niet grappig meer
zelfkastijding noemen ze datquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:49 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
[..]
ik heb dan ook geen 2500x naar paul de leeuw gekeken
quote:
Die moet revalideren.quote:
De kijkcijfers liegen er anders ook niet om hoor! Tenminste, vorige week. Denk dat het deze week misschien iets is afgezakt maar nog wel tegen de miljoen aan zit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
Mijn hemel, geen hond kijkt er naar als je iedereen moet geloven en hier lullen jullie gewoon even 5 topics vol tijdens de uitzending![]()
Neuhquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
Mijn hemel, geen hond kijkt er naar als je iedereen moet geloven en hier lullen jullie gewoon even 5 topics vol tijdens de uitzending![]()
Is het de moeite waard om terug te lezen?
alleen maar kwaliteitsposts,quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
14 topics na 2 afleveringen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
Zonder FOK! had ik niet eens gekekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zonder FOK! had ik niet eens gekeken
twitter:TijlMTBeckand twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 22:39:33Toch goed dat #sbs uitgebreid aandacht besteedt aan de #Paralympics op de zaterdagavond.. Hulde! #sterrenspringen reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |