quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Neehoor.quote:
niet?quote:
hij bedoelt een benzine station denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef 2cv het volgende:
Bij Franse auto's heet dat break, niet 'station'.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef 2cv het volgende:
dat is beter dan onder de boom van pino, mijn collega zijn berlingo zat van onder tot boven onder de stront en dat laat hij ook gerust een paar weken zitten dus dat zit lekker diep in de lakquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
Ik moet morgen trouwens echt even een voor-foto van mijn auto maken (hij moet nu echt gewassen worden).
Ik heb onder een boom met besjes of iets dergelijks gestaan. Mijn héle auto zit onder de dikke rood-paarse spetters.
Bij Zweedse "estate". Geef het beestje een naam.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef 2cv het volgende:
Ook daar zit wel het een en ander van op m'n autoquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is beter dan onder de boom van pino, mijn collega zijn berlingo zat van onder tot boven onder de stront en dat laat hij ook gerust een paar weken zitten dus dat zit lekker diep in de lak
dan heb je nog de avant geloof ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij Zweedse "estate". Geef het beestje een naam.
ik probeer dat altijd te vermijden zeker met de terrano want daar zit al van die baggerlak op, die is echt veel te zachtquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook daar zit wel het een en ander van op m'n auto![]()
. Hij staat thuis standaard onder een boom (zonder vruchtjes, maar dus wel met vogels).
Dat heet dan nog tankstation.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
hij bedoelt een benzine station denk ik
Dan moet je ze het juiste woordje leren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]!
noem m'n xantia ook gewoon een station hoor, dat snappen meer mensen dan break
Dat weet jij best.quote:
Prima toch. Bij Engelsen ook geloof ik. En bij Duitsers is het een combi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij Zweedse "estate". Geef het beestje een naam.
Niet dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan heb je nog de avant geloof ik.
dacht dat station de all-round naam ervoor was eigenlijk
hier wordt dat pompstation genoemd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat heet dan nog tankstation.
[..]
Dan moet je ze het juiste woordje leren.
[..]
Dat weet jij best.
[..]
Prima toch. Bij Engelsen ook geloof ik. En bij Duitsers is het een combi.
[..]
Niet dus.
Nou, als je een keer tijd hebt? Kun jij vermijden dat ik onder een boom sta.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef densmee het volgende:
[..]
ik probeer dat altijd te vermijden zeker met de terrano want daar zit al van die baggerlak op, die is echt veel te zacht
Nah. Tankstation of "de pomp".quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef densmee het volgende:
[..]
hier wordt dat pompstation genoemd.
Ja, mijn jongere zusje die +/- een maand (of 2 misschienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |