SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Nee ik blijf gewoon eten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Probeer in elk geval niet door te slaan en ten koste van alles die streefgetallen per week te halen... want dan kun je nog wel eens (flink) te weinig gaan eten. En da's waar Sarabi je voor wilde behoeden. Kijk aan naar wat jouw lichaam laat weten en ga niet teveel uit van jouw plandat plan kan nogal eens afwijken van het plan van je lichaam!
Goed bezig dan, en we hebben allebei hetzelfde doelquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef joyvke het volgende:
[ link | afbeelding ]
JunkieXP: Officieel 10.8kg eraf. Mijn volgende doel is in ieder geval onder de 105, dan naar de 100 als eerste grote doel.
Dat servies ziet er leuk uit trouwens en de kleurtjes zien er inderdaad lekker uit!
Fijn! Dan hoef ik daar niet meer aan te denkenquote:Op zondag 2 september 2012 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, de chocoladeboterkoek vond ik ook geniaal klinken maar viel eigenlijk een beetje tegen. Dus stop maar met snode plannen verzinnen hoe je het toch kunt maken
Succes.quote:Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn missie voor vandaag... Drinken!
Ik snaai niet tot nauwelijks als ik de hele dag door gewoon goed drink, maar zodra ik dat niet doe lijkt het meteen mis te gaan.
De weegschaal was me vanmorgen nog steeds redelijk gunstig gezind, maar dat kan nooit lang meer duren als ik zo doorga als de afgelopen dagen.
Drinken dus!
*proost*
Ik ben deze aan het maken: http://www.kayotic.nl/blog/chicken-potato-peanut-stewquote:Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Als je niet naar de kcal kijkt is er niets mis met pindakaasBen je iets Indonesisch aan het koken? Of Surinaams, dat kan ook nog met veel pindakaas
Myraela, wb. En ik moest grinniken toen ik je post las, want ik denk serieus dat ik ben aangekomen bij elke nieuwe relatieNiets zo onromantisch als 'nee, dank je, ik ben op dieet' zeggen tegen een nieuwe liefde als hij je iets lekkers aanbiedt
Als je consequent bent moet dit zeker haalbaar zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 11:43 schreef fratsman het volgende:
1.93 en 112.5 kg. Ik ben nu al 2 weken gestopt met doordeweeks alcohol drinken, en tussendoortjes beperk ik tot 2 bastognekoekjes 's avonds bij de koffie. Ik ontbijt met een kom optimel 0% yoghurt, tussen de middag 4 bruine boterhammen met light kaas of kipfilet. 's avonds gewoon avondeten, maar geen ijs/pudding na meer. minimaal 2 liter water op een werkdag (ik sta 8 uur per dag) en 's avonds neem ik nog 2 glazen met wat grenadine.
In het weekend neem ik dan wel wat biertjes en een kommetje chips/nootjes.
Ik heb me voorgenomen om me maar één keer per week te wegen. Vanmiddag ga ik kijken voor een paar renschoenen.
Mijn streven is om rond kerst onder de 100 te zitten.
Wat denken jullie? Haalbaar of moet ik hier en daar iets aanpassen?
Dat vroeg ik me ook al af. Probleem is echter; ik krijg geen boterhammen weg op de vroege morgen. Misschien uitbreiden met crackers. Of yoghurt met muesli? Maar ja, muesli is een suikerbom...quote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je consequent bent moet dit zeker haalbaar zijn.
De dingen die je weglaat zijn precies de dingen waar je dik van kan worden.
Probeer wel om de 2-3 uur iets tussendoor te eten om je lichaam op gang te houden.
Appel, banaan rauwe groente, cracker e.d.
Is een kom yoghurt niet te weinig als ontbijt?
Ontbijt is erg belangrijk om op gang te komen.
En een uur of twee na je ontbijt, krijg je dan wel boterhammen weg? Dan zou je een boterham als tussendoortje kunnen nemen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Probleem is echter; ik krijg geen boterhammen weg op de vroege morgen. Misschien uitbreiden met crackers. Of yoghurt met muesli? Maar ja, muesli is een suikerbom...
Sinds die benamingen lukraak door elkaar worden gebruikt? En cruesli ook krokante muesli wordt genoemd?quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Sinds wanneer is muesli een suikerbom? Cruesli...ok
Klopt, best lastig.quote:Op zondag 2 september 2012 12:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sinds die benamingen lukraak door elkaar worden gebruikt? En cruesli ook krokante muesli wordt genoemd?
Erg gehecht aan die bastogne koeken? Ik zou het zonde vinden. Zeker als een soort "standaard" ritme om die dingen te eten.quote:Op zondag 2 september 2012 11:43 schreef fratsman het volgende:
1.93 en 112.5 kg. Ik ben nu al 2 weken gestopt met doordeweeks alcohol drinken, en tussendoortjes beperk ik tot 2 bastognekoekjes 's avonds bij de koffie. Ik ontbijt met een kom optimel 0% yoghurt, tussen de middag 4 bruine boterhammen met light kaas of kipfilet. 's avonds gewoon avondeten, maar geen ijs/pudding na meer. minimaal 2 liter water op een werkdag (ik sta 8 uur per dag) en 's avonds neem ik nog 2 glazen met wat grenadine.
In het weekend neem ik dan wel wat biertjes en een kommetje chips/nootjes.
Ik heb me voorgenomen om me maar één keer per week te wegen. Vanmiddag ga ik kijken voor een paar renschoenen.
Mijn streven is om rond kerst onder de 100 te zitten.
Wat denken jullie? Haalbaar of moet ik hier en daar iets aanpassen?
Kwijl! Zou dat ook in een hapjespan met deksel lukken?quote:Op zondag 2 september 2012 11:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik ben deze aan het maken: http://www.kayotic.nl/blog/chicken-potato-peanut-stew
Bij mij staat het in een hapjespan met deksel, en hij zit tot het randje vol, maar het lijkt wel goed te gaan tot nu toe..quote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kwijl! Zou dat ook in een hapjespan met deksel lukken?
Dat probleem heb ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Probleem is echter; ik krijg geen boterhammen weg op de vroege morgen. Misschien uitbreiden met crackers. Of yoghurt met muesli? Maar ja, muesli is een suikerbom...
Dit. Doordeweeks hou ik me aan wat ik hierboven heb opgeschreven, maar in het weekend mogen de teugels best iets losser. Ik werk ook nog ca. 40 uur in de week (staand werk) dus een beloning mag dan wel. En het is niet zo dat ik me dan in het weekend te buiten ga aan hele kratten bier en zakken chips.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef junkiexp het volgende:
Wat betreft die biertjes.
Tja ik ben zelf ook een liefhebber en ik wil afvallen maar op vrijdag, zaterdag en zondagagavond drink ik toch wel 3-4 biertjes hoor.
Het moet ook een beetje vol te houden zijn.
Ok. De D is een kleine kip-kapsalon geworden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
O: 2 boterhammen m pindakaas
T: appel
L: 2 geroosterde boterhammen m biefstuk worst en 1 m kaas
T: 2 pruimen
D: wraps m gerookte kip en avocado
T: geen idee
Het lijkt me toch sterk dat je daarmee het overtollig vel probleem kunt voorkomen..?quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef bigfoot1972 het volgende:
Omdat de kilo's er nu afvliegen bij mij wil ik graag wat Vitamine-E olie of creme kopen om de huid strak te houden tijdens het afvallen.
Maar nergens kan ik dit voor een goede prijs in grotere flessen kopen. Bij de Kruidvat hadden ze wel een klein flesje voor 6 euro maar die is in een week op. Weet iemand hier een goed adres voor?
Ik zou er niet te hard op hopen eigenlijk dat het weer gaat werken. Je huid was toen een stuk elastischer nog, die rek is er nu wel uit. Maar ben benieuwd of je het tegendeel gaat bewijzen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef bigfoot1972 het volgende:
Oo sorry verkeerd gelezen.
Nou vitamine-e schijnt hier goed voor te werken , het maakt de huid elastischer dus ik wil dit wel gaan proberen.
Twintig jaar geleden ben ik ook 30 kilo afgevallen en toen was deze olie makkelijker verkrijgbaar, en het werkte toen prima.
OK, dat had ik dan wel eerder willen weten.quote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef bigfoot1972 het volgende:
Oo sorry verkeerd gelezen.
Nou vitamine-e schijnt hier goed voor te werken , het maakt de huid elastischer dus ik wil dit wel gaan proberen.
Twintig jaar geleden ben ik ook 30 kilo afgevallen en toen was deze olie makkelijker verkrijgbaar, en het werkte toen prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |