abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116278415
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_116278448
453 "Waar moblo door het slotje heenpost"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116278472
:@
Ja doei.
pi_116278497

JunkieXP: Officieel 10.8kg eraf. Mijn volgende doel is in ieder geval onder de 105, dan naar de 100 als eerste grote doel :).

Dat servies ziet er leuk uit trouwens en de kleurtjes zien er inderdaad lekker uit :)!
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_116278522
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Probeer in elk geval niet door te slaan en ten koste van alles die streefgetallen per week te halen... want dan kun je nog wel eens (flink) te weinig gaan eten. En da's waar Sarabi je voor wilde behoeden. Kijk aan naar wat jouw lichaam laat weten en ga niet teveel uit van jouw plan ;) dat plan kan nogal eens afwijken van het plan van je lichaam! :*
Nee ik blijf gewoon eten.
Gewoon goed ontbijten, 4 boterhammen voor lunch, fruit tussendoor en goed avondeten.
In het weekend af en toe wat lekkers en wat biertjes.

Ik val nu hard af omdat ik niet meer snack, niet meer vet eet en veel sport.
Ik ben niet op dieet en zo voelt het ook niet.
pi_116278556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef joyvke het volgende:
[ link | afbeelding ]

JunkieXP: Officieel 10.8kg eraf. Mijn volgende doel is in ieder geval onder de 105, dan naar de 100 als eerste grote doel :).

Dat servies ziet er leuk uit trouwens en de kleurtjes zien er inderdaad lekker uit :)!
Goed bezig dan, en we hebben allebei hetzelfde doel :D
pi_116296757
Oh, gisteren was ik echt blij dat ik alles ongeveer wel lust. We zijn in het kader van de restaurantweek naar De Engel in Rotterdam geweest O+ .
Amuse van avocado, spekgruis en semigedroogde tomaat. Starter met erwtenpuree, aardappelmouse en sukade. Tussengerecht van gebakken mosselen met dragon en rozemarijn. Hoofdgerecht van gelders hoen met bietenpuree, truffeljus, en diverse groenten. Dubbel dessert: kokosnoot panna cotta en citroen-sereh sorbetijs. Bij de koffie nog chocolade boterkoek en meringue.

Echt alles was superlekker. En vanaf gisteren lust ik dus ook mosselen. Daarmee heb ik aan mijn culinaire doel voor 2012 voldaan. Ik kon het niet uitstaan dat ik geen mosselen lustte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-09-2012 09:45:15 ]
Spoilers!
pi_116297120
Klinkt geweldig, Lucky _O_ En ja, ik begrijp wat je bedoelt. Ga je naar een fantastisch restaurant waar je een vast menu krijgt en dan zit je steeds van 'lusiknie'. Echt :') En chocoladeboterkoek?! :o Wat een geniaal concept! (nee, Isa, nee)

Mosselen lustte ik ook nooit, tot ik ze in Londen in een bedrijfsrestaurant probeerde. Ik had er maar een paar op mijn bordje gedaan, maar hemeltjelief wat waren die lekker! Direct nog maar een paar opgehaald :9 Was met saffraan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116297254
Nou, de chocoladeboterkoek vond ik ook geniaal klinken maar viel eigenlijk een beetje tegen. Dus stop maar met snode plannen verzinnen hoe je het toch kunt maken :7
Spoilers!
pi_116297549
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, de chocoladeboterkoek vond ik ook geniaal klinken maar viel eigenlijk een beetje tegen. Dus stop maar met snode plannen verzinnen hoe je het toch kunt maken :7
Fijn! Dan hoef ik daar niet meer aan te denken :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 2 september 2012 @ 11:09:43 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116297915
Mijn missie voor vandaag... Drinken!
Ik snaai niet tot nauwelijks als ik de hele dag door gewoon goed drink, maar zodra ik dat niet doe lijkt het meteen mis te gaan.

De weegschaal was me vanmorgen nog steeds redelijk gunstig gezind, maar dat kan nooit lang meer duren als ik zo doorga als de afgelopen dagen.

Drinken dus!
*proost*
pi_116297925
Het is maar wat je drinkt, BE *)
  zondag 2 september 2012 @ 11:11:01 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116297936
Water en groene thee. ;)
pi_116297952
Saai heur!
pi_116298032
Na een nieuwe relatie en de eerste maanden enorm veel genoten te hebben, door samen even ergens te gaan eten, iets te gaan drinken, lekker te koken, een ijsje te eten tijdens de film etc ben ik weer terug. :')

Anyhow, maandag begint ook mijn studie weer, dus aangezien mijn ritme dan toch weer drastisch omgegooid moet worden pak ik dit maar meteen mee. Stiekem heb ik er wel zin in.

Mijn moeder en haar vriend doen ook mee, minder streng met het eten, maar dit keer gaan we als het goed is wel met z'n alle sporten. :D Ik en sporten, dat gaat al leuk worden. :') Maar ik ga al liever als er andere mensen mee gaan dan alleen.

Morgenochtend m'n eerste weegmomentje, ben benieuwd waar ik nu sta.
pi_116298153
BE, goed voornemen, dat ga ik vandaag ook weer doen.

Gisteren de hele dag in de dierentuin rondgelopen, en veels te weinig gedronken.

Vandaag ga ik lekker van mijn laatste vakantiedag genieten, en zorgen dat ons huis een week drukte aankan.
Mijn avondeten staat al te pruttelen, een stoofpot waar een boel pindakaas ingaat. Niet erg gezond vrees ik, maar ik ben heel benieuwd hoe hij vanavond smaakt.
pi_116298219
Als je niet naar de kcal kijkt is er niets mis met pindakaas :+ Ben je iets Indonesisch aan het koken? Of Surinaams, dat kan ook nog met veel pindakaas :9

Myraela, wb. En ik moest grinniken toen ik je post las, want ik denk serieus dat ik ben aangekomen bij elke nieuwe relatie _O- Niets zo onromantisch als 'nee, dank je, ik ben op dieet' zeggen tegen een nieuwe liefde als hij je iets lekkers aanbiedt :D
pi_116298415
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn missie voor vandaag... Drinken!
Ik snaai niet tot nauwelijks als ik de hele dag door gewoon goed drink, maar zodra ik dat niet doe lijkt het meteen mis te gaan.

De weegschaal was me vanmorgen nog steeds redelijk gunstig gezind, maar dat kan nooit lang meer duren als ik zo doorga als de afgelopen dagen.

Drinken dus!
*proost*
Succes.
Ik drink op werkdagen makkelijk 2 liter water voor 18:00 uur.
Op de een of andere manier wil dat in het weekend nooit lukken.

Dan zit ik aan de sap of light frisdrank.

Daar moet ik toch eens iets op gaan verzinnen.
pi_116298555
1.93 en 112.5 kg. Ik ben nu al 2 weken gestopt met doordeweeks alcohol drinken, en tussendoortjes beperk ik tot 2 bastognekoekjes 's avonds bij de koffie. Ik ontbijt met een kom optimel 0% yoghurt, tussen de middag 4 bruine boterhammen met light kaas of kipfilet. 's avonds gewoon avondeten, maar geen ijs/pudding na meer. minimaal 2 liter water op een werkdag (ik sta 8 uur per dag) en 's avonds neem ik nog 2 glazen met wat grenadine.

In het weekend neem ik dan wel wat biertjes en een kommetje chips/nootjes. :)

Ik heb me voorgenomen om me maar één keer per week te wegen. Vanmiddag ga ik kijken voor een paar renschoenen. :)

Mijn streven is om rond kerst onder de 100 te zitten.

Wat denken jullie? Haalbaar of moet ik hier en daar iets aanpassen? :)
pi_116298596
Moet denk ik wel haalbaar zijn :)
Verder zou ik wel wat meer tussendoortjes nemen (wel gezonde natuurlijk) want je bent een grote man dus je mag best wat eten.
pi_116298679
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Als je niet naar de kcal kijkt is er niets mis met pindakaas :+ Ben je iets Indonesisch aan het koken? Of Surinaams, dat kan ook nog met veel pindakaas :9

Myraela, wb. En ik moest grinniken toen ik je post las, want ik denk serieus dat ik ben aangekomen bij elke nieuwe relatie _O- Niets zo onromantisch als 'nee, dank je, ik ben op dieet' zeggen tegen een nieuwe liefde als hij je iets lekkers aanbiedt :D
Ik ben deze aan het maken: http://www.kayotic.nl/blog/chicken-potato-peanut-stew
pi_116298709
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:43 schreef fratsman het volgende:
1.93 en 112.5 kg. Ik ben nu al 2 weken gestopt met doordeweeks alcohol drinken, en tussendoortjes beperk ik tot 2 bastognekoekjes 's avonds bij de koffie. Ik ontbijt met een kom optimel 0% yoghurt, tussen de middag 4 bruine boterhammen met light kaas of kipfilet. 's avonds gewoon avondeten, maar geen ijs/pudding na meer. minimaal 2 liter water op een werkdag (ik sta 8 uur per dag) en 's avonds neem ik nog 2 glazen met wat grenadine.

Ik heb me voorgenomen om me maar één keer per week te wegen. Vanmiddag ga ik kijken voor een paar renschoenen. :)

Als je consequent bent moet dit zeker haalbaar zijn.
De dingen die je weglaat zijn precies de dingen waar je dik van kan worden.

Probeer wel om de 2-3 uur iets tussendoor te eten om je lichaam op gang te houden.
Appel, banaan rauwe groente, cracker e.d.

Is een kom yoghurt niet te weinig als ontbijt?
Ontbijt is erg belangrijk om op gang te komen.
pi_116299072
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Als je consequent bent moet dit zeker haalbaar zijn.
De dingen die je weglaat zijn precies de dingen waar je dik van kan worden.

Probeer wel om de 2-3 uur iets tussendoor te eten om je lichaam op gang te houden.
Appel, banaan rauwe groente, cracker e.d.

Is een kom yoghurt niet te weinig als ontbijt?
Ontbijt is erg belangrijk om op gang te komen.
Dat vroeg ik me ook al af. Probleem is echter; ik krijg geen boterhammen weg op de vroege morgen. Misschien uitbreiden met crackers. Of yoghurt met muesli? Maar ja, muesli is een suikerbom...
pi_116299193
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af. Probleem is echter; ik krijg geen boterhammen weg op de vroege morgen. Misschien uitbreiden met crackers. Of yoghurt met muesli? Maar ja, muesli is een suikerbom...
En een uur of twee na je ontbijt, krijg je dan wel boterhammen weg? Dan zou je een boterham als tussendoortje kunnen nemen.
Of iets met havermout als ontbijt?
pi_116299413
Sinds wanneer is muesli een suikerbom? Cruesli...ok
pi_116299442
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Sinds wanneer is muesli een suikerbom? Cruesli...ok
Sinds die benamingen lukraak door elkaar worden gebruikt? En cruesli ook krokante muesli wordt genoemd?
pi_116299484
Nou ja, ik heb denk ik al 20 jaar geen cruesli meer gehad en voor mij is dat krokante suikerspul cruesli :P

Dit is muesli:
pi_116299517
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 12:19 schreef LieLie het volgende:

[..]

Sinds die benamingen lukraak door elkaar worden gebruikt? En cruesli ook krokante muesli wordt genoemd?
Klopt, best lastig.
pi_116299901
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:43 schreef fratsman het volgende:

Erg gehecht aan die bastogne koeken? Ik zou het zonde vinden. Zeker als een soort "standaard" ritme om die dingen te eten.

Wat is gewoon avond eten? Vaak moet daar toch ook wel iets veranderen zodra je begint met afvallen. Bij mij is dat tenmminste altijd 1 van mn valkuilen.

En in het weekend wat biertjes, misschien lastig om niet te doen, maar die tikken behoorlijk hard aan. Dus let daar wel een beetje mee op.

Ontbijt zou ik uitbreiden, misschien wat meer tussendoortjes toevoegen, fruit bijvoorbeeld.

Voor de rest lijkt dat mij wel goed haalbaar voor kerst.
pi_116300412
quote:
Kwijl! Zou dat ook in een hapjespan met deksel lukken?
Spoilers!
pi_116300706
Ik zou elke dag wel iets van Kayotic kunnen maken, ziet er altijd zo heerlijk uit :9
Laat je nog even weten hoe het was, laiveneertiekje?
pi_116300852
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kwijl! Zou dat ook in een hapjespan met deksel lukken?
Bij mij staat het in een hapjespan met deksel, en hij zit tot het randje vol, maar het lijkt wel goed te gaan tot nu toe..
pi_116301784
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook.
ik ontbijt met yoghurt met muesli, of 2 lijnzaad crackers met magere kaas.
Normaals, dat ontbijt is belangrijk, je gaat daarna de hele dag energie verbranden dus dat beetje suiker wat er inzit heb je nodig en verbruik je ook weer.
pi_116301814
Wat betreft die biertjes.
Tja ik ben zelf ook een liefhebber en ik wil afvallen maar op vrijdag, zaterdag en zondagagavond drink ik toch wel 3-4 biertjes hoor.

Het moet ook een beetje vol te houden zijn.
pi_116304374
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef junkiexp het volgende:
Wat betreft die biertjes.
Tja ik ben zelf ook een liefhebber en ik wil afvallen maar op vrijdag, zaterdag en zondagagavond drink ik toch wel 3-4 biertjes hoor.

Het moet ook een beetje vol te houden zijn.
Dit. Doordeweeks hou ik me aan wat ik hierboven heb opgeschreven, maar in het weekend mogen de teugels best iets losser. Ik werk ook nog ca. 40 uur in de week (staand werk) dus een beloning mag dan wel. En het is niet zo dat ik me dan in het weekend te buiten ga aan hele kratten bier en zakken chips. :P

Over dat ontbijt; ik haal inderdaad muesli en cruesli door elkaar. Morgen maar even in de supermarkt kijken qua alternatieven. Crackers met kaas/runderrookvlees is eventueel ook een optie tussendoor.

En die bastognes, ach ja. gewoon om ff te soppen in een kop koffie. zo'n must is het nou ook weer niet. :P

Diner; gewoon aardappelen, voldoende groenten en vlees. minimaal één keer per week iets met pasta/rijst. Ik eet wel minder varkensvlees dan voorheen.
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2012 @ 15:17:51 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_116305849
Floriade vandaag, veel lopen, weinig eten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 2 september 2012 @ 15:43:29 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116306933
O: 2 boterhammen m pindakaas
T: appel
L: 2 geroosterde boterhammen m biefstuk worst en 1 m kaas
T: 2 pruimen
D: wraps m gerookte kip en avocado
T: geen idee
  zondag 2 september 2012 @ 16:40:05 #38
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_116309364
Ik wil ook wat kilootjes kwijt en weet wel zo ongeveer wat ik wel en niet moet eten.
Alleen met het ochtend tussendoortje ben ik er nog niet helemaal uit.

Ik eet om 6 uur,en dan rond half 10 krijg ik trek, wat zijn gezonde optie's om dan te eten, liever geen fruit, ben ik niet zo weg van om die tijd.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_116309698
*zwaait*

Hoi! Ik kom me even aanmelden bij de Dieetclub. Een paar jaar geleden heb ik bij Slank een tijd meegepost, maar helaas zijn door een heleboel stomme omstandigheden alle kilo's + 5 er weer aangevlogen. Inmiddels sta ik weer goed in het leven en ben ik er klaar voor om die kilo's er weer af te krijgen. Doel? Totaal 28 kg eraf. Dan heb ik een BMI van 24, nu is dat 31 (jeetje, schrikken zeg!). Ik zit op dit moment op 6kg eraf, dus nog 22 te gaan!

Ik woon nog thuis, dus het is eten wat de pot schaft. We eten veel aardappelen (boe!), vrij vet en laat, dus daar zou op zich ook nog wel wat te halen zijn als ik zelf kon koken, maar dat is dus even niet anders. Ik heb een (drukke) kantoorbaan waarbij ik vrij veel snack en weinig beweeg. Als het droog is probeer ik tijdens de lunch 30 minuten te wandelen, das ook wel zo fijn om het hoofd even leeg te maken :)

De aanpak: minder snacken - volledig uitbannen werkt bij mij niet - één bord avondeten ipv 2 of 3, en sporten. Ik ga over anderhalve week op vakantie, maar heb mij afgelopen week toch aangemeld bij de sportschool en het valt me alles mee eerlijk gezegd!

Wat ik zoal een op een dag:
ontbijt: kom optimel yoghurt met viergranen muesli
tussendoor: minneola of plak ontbijtkoek
lunch: 3 boterhammen, twee bruine met magere vleeswaren en 1 witte met zoet
tussendoor: cupasoep of plak ontbijtkoek, koekje als ik thuis kom en vaak iets (veel) met chocola
avondeten: wat de pot schaft

Omdat wij zo laat eten altijd (half 8 is geen uitzondering) heb ik gelukkig 's avonds weinig last van lekkere trek, dus dat scheelt wel. Snacken voor het eten wordt uitgeroeid :+.

Dat is het wel zo'n beetje eigenlijk.. Ik ben een beetje nerveus, maar tegelijk ben ik er ook zeker van dat het gaat lukken. Vandaag bij de sportschool een nieuw doel opgegeven: -8kg voor 2013. Here we go! *positieve insteek*
  zondag 2 september 2012 @ 16:58:54 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_116310117
Welkom :)

Hier gisteravond feestje gehad en alleen water en één glaasje jus d'orange gehad... Op weg naar huis mega inkak-moment achter het stuur dus een halve suikerwafel gegeten om wakker te blijven.

Vandaag ontbeten, hele ochtend gelopen (door de bak met mul zand, incl. paard aan de hand). Om 3 uur gestopt, naar huis gegaan en net 3 volkoren en een bak yoghurt op. Beetje raar ritme... had meloen mee, maar echt niet de tijd om te eten.

Morgenvroeg weegmomentje... Ben benieuwd.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_116312284
Zo, eerste update over de stoofschotel, mijn zoontje heeft net een bordje leeggegeten. En hij is er niet mee gaan gooien, dus het is goedgekeurd. ;)

Nog een half uurtje, dan gaan wij hem uitproberen, dan heeft hij ongeveer 8 uur staan sudderen..
pi_116316988
En door ons ook goedgekeurd.. Ik vond alleen de kip wat droog geworden, maar ik had ook kipfilet gebruikt ipv de kippendijen en borstfilet, dus of het daaraan ligt?
  zondag 2 september 2012 @ 19:46:54 #43
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116317483
welkom Daph!

Hier net terug van een verjaardag.... Vind van mijzelf dat ik het redelijk heb gedaan. Wel een gebakkie genomen, water gedronken (ipv cola wat ik dan meestal drink), paar chippies (kon het niet laten) en avond eten was daar tomaten soep en heb 1 stuk pizza genomen. Mwha, niet echt geweldig als je het zo opschrijft :( Morgen er maar weer tegenaan!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116321454
Omdat de kilo's er nu afvliegen bij mij wil ik graag wat Vitamine-E olie of creme kopen om de huid strak te houden tijdens het afvallen.

Maar nergens kan ik dit voor een goede prijs in grotere flessen kopen. Bij de Kruidvat hadden ze wel een klein flesje voor 6 euro maar die is in een week op. Weet iemand hier een goed adres voor?
pi_116322556
Wij zijn net terug van een verjaardag waar we vanaf twee uur al waren. Een stukje appeltaart, 3 stukjes zelfgemaakte focacia met blauwe kaas en rode ui en 1,5 bord soto met rijst, ei, lente-ui, gebakken ui, pinda, atjar en sambal. Yum!

Morgen weer in het gareel!
Spoilers!
  zondag 2 september 2012 @ 21:25:53 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116323947
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
O: 2 boterhammen m pindakaas
T: appel
L: 2 geroosterde boterhammen m biefstuk worst en 1 m kaas
T: 2 pruimen
D: wraps m gerookte kip en avocado
T: geen idee
Ok. De D is een kleine kip-kapsalon geworden. :o

We gingen gisteren 'even' het laminaat in de bijkeuken vervangen door zeil. Het was totaal stukgezeken door de kat...
Toen we het laminaat weghaalden bleek dat de vloer eronder flink nat was en na wat onderzoek bleek dat de onderkant van de houten ombouw gewoon helemaal verrot was. Dus dat heeft F vervangen en ik heb pas om 6 uur mijn vooraadkasten etc. terug in kunnen gaan richten... :') Totaal gesloopt dus geen zin meer om te koken.

Dat kapsalonnetje was een kleine en eigenlijk zo lekker dat ik overwoog nog eens te bellen, maar dat was echt alleen omdat het lekker was, niet omdat ik honger had. :') :@
En dus niet gedaan. ;)
pi_116324233
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef bigfoot1972 het volgende:
Omdat de kilo's er nu afvliegen bij mij wil ik graag wat Vitamine-E olie of creme kopen om de huid strak te houden tijdens het afvallen.

Maar nergens kan ik dit voor een goede prijs in grotere flessen kopen. Bij de Kruidvat hadden ze wel een klein flesje voor 6 euro maar die is in een week op. Weet iemand hier een goed adres voor?
Het lijkt me toch sterk dat je daarmee het overtollig vel probleem kunt voorkomen..?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_116324511
Overtollig vet dat krijg ik al weg door dieet. Het probleem is dat de huid minder strak wordt.
pi_116325090
Vet had ik het niet over, maar vel.

Ik ben ondertussen 40 kilo kwijt en heb zoals iedereen (?) het probleem dat er niet genoeg meer van mij is om al het aanwezige vel te vullen.

Ik probeer dus te begrijpen wat voor effect dit moet hebben, of dit echt iets nuttigs is of niet. En of er in deze context een verschil is tussen vel en huid.
It was delicious.
pi_116325378
Oo sorry verkeerd gelezen.

Nou vitamine-e schijnt hier goed voor te werken , het maakt de huid elastischer dus ik wil dit wel gaan proberen.

Twintig jaar geleden ben ik ook 30 kilo afgevallen en toen was deze olie makkelijker verkrijgbaar, en het werkte toen prima.
pi_116325690
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef bigfoot1972 het volgende:

Nou vitamine-e schijnt hier goed voor te werken , het maakt de huid elastischer dus ik wil dit wel gaan proberen.

Twintig jaar geleden ben ik ook 30 kilo afgevallen en toen was deze olie makkelijker verkrijgbaar, en het werkte toen prima.
Ik zou er niet te hard op hopen eigenlijk dat het weer gaat werken. Je huid was toen een stuk elastischer nog, die rek is er nu wel uit. Maar ben benieuwd of je het tegendeel gaat bewijzen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_116326175
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef bigfoot1972 het volgende:

OK, dat had ik dan wel eerder willen weten.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')