Nou succes dan maar bij de rechter, ook gezonde mensen vergeten gezichten. Bij een botsing kan je sowieso in de war zijn en de aandacht op andere dingen leggen dan iemands gezicht (mijn auto, wat doe je?).quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg dus dat een gezond persoon niet iemand vergeet in die situatie, dat kan gewoon niet.
Dus dat is te bewijzen.
Ach... Als hij het niet kan maakt het alles wel een stukje duidelijker dat hij aant liegen is.quote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nou succes dan maar bij de rechter, ook gezonde mensen vergeten gezichten. Bij een botsing kan je sowieso in de war zijn en de aandacht op andere dingen leggen dan iemands gezicht (mijn auto, wat doe je?).
Vermoedelijk heeft de doorrijder trouwens wel iets in zijn blikveld opgevangen aangezien hij weet dat TS een man is.
En hoe stel je je dat bewijs voor dan? Moet er een line-up komen? Jij kijkt iets te veel films...quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg dus dat een gezond persoon niet iemand vergeet in die situatie, dat kan gewoon niet.
Dus dat is te bewijzen.
Ik mis even wat de relevantie is van het buitenlander zijn. Wellicht kun je dat verhelderen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef Cucumissativus het volgende:
Want hoe geloofwaardig is dat een buitenlander gaat zeggen "laat de schade maar zitten" als ik schuldig aan de aanrijdig zou zijn.
Ja inderdaad, 4 van die fotoots of de dadert er tussen zitquote:Op zondag 2 september 2012 23:53 schreef k_man het volgende:
[..]
En hoe stel je je dat bewijs voor dan? Moet er een line-up komen? Jij kijkt iets te veel films...
Zo simpel lijkt het, maar is het niet...quote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef maickeltje het volgende:
Het is heel simpel span een rechtzaak aan. Laat 5 mensen op een rij staan en vraag aan de "dader" met wie heb jij een gesprek gehad?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef maickeltje het volgende:
Het is heel simpel span een rechtzaak aan. Laat 5 mensen op een rij staan en vraag aan de "dader" met wie heb jij een gesprek gehad?
kort door de bocht , erg sneu allemaal voor jou.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:03 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik zou als ik een procesverbaal onder ogen kreeg, waarin staat de je eigen klant zich schuldig heeft gemaakt aan een misdrijf (doorrijden na aanrijding) de verklaring zeer kritisch bekijken en niet door 4 regels het verhaal meteen geloven.
Een verzekering wil ook niet graag je als klant hebben als je in het verleden met veel drank op gepakt bent, of als ooit je rijbewijs is ingenomen door te roekeloos rijden, waarom hebben ze dan geen bezwaar met klanten die een vluchtmisdrijf plegen in het verkeer?
Alleen omdat het ze nu goed uitkomt?
Blijkbaar!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef Cucumissativus het volgende:
Goed nieuws![]()
Na de laatste weken met enige regelmaat het klachtenformulier te hebben ingevuld op de site van de verzekering van de tegenpartij ben ik gebeld door de directie.
Ik had de directie gevraagd om het dossier te lezen, en mij binnen twee weken te bellen anders zou ik het doorzetten naar het Kifid.
Met een verhaal van een half uur, was de uitkomst dat ze geen verantwoordelijkheid erkennen voor hun klant maar mijn verhaal zo aannemelijk vinden ze zelf het bedrag aan mij uitkeren.
Gewoon volhouden dus!
Gefeliciteerd. Kan je niet toevallig het adres van die dude krijgen? Misschien nog even een baksteen door de ruit werpen. En dan later zeggen dat je gezamelijk hebt afgesproken de schade te delen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef Cucumissativus het volgende:
Goed nieuws![]()
Na de laatste weken met enige regelmaat het klachtenformulier te hebben ingevuld op de site van de verzekering van de tegenpartij ben ik gebeld door de directie.
Ik had de directie gevraagd om het dossier te lezen, en mij binnen twee weken te bellen anders zou ik het doorzetten naar het Kifid.
Met een verhaal van een half uur, was de uitkomst dat ze geen verantwoordelijkheid erkennen voor hun klant maar mijn verhaal zo aannemelijk vinden ze zelf het bedrag aan mij uitkeren.
Gewoon volhouden dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |