abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:10:52 #101
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_117567715
Goed nieuws :)

Na de laatste weken met enige regelmaat het klachtenformulier te hebben ingevuld op de site van de verzekering van de tegenpartij ben ik gebeld door de directie.

Ik had de directie gevraagd om het dossier te lezen, en mij binnen twee weken te bellen anders zou ik het doorzetten naar het Kifid.

Met een verhaal van een half uur, was de uitkomst dat ze geen verantwoordelijkheid erkennen voor hun klant maar mijn verhaal zo aannemelijk vinden ze zelf het bedrag aan mij uitkeren.

Gewoon volhouden dus!

^O^
pi_117567892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef Cucumissativus het volgende:

Na de laatste weken met enige regelmaat het klachtenformulier te hebben ingevuld op de site van de verzekering van de tegenpartij ben ik gebeld door de directie.

Ik had de directie gevraagd om het dossier te lezen, en mij binnen twee weken te bellen anders zou ik het doorzetten naar het Kifid.

Met een verhaal van een half uur, was de uitkomst dat ze geen verantwoordelijkheid erkennen voor hun klant maar mijn verhaal zo aannemelijk vinden ze zelf het bedrag aan mij uitkeren.

Gewoon volhouden dus!

^O^
^O^ ^O^
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:46:55 #103
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117570117
Heel fijn!!
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:51:23 #104
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117570387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef Cucumissativus het volgende:

Gewoon volhouden dus!

^O^
Gefeliciteerd. Kan je niet toevallig het adres van die dude krijgen? Misschien nog even een baksteen door de ruit werpen. En dan later zeggen dat je gezamelijk hebt afgesproken de schade te delen.
pi_117579133
Zo, gerechtigheid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')