Nou dan probeer je dat toch gewoon. Wie weet.quote:Op maandag 3 september 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ben ik wellicht ook wel erg interessant voor zo een bedrijf... Jong... Flexibel.. Sociaal... Ervaring op de weg.... En ook nog eens wegenkennis in de omgeving.
Who knows inderdaad...quote:Op maandag 3 september 2012 00:58 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Nou dan probeer je dat toch gewoon. Wie weet.
quote:Op maandag 3 september 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Who knows inderdaad...
Weet van een andere fokker dat het wel +-3maanden duurt voordat je dat taxi papiertje binnen hebt...
Maar ik ga nu allereerst even kijken hoe het gaat met de studie
Eigenlijk heb ik een groot probleem wat gefixed moet worden, dat zou alles zoveel makkelijker maken...quote:Op maandag 3 september 2012 01:03 schreef Aleandra het volgende:
[..]Lijkt me inderdaad niet verkeerd KT. Ik hoop voor je dat je snel iets hoort.
Probleem is erg hardnekkig... Maar je hebt gelijk...quote:Op maandag 3 september 2012 01:09 schreef Aleandra het volgende:
Problemen zijn er om opgelost te worden KT.
Dat hebben we allemaal wel eens denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Probleem is erg hardnekkig... Maar je hebt gelijk...
Heb alleen zo mijn periodes dat het goed gaat en ook minder...
Ik wacht wel weer op een goede periode en beuk er wel weer wat tegenaan.
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 september 2012 01:20 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel eens denk ik.
Nieuwe studie zal je wel weer met de neus de goede kant opzetten. Nieuwe ronde is nieuwe kansen. Ik hoop echt dat je gauw wat hoort.
Ik ga slapen KT. Mijn accu van mijn laptop is bijna leeg en ik ben te lam om de oplader te pakken.
Weltruste en tot gauw en dan ga je me beslist vertellen dat je aangenomen bent.
Smoesjesquote:Op maandag 3 september 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
OF de vakantie is over OF iedereen is nu juist MET vakantie
Waar ben jij geweest met vakantie dit jaar?quote:Op maandag 3 september 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
OF de vakantie is over OF iedereen is nu juist MET vakantie
Ik ben nu vrij, maar ga niet weg, gewoon thuis een beetje rommelen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest met vakantie dit jaar?
ook leuk, heb je veel rommel?quote:Op maandag 3 september 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nu vrij, maar ga niet weg, gewoon thuis een beetje rommelen.
Laat dan maarquote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Uiteraard maar die wil niemand horen
Nou ik heb al heel wat weggemieterd, maar ben nu klaarquote:
Ga je nieuwe rommel kopen of laat je het zo?quote:Op maandag 3 september 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb al heel wat weggemieterd, maar ben nu klaarTweede week is ingegaan en het opruimen is afgelopen.
Slaapzequote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
HolaIk ben zo weer weg hoor trouwens, ben al weer moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |