Posten op FOK!quote:Op maandag 3 september 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Tijd vliegt zeggen ze...
Dat idee heb ik ook wel enorm nu eigenlijk... Wat heb ik met die tijd gedaan?
Aah dat is een mooi vooruitzicht.quote:
Heb wel wat gewerkt enzo hoorquote:
Alle kleine beetjes helpen. Wat wil je gaan doen?quote:Op maandag 3 september 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb wel wat gewerkt enzo hoor![]()
Maar als dat geen reet verdient lijkt het ook nergens op.
Heb me aangemeld voor een studie endie begint deze week geloof ik, maar ik moet nog geaccepteerd worden door de uni.
Bio-farmaceutische wetenschappen.quote:Op maandag 3 september 2012 00:39 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen. Wat wil je gaan doen?
Leukquote:Op maandag 3 september 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bio-farmaceutische wetenschappen.
Kon in leiden, dus dichtbij.... 3 jarige studie dus als ik flink mijn best doe
Ik wil die P sowieso halen eigenlijk..quote:Op maandag 3 september 2012 00:42 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Leuk![]()
Nou joh, ga der voor want die drie jaar zijn ook zo voorbij.
Zou best kunnen.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil die P sowieso halen eigenlijk..
Ik denk dat het met overstappen op een studie als geneeskunde positief zou kunnen uitwerken....
Hoe gaat het met jouw dochter en studie?quote:Op maandag 3 september 2012 00:42 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Leuk![]()
Nou joh, ga der voor want die drie jaar zijn ook zo voorbij.
Breng nu 2-3 maanden pakketjes rond, ken alle straatnamen uit mijn kopquote:Op maandag 3 september 2012 00:48 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
En Leiden is bekend terrein voor je hé.
Ze zijn net weer een weekje aan de gang hier. Maar ik denk wel goed. Hoor in ieder geval geen gemopper ofzo.quote:Op maandag 3 september 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw dochter en studie?
Havo nog oid?quote:Op maandag 3 september 2012 00:49 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ze zijn net weer een weekje aan de gang hier. Maar ik denk wel goed. Hoor in ieder geval geen gemopper ofzo.
En dat is ook altijd wel handig. Zullen ze je niet besodemieteren met extra kilometers tijdens een taxiritje.quote:Op maandag 3 september 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Breng nu 2-3 maanden pakketjes rond, ken alle straatnamen uit mijn kop
Wil zelf eigenlijk taxi chauffeur wordenquote:Op maandag 3 september 2012 00:51 schreef Aleandra het volgende:
[..]
En dat is ook altijd wel handig. Zullen ze je niet besodemieteren met extra kilometers tijdens een taxiritje.
Zou nog wat voor mij kunnen zijnquote:Op maandag 3 september 2012 00:53 schreef Aleandra het volgende:
[..]
nee 2e jr hbo
Kleintjes worden groot. Zie je wel dat de tijd snel gaat.
Nou wegenkennis heb je al dan.quote:Op maandag 3 september 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil zelf eigenlijk taxi chauffeur wordenAls bijbaan zogezegd.
Daarom ben ik wellicht ook wel erg interessant voor zo een bedrijf... Jong... Flexibel.. Sociaal... Ervaring op de weg.... En ook nog eens wegenkennis in de omgeving.quote:Op maandag 3 september 2012 00:54 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Nou wegenkennis heb je al dan.
Dat scheelt weer een extra cursusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |