Fijne vakantiequote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan ff powernappen btw, half 4 wekkertje en dan richting Madeira, my dear!
Ook nl talig![]()
Heel veel plezier jullie tweetjes !!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan ff powernappen btw, half 4 wekkertje en dan richting Madeira, my dear!
Ook nl talig![]()
Ik plaats hem daar wel effe...quote:Op zondag 2 september 2012 23:39 schreef chufi het volgende:
Deze plaats ik hier omdat ik het wel hun mooiste vind
Staat ie alquote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik plaats hem daar wel effe...
Ow...... hij staat er al !quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik plaats hem daar wel effe...
Ja dat zeg ik net, kun je niet lezenquote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow...... hij staat er al !
jaaaaaaahaaaaaa ik was effe afgeleid door Herman van Veen enzo...quote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, kun je niet lezen
Nee geeft ook niet , beter traag dan helemaal geen reactie ..quote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik was een beetje traag van begrip![]()
Heb ik anders noooooooit
Ik zat al die toepjes te luisteren en te kijken !quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geeft ook niet , beter traag dan helemaal geen reactie ..
quote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat al die toepjes te luisteren en te kijken !![]()
dan gaat het iets trager...
quote:
Ik?quote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
Ik had net nog iets moois in mn hoofd, maar nu ben ik het kwijt
quote:Op maandag 3 september 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee KT jouw heb ik niet in mn hoofd
Was rustig de laatste tijdquote:Op maandag 3 september 2012 00:05 schreef Aleandra het volgende:
Heeft even geduurd maar hoe ist hier?
Posten op FOK!quote:Op maandag 3 september 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Tijd vliegt zeggen ze...
Dat idee heb ik ook wel enorm nu eigenlijk... Wat heb ik met die tijd gedaan?
Aah dat is een mooi vooruitzicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |