och jeeee gelijk de trolletjes hierquote:
Nee, schoon water is lekker!1!!1!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
och jeeee gelijk de trolletjes hier![]()
nah... dan maar naar de FB voor het eerst, maar goed dat ik weet dat die nu bestaat
Ben jij 40+?quote:
Heb je al eens in haar fotoboek gekeken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben jij 40+?
Ik dacht dat jij een twintiger was!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben jij 40+?
Ik dacht dat jij een twintiger was!
Hoezo ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je al eens in haar fotoboek gekeken?
Dat mens lijkt wel 60
Doe eens een foto van je zelf Meneer vossss?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mens lijkt wel 60
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mens lijkt wel 60
Water in Amsterdam is volgens mij prima, kalk gehalte is laag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Is het water uit de kraan niet goed genoeg, FANN?
Halen ze het in amsterdam niet gewoon uit de duinen dan ook?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Water in Amsterdam is volgens mij prima, kalk gehalte is laag.
Dat was wel zo, of het nog zo gaat weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Halen ze het in amsterdam niet gewoon uit de duinen dan ook?
Volgens mij nog steeds hoor, mooi natuurlijk filterquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was wel zo, of het nog zo gaat weet ik niet.
Ja wel he? Volgens mij zijn filters op je kraan meer bacterie vormersquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds hoor, mooi natuurlijk filter
Gewoon eerste ff flink door laten lopen scheelt ook een hoopquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel he? Volgens mij zijn filters op je kraan meer bacterie vormers
Als je een week weg bent geweest ja. Bij normaal gebruik is dat onzinquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon eerste ff flink door laten lopen scheelt ook een hoop
Ja doe het idd ook nooit in het dagelijks gebruik. Allleen als je bv koud water wilt.. Laat je het toch even doorstromenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een week weg bent geweest ja. Bij normaal gebruik is dat onzin
Ja ok dat doe ik ook als ik het wil drinken, maar voor de koffie gaat het er zonder nadenken de kraan uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe het idd ook nooit in het dagelijks gebruik. Allleen als je bv koud water wilt.. Laat je het toch even doorstromen
Dan wordt het toch automatisch verhit boven de overlevings-temperatuur van de meeste organismenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok dat doe ik ook als ik het wil drinken, maar voor de koffie gaat het er zonder nadenken de kraan uit.
Ja joh ik bedoel dat ik er serieus niet over nadenk. Ik drink veel water en dat moet koel zijn verder boeit het me nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt het toch automatisch verhit boven de overlevings-temperatuur van de meeste organismen
Jawelquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Is het water uit de kraan niet goed genoeg, FANN?
Het is onzin.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat zitten jullie me nou stom uit te lachen ga eerst zelluf maar een foto aanschaffen
Doe maar niet, nergens voor nodigquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JawelIk denk het wel, zal wel weer door het mooie verkooppraatje zijn geweest,
en de wodkaidee is alweer wat minder als ik er zo over nadenk...
Ik lach je niet uit. Maar om de reactie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat zitten jullie me nou stom uit te lachen ga eerst zelluf maar een foto aanschaffen
ow.. ik was al helemaal verdietig enzo...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit. Maar om de reactie.
Tik m aan ouwe!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. ik was al helemaal verdietig enzo...maar dan is het goed
Maar jij bent dus gewoon een Belgische turnlerares die in A'dam woont ...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hier kan Karl Noten nog een puntje aan zuigen !![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)s_super_lenig__.html
al heeft ie ze liever iets jonger dacht ik
huh?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij bent dus gewoon een Belgische turnlerares die in A'dam woont ...
Ik ben bang van nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah niet zo lenig als die straffe Belgische?
Ik zie je dat ook niet doenquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet![]()
en jij?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe wist je dat ik 1 minuut geleden inlogde?![]()
Of zag je deze?
Nederlandstalige muziektopic #2
Donequote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die moet je hiero posten
quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmmmm dit bedoel je zeker?
http://www.sterren.nl/
nooit gezien, effe kijken
quote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj Top !![]()
wat vindt jij nou een mooi Nederlandstalig nummer?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe wist je dat ik 1 minuut geleden inlogde?![]()
Of zag je deze?
Chufi bedoeld dat je een mooi Nederland nummer hier kan/moet posten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moest een leuk nederlands nummer zijn
Maargoed
quote:
Iets van de Dijk en Ramses natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat vindt jij nou een mooi Nederlandstalig nummer?
Ja die hebben ook een paar mooie nummers gemaakt iddquote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iets van de Dijk en Ramses natuurlijk
Fijne vakantiequote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan ff powernappen btw, half 4 wekkertje en dan richting Madeira, my dear!
Ook nl talig![]()
Heel veel plezier jullie tweetjes !!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan ff powernappen btw, half 4 wekkertje en dan richting Madeira, my dear!
Ook nl talig![]()
Ik plaats hem daar wel effe...quote:Op zondag 2 september 2012 23:39 schreef chufi het volgende:
Deze plaats ik hier omdat ik het wel hun mooiste vind
Staat ie alquote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik plaats hem daar wel effe...
Ow...... hij staat er al !quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik plaats hem daar wel effe...
Ja dat zeg ik net, kun je niet lezenquote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow...... hij staat er al !
jaaaaaaahaaaaaa ik was effe afgeleid door Herman van Veen enzo...quote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, kun je niet lezen
Nee geeft ook niet , beter traag dan helemaal geen reactie ..quote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik was een beetje traag van begrip![]()
Heb ik anders noooooooit
Ik zat al die toepjes te luisteren en te kijken !quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geeft ook niet , beter traag dan helemaal geen reactie ..
quote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat al die toepjes te luisteren en te kijken !![]()
dan gaat het iets trager...
quote:
Ik?quote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
Ik had net nog iets moois in mn hoofd, maar nu ben ik het kwijt
quote:Op maandag 3 september 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee KT jouw heb ik niet in mn hoofd
Was rustig de laatste tijdquote:Op maandag 3 september 2012 00:05 schreef Aleandra het volgende:
Heeft even geduurd maar hoe ist hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |