Maar jij bent dus gewoon een Belgische turnlerares die in A'dam woont ...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hier kan Karl Noten nog een puntje aan zuigen !![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)s_super_lenig__.html
al heeft ie ze liever iets jonger dacht ik
huh?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij bent dus gewoon een Belgische turnlerares die in A'dam woont ...
Ik ben bang van nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah niet zo lenig als die straffe Belgische?
Ik zie je dat ook niet doenquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet![]()
en jij?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe wist je dat ik 1 minuut geleden inlogde?![]()
Of zag je deze?
Nederlandstalige muziektopic #2
Donequote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die moet je hiero posten
quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmmmm dit bedoel je zeker?
http://www.sterren.nl/
nooit gezien, effe kijken
quote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj Top !![]()
wat vindt jij nou een mooi Nederlandstalig nummer?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe wist je dat ik 1 minuut geleden inlogde?![]()
Of zag je deze?
Chufi bedoeld dat je een mooi Nederland nummer hier kan/moet posten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moest een leuk nederlands nummer zijn
Maargoed
quote:
Iets van de Dijk en Ramses natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat vindt jij nou een mooi Nederlandstalig nummer?
Ja die hebben ook een paar mooie nummers gemaakt iddquote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iets van de Dijk en Ramses natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |