Vandaag al 4x gedaan, heerlijk die kleine smoeltjes ondergekwakt. Moet nu wel weer nieuwe Wehkampgids bestellen helaas..quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:17 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ok. Ruk ze verder he, op de kindermode sectie van de Wehkamp?
quote:Ik geloof dat jij hier niet op het goede forum zit, misschien moet je maar verkassen naar het Elle Girl forum of een ander infantiel meidenforum.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:17 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ok. Ruk ze verder he, op de kindermode sectie van de Wehkamp?
Jij dacht toch niet dat neuken alles was en dat alles om klaarkomen draait?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Like I said; derhalve onterechte klacht
Trouwens, wat zeik je nou? Dan kun je daarna toch alsnog door voor ronde twee, drie of vier? Of ben jij zo'n faalhaas die 1,5 uur nodig heeft om te herladen?
Waar schrijf ik het woord neuken dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat neuken alles was en dat alles om klaarkomen draait?
Waarom draait het danquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat neuken alles was en dat alles om klaarkomen draait?
In bovenstaande quotequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:45 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Waar schrijf ik het woord neuken dan?
Om de zon natuurlijk. Alles draait om de zon heen.quote:
Dat ze gaat huilen als ik klaargekomen ben ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het concept van emotionele intimiteit is velen hier vreemd![]()
Ah, je hebt het toch door. Ik dacht even dat je een ongevoelige klootzak was. Maar diep van binnen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat ze gaat huilen als ik klaargekomen ben ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, je hebt het toch door. Ik dacht even dat je een ongevoelige klootzak was. Maar diep van binnen...*trots is*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik zie een opmerking over een opmerking in de trant van ongevoelige trut ofzo aankomen.quote:
Ik ben gewoon jaloers dat ik dat nooit voor elkaar gekregen heb.quote:
Veel oefenenquote:Op zondag 2 september 2012 00:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers dat ik dat nooit voor elkaar gekregen heb.
"Dan heb je geen echte vent gehad gezoend."quote:Op zondag 2 september 2012 00:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heeft die kneus werkelijk een vriendin dan.quote:Op zondag 2 september 2012 00:51 schreef Misstique het volgende:
Wow, als mijn vriend jouw leeftijd had en dit soort topics zou maken, zou ik me werkelijk kapot schamen.. Wat vindt je zogenaamde vriendin hiervan?
.
Waarom zou je je schamen, lijkt me juist een compliment.quote:Op zondag 2 september 2012 00:51 schreef Misstique het volgende:
Wow, als mijn vriend jouw leeftijd had en dit soort topics zou maken, zou ik me werkelijk kapot schamen.. Wat vindt je zogenaamde vriendin hiervan?
.
Dat eerste lijkt me ook sterk. Dat 2e is helaas niet waar.quote:Op zondag 2 september 2012 00:56 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Heeft die kneus werkelijk een vriendin dan.
Hij lijkt me een 13 jarige troll
VD is op wat meets geweestquote:
Ik sta open voor experimenten.quote:Op zondag 2 september 2012 00:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw beperkt referentiekader.quote:
Jammer he? Dat jij op kleine jongetjes valt kan ik ook niet helpen.quote:Dat 2e is helaas niet waar.
Was jij daar ook dan? Ik kan me je niet herinneren, dus zo boeiend zal je niet zijn geweest.quote:
vertel , ik dacht altijd dat hij die stranddude op zijn fobo pics wasquote:
Ik heb me dan ook zoveel mogelijk van je gedistantieerd, aangezien ik je een creep vond/vind.quote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was jij daar ook dan? Ik kan me je niet herinneren, dus zo boeiend zal je niet zijn geweest.
In his dreams.quote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
vertel , ik dacht altijd dat hij die stranddude op zijn fobo pics was
wat??? hahahhahaaquote:Op zondag 2 september 2012 12:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook zoveel mogelijk van je gedistantieerd, aangezien ik je een creep vond/vind.
DM mij ook eensquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef Nikmans het volgende:
Hij leek een beetje op een Charles Manson met een sik
Ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
vertel , ik dacht altijd dat hij die stranddude op zijn fobo pics was
quote:Op zondag 2 september 2012 12:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook zoveel mogelijk van je gedistantieerd, aangezien ik je een creep vond/vind.
Tuurlijk schat. Daarom zat je ook naast mequote:Op zondag 2 september 2012 12:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
dan voelde ze zich i.i.g. wel aangetrokken tot je. Naast een creep ga je niet zitten idd.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk schat. Daarom zat je ook naast me
Heb jij ook een hakenkruisje tussen je ogen?quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ik kan je verzekeren, mijn beste, dat - als ze dat was, niet dat me dat zoveel boeit want iemand die interessant is herinner ik me nog wel - me dat met nog veel meer vrouwen overkomt. Als ik je vertel dat mijn vriendin mij heeft versierd in plaats van andersom, en dat dat niet eens de eerste keer is geweest.... Ik schijn gewoon leuk over te komen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef Michielos het volgende:
dan voelde ze zich i.i.g. wel aangetrokken tot je. Naast een creep ga je niet zitten idd.
Dudequote:maar ben je echt niet die dude van je fobo?![]()
Waarom denk je anders dat ze naast me wilde zitten?quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb jij ook een hakenkruisje tussen je ogen?
Euhm, nee, ik zat naast mn vriend en sneek, je verwart me met iemand anders.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm, nee. Je zat wel degelijk naast me.quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm, nee, ik zat naast mn vriend en sneek, je verwart me met iemand anders..
Hail!quote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef Levolution het volgende:
Door de OP voelde het net alsof we weer 12 waren, bedankt TS!
Hoe oud is je vriendin dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm, nee. Je zat wel degelijk naast me.
Totdat ik opstond omdat je aanwezigheid me toch begon te storen. Boeit verder ook niet, niet iedereen kan zo interessant zijn als mijn vriendin.
Is het fijn in je fantasiewereld?quote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Totdat ik opstond omdat je aanwezigheid me toch begon te storen. Boeit verder ook niet, niet iedereen kan zo interessant zijn als mijn vriendin.
DM MEquote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is het fijn in je fantasiewereld?.
Ow en ik heb de foto's nog allemaal, dus je lult, zoals gewoonlijk, zwaar uit je nek..
Post ze op Fok. Dat zal hem leren.quote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow en ik heb de foto's nog allemaal, dus je lult, zoals gewoonlijk, zwaar uit je nek..
Iets ouder dan ik.quote:
Wel integer van jequote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Misstique het volgende:
Ik post geen foto's, zijn van een crewmeet, dus not done..
Verbaast me dan ook niets dat je die bewaard hebtquote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bewaar wel vaker topics van crewmeets. Het zal wellicht moeilijk voor je te bevatten zijn dat dat niks met jou te maken heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verbaast me dan ook niets dat je die bewaard hebt![]()
Ik zeg nergens iets over je zogenaamde vriendin, mss moet je wat beter leren lezen. Ik vind jou daarentegen wél sneu, een ouwe vent die zich tegenover wat jongeren moet bewijzen ofzo, dude really?quote:Komop zeg, doe me een lolWat een sneue reactie op mijn vriendin d'r kwaliteiten zeg.
Dat kan ik bevestigen. VD heeft geen moment dicht bij 1 van ons gezeten.quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm, nee, ik zat naast mn vriend en sneek, je verwart me met iemand anders..
Betreffende meet zat ik naast je. Herinner ik me nog, wegens je vele enge opmerkingen die je normaal alleen op internet plaatst. Gelukkig zat jogy aan mn andere kantquote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh als we toch door het slotje posten kan ik ook nog wel een plasje doen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Post ze op Fok. Dat zal hem leren.
Wel een van de sneuste flametopics sinds tijden
Maar dan grijzer en haar korter 2 druppels idd!quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh als we toch door het slotje posten kan ik ook nog wel een plasje doen.
[ afbeelding ]
2 druppels water.
charles manson??quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh als we toch door het slotje posten kan ik ook nog wel een plasje doen.
[ afbeelding ]
2 druppels water.
Sjeen toch niet?:oquote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar dan grijzer en haar korter 2 druppels idd!
En Tiek heeft gelijk, ze zat aan de andere kant van de tafel
En met eten zat ik tegenover hem samen met sjeen
jawel, die was er die meet ook, die zat naast mij, en daarnaast jij weer. Toen dat meiske met dat bier ging gooienquote:
Eh, Jogy zat de hele tijd aan de overkant van de fafel. Niet aan onze kant. Kneusquote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Betreffende meet zat ik naast je. Herinner ik me nog, wegens je vele enge opmerkingen die je normaal alleen op internet plaatst. Gelukkig zat jogy aan mn andere kant
In m'n schoenen, en ik zei om te troosten "het is maar bier"quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, die was er die meet ook, die zat naast mij, en daarnaast jij weer. Toen dat meiske met dat bier ging gooien
Ja gouden opmerking was dat ja. Gelijk vier mannen over de zeikquote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
In m'n schoenen, en ik zei om te troosten "het is maar bier"
Nee? Jij, timmmm, jogy, iteejer, remlof. Zo was het rijtje.quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh, Jogy zat de hele tijd aan de overkant van de fafel. Niet aan onze kant. Kneus
Tijdens het eten zou kunnen kloppen, weet ik niet zeker. Toch vind ik het wel mooi. Eerst zeg je niet te weten wie tiek is, dan weet je ineens wel te vertellen dat je naast haar zat tijdens een meet, en nu weet je de tafelzitting nog zo goed dat je weet dat Jogy tegenover ons zat (met Tiek helemaal aan de andere kant, en die was er alleen met het eten), maar toch beweer je dat je naast haar zat. Wat is het nou?quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh, Jogy zat de hele tijd aan de overkant van de fafel. Niet aan onze kant. Kneus
Je hebt ze erbij. Soms heb je een hele mand met heerlijke appelen, maar zit er toch een rotte tussen. Je wilt het niet, maar het gebeurd wel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Splutje het volgende:
Door je crewgenoten verneukt worden, dan moet je wel een hele grote nerd zijn
Nee! Hij zat te wordfeuden, ik zat aan de kant van het raam. Rem zat links naast mij idd, maar joog daar schuin tegenover. Rechts van jou zat lotuss dacht ik, daarnaast Erwinrommel. Daarnaast Jogy. Vergeet niet dat er ook een paar weg moesten waardoor er nogal wat verschuivingen plaats vonden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee? Jij, timmmm, jogy, iteejer, remlof. Zo was het rijtje.
Aan de overkant (mijn kant dus) yvonne, sjeen, ik, lotus, erwinrommel,
Nou dan ga je dus goed mis, want we zaten binnen helemaal niet aan het raamquote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee! Hij zat te wordfeuden, ik zat aan de kant van het raam. Rem zat links naast mij idd, maar joog daar schuin tegenover. Rechts van jou zat lotuss dacht ik, daarnaast Erwinrommel. Daarnaast Jogy. Vergeet niet dat er ook een paar weg moesten waardoor er nogal wat verschuivingen plaats vonden.
Overigens heb ik het over de eettafel, niet over de tafel buiten.
Als we nou gewoon eens bitchen zonder te schelden hmm?quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij is geen crew meer ehquote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Splutje het volgende:
Door je crewgenoten verneukt worden, dan moet je wel een hele grote nerd zijn
ik weet maar van 1 meet dat yvonne, sjeen, tiek, jogy, timmmmm, snakey en ik tegelijkertijd waren met VD.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we het eigenlijk wel allemaal over dezelfde meet?
Ik weet dat ze rechts van me zat, daarnaast dago, daar rechts weer van snakey, want namen onthoud ik vaak beter dan gezichten. Maar zo boeiend was ze idd niet imho.Overigens zijn dago en misstique volgens mij eerder weggegaan, voor het eten nog.quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tijdens het eten zou kunnen kloppen, weet ik niet zeker. Toch vind ik het wel mooi. Eerst zeg je niet te weten wie tiek is, dan weet je ineens wel te vertellen dat je naast haar zat tijdens een meet, en nu weet je de tafelzitting nog zo goed dat je weet dat Jogy tegenover ons zat (met Tiek helemaal aan de andere kant, en die was er alleen met het eten), maar toch beweer je dat je naast haar zat. Wat is het nou?Je hebt nu al 3x iets anders beweerd, dus ik snap het even niet meer
Ik moet bekennen dat het tijdens het eten best kan dat jogy tegenover me zat, volgens mij zat ik toen (ook) naast breuls.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee? Jij, timmmm, jogy, iteejer, remlof. Zo was het rijtje.
Aan de overkant (mijn kant dus) yvonne, sjeen, ik, lotus, erwinrommel,
Juni vorig jaar dacht ik. Waarop Yvonne mij nog de positieve verrassing van 2011 en een hele toffe gast noemde (haar letterlijke woorden)quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Ja jij en hij en jogy waren op 1 meetquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Tijden kunnen zo snel veranderenquote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Juni vorig jaar dacht ik. Waarop Yvonne mij nog de positieve verrassing van 2011 en een hele toffe gast noemde (haar letterlijke woorden)
Nou, doe jij dan eens een duit in het zakje. Want jij hebt vast ook een geweldige vriendin.quote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef Splutje het volgende:
Zullen we stoppen over de tafel indeling en weer verder gaan met waarom vogeltjesdans een zielige nerd is?
Ik ben ook tot op heden op 1 meet geweest, en meer niet, maar in zijn hoofd was het anders dan hoe het volgens mij is/was, dus ik dacht, misschien word ik met iemand anders verwardquote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja jij en hij en jogy waren op 1 meet
Ja, vooral als je totaal niet weet waar het over gaat.quote:
Denken ze...quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Sjeetje, vogeltjesdans moet wel iets heel ergs gedaan hebben...
En wat zou je gedaan hebben dan? Of is dat geheim?quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denken ze...Punt is dat ik helemaal niets gedaan heb!
Maar dat terzijde.
Gastquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denken ze...Punt is dat ik helemaal niets gedaan heb!
Maar dat terzijde.
Das iets wat iedereen hoeft te weten idd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En wat zou je gedaan hebben dan? Of is dat geheim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |