quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dan vraag ik of mijn vriendin weer bij me langs komt.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Je topics worden steeds slechter VD, vooral door dat geforceerd leuk doen telkens
wat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb volgens mij eens een foto gezien van Vogeltjesdans
DM maarquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb volgens mij eens een foto gezien van Vogeltjesdans
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef Nikmans het volgende:
Hij leek een beetje op een Charles Manson met een sik
Dit dus...quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Je topics worden steeds slechter VD, vooral door dat geforceerd leuk doen telkens
Met bijpassend wolvenshirt of metalshirt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef Nikmans het volgende:
Hij leek een beetje op een Charles Manson met een sik
We weten allemaal dat ik eigenlijk de enige user ben met goede humorquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:49 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Dit dus...
Hemellief wat een tobber
Blind Guardian?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Met bijpassend wolvenshirt of metalshirt?
Waarom zou je een topic willen openen om erin te vertellen hoe lekker je wel niet kan zoenen en hoe lekker je vriendin wel niet zoent?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef HyperViper het volgende:
Kom op jongens. Doe niet zo flauw. Geef die jongen zijn bevestiging, hij doet er zoveel moeite voor..
Hij wil mensen naar zijn fotoboek lokkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou je een topic willen openen om erin te vertellen hoe lekker je wel niet kan zoenen en hoe lekker je vriendin wel niet zoent?
Je moet hem ook niet serieus nemen, hij is namelijk zeer actief of TRU en BNW. Je moet daar maar eens kijken, is lachenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou je een topic willen openen om erin te vertellen hoe lekker je wel niet kan zoenen en hoe lekker je vriendin wel niet zoent?
Dat kan, maar dan is dit meer een topic voor KPD, SEKS ofzo, toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij wil mensen naar zijn fotoboek lokken
ow ja, dat weet ik. Maar dat boeit me niet zoveel. Andere levensvisie enz, houdt verschil erinquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet serieus nemen, hij is namelijk zeer actief of TRU en BNW. Je moet daar maar eens kijken, is lachen
Waarschijnlijk voelt hij zich bedrogen. Door fok, in dit geval. De conflicten met zijn voormalige collega's hebben fok voor hem gemuteerd tot een bitchy ex-vriendin. Nu wil hij laten zien dat het goed met hem gaat en hij gelukkig is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
op fokquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelt hij zich bedrogen. Door fok, in dit geval. De conflicten met zijn voormalige collega's hebben fok voor hem gemuteerd tot een bitchy ex-vriendin. Nu wil hij laten zien dat het goed met hem gaat en hij gelukkig is.
Tja, als jij zo klaar bent met die van jou... Je geniet ervan of nietquote:
Klopt, maar gelukkig verschijn jij dan telkens en jouw replies maken alles weer goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Jij was toch die oude man? Dat was ons geheim!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:07 schreef baasvandemaffia het volgende:
ts jij was toch die jongen die het met een oude man in het bos had gedaan?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Gekieteld worden is pas kut man.
Volgens mij was je zelf 40 ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij was toch die oude man? Dat was ons geheim!
Heb jij dat nooit gedaan? Dan ging ze op me liggen en me kietelen en ik KAN DAAR ECHT NIET TEGENquote:
Daarom moest ik lachenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit gedaan? Dan ging ze op me liggen en me kietelen en ik KAN DAAR ECHT NIET TEGEN![]()
al mijn spieren verslappen en dan kom ik pas los wanneer ze stopt
![]()
Gelukkig was het geen Henkie die dat deed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef Charcot het volgende:
[..]
Daarom moest ik lachen.
Zag het voor me: 'WHAHAHAHAHAHIHIHUHUHUHAHA'
...
*Henk zegt hallo*
'oh god'
Ze genoot van de kwellingquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen Henkie die dat deed.Ze was ook best zwaar (niet dik, x-lullo postuur) dus daar werd het klusje loskomen alleen maar onmogelijker op.
Ik denk dat ze best wel op macht geilde ja. Iets wat ze volgens mij nooit had. 't Zal me niets verbazen als ze d'r huidige vriendje flink toetakelt met een zweep.quote:
Het was geen klaarkomen hoor, ik heb het gecontroleerd. Hooguit voorpret.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Mucha-Girl het volgende:
Wat een zielige reacties hier zeg; typisch FOK! weer. Stikjaloerse kleuters.
Als TS dermate veel plezier aan zijn vriendin beleefd dat hij zo snel klaarkomt is dat alleen maar een compliment voor de dame in kwestie. Een beetje dame laat je herladen en gaat dan door voor (wel goede) ronde nummer twee. Of drie. Of vier.
In het kader van FOK! de ogen uitsteken hoop ik dan ook dat de vriendin van TS een dergelijke dame is.
Derhalve dus onterechte klacht.
Zo, dit klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was geen klaarkomen hoor, ik heb het gecontroleerd. Hooguit voorvocht.
Like I said; derhalve onterechte klachtquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was geen klaarkomen hoor, ik heb het gecontroleerd. Hooguit voorpret.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoorde dat ze ook goed kon dansen
[ afbeelding ]
Oh dat lijkt me echt kut voor wijven om mee te dealen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Like I said; derhalve onterechte klacht
Trouwens, wat zeik je nou? Dan kun je daarna toch alsnog door voor ronde twee, drie of vier? Of ben jij zo'n faalhaas die 1,5 uur nodig heeft om te herladen?
Ik geloof dat jij hier niet op het goede forum zit, misschien moet je maar verkassen naar het Elle Girl forum of een ander infantiel meidenforum.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Mucha-Girl het volgende:
Wat een zielige reacties hier zeg; typisch FOK! weer. Stikjaloerse kleuters.
Als TS dermate veel plezier aan zijn vriendin beleefd dat hij zo snel klaarkomt is dat alleen maar een compliment voor de dame in kwestie. Een beetje dame laat je herladen en gaat dan door voor (wel goede) ronde nummer twee. Of drie. Of vier.
In het kader van FOK! de ogen uitsteken hoop ik dan ook dat de vriendin van TS een dergelijke dame is.
Derhalve dus onterechte klacht.
Ok. Ruk ze verder he, op de kindermode sectie van de Wehkamp?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij hier niet op het goede forum zit, misschien moet je maar verkassen naar het Elle Girl forum of een ander infantiel meidenforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |