quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dan vraag ik of mijn vriendin weer bij me langs komt.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Je topics worden steeds slechter VD, vooral door dat geforceerd leuk doen telkens
wat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb volgens mij eens een foto gezien van Vogeltjesdans
DM maarquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb volgens mij eens een foto gezien van Vogeltjesdans
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef Nikmans het volgende:
Hij leek een beetje op een Charles Manson met een sik
Dit dus...quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Je topics worden steeds slechter VD, vooral door dat geforceerd leuk doen telkens
Met bijpassend wolvenshirt of metalshirt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef Nikmans het volgende:
Hij leek een beetje op een Charles Manson met een sik
We weten allemaal dat ik eigenlijk de enige user ben met goede humorquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:49 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Dit dus...
Hemellief wat een tobber
Blind Guardian?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Met bijpassend wolvenshirt of metalshirt?
Waarom zou je een topic willen openen om erin te vertellen hoe lekker je wel niet kan zoenen en hoe lekker je vriendin wel niet zoent?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef HyperViper het volgende:
Kom op jongens. Doe niet zo flauw. Geef die jongen zijn bevestiging, hij doet er zoveel moeite voor..
Hij wil mensen naar zijn fotoboek lokkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou je een topic willen openen om erin te vertellen hoe lekker je wel niet kan zoenen en hoe lekker je vriendin wel niet zoent?
Je moet hem ook niet serieus nemen, hij is namelijk zeer actief of TRU en BNW. Je moet daar maar eens kijken, is lachenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou je een topic willen openen om erin te vertellen hoe lekker je wel niet kan zoenen en hoe lekker je vriendin wel niet zoent?
Dat kan, maar dan is dit meer een topic voor KPD, SEKS ofzo, toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij wil mensen naar zijn fotoboek lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |