Dat hebben we gisteravond inderdaad gedaan! Dansen als een freakquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoorde dat ze ook goed kon dansen
[ afbeelding ]
jailbaitquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoorde dat ze ook goed kon dansen
[ afbeelding ]
Dat komt daarna. Maar dat staat zo raar als ik mijn boxer uitdoe en willie al bezig is geweest met produceren.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
De vriendin van TS loopt elk weekend alle gasten uit de kroeg af te lebberenKomt ze de dag erna bij TS haar nieuw opgedane kunstjes vertonen
ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
De vriendin van TS loopt elk weekend alle gasten uit de kroeg af te lebberenKomt ze de dag erna bij TS haar nieuw opgedane kunstjes vertonen
Als je daar al van klaarkomt dan heeft je vriendin weinig lol van je tijdens het (2 minuten) neukenquote:
2 minuten, grapjas. TS mag al blij zijn als hij een stoot kan uitdelen voordat ie z'n kruit weer verschietquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je daar al van klaarkomt dan heeft je vriendin weinig lol van je tijdens het (2 minuten) neuken
Het is meer voorpretquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan staat de boog wel heel erg gespannen als je van zoenen als last krijgt van ejaculatie.
Laatste sessie duurde 5 uur. Geen grapje. En nee dat is niet alleen maar neukenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:24 schreef MultiBanaan het volgende:
TS jizzt zijn panst vol
[..]
2 minuten, grapjas. TS mag al blij zijn als hij een stoot kan uitdelen voordat ie z'n kruit weer verschiet
Verzonnen verhalenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laatste sessie duurde 5 uur. Geen grapje. En nee dat is niet alleen maar neuken
en zo veranderd dit topic in een opscheptopic waarin iedereen zijn zelf verzonnen wapenfeiten omtrent seks gaat verkondigenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laatste sessie duurde 5 uur. Geen grapje. En nee dat is niet alleen maar neuken
Ik seks wel eens drie dagen achter elkaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
en zo veranderd dit topic in een opscheptopic waarin iedereen zijn zelf verzonnen wapenfeiten omtrent seks gaat verkondigen
Geloof ik niet. Op de foto's in zijn fobo ziet ie jonger uit iigquote:
En dan ben je door je materiaal heen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:30 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik seks wel eens drie dagen achter elkaar
Dan vraag ik of mijn vriendin weer bij me langs komt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan ben je door je materiaal heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |