DM MEquote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is het fijn in je fantasiewereld?.
Ow en ik heb de foto's nog allemaal, dus je lult, zoals gewoonlijk, zwaar uit je nek..
Post ze op Fok. Dat zal hem leren.quote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow en ik heb de foto's nog allemaal, dus je lult, zoals gewoonlijk, zwaar uit je nek..
Iets ouder dan ik.quote:
Wel integer van jequote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Misstique het volgende:
Ik post geen foto's, zijn van een crewmeet, dus not done..
Verbaast me dan ook niets dat je die bewaard hebtquote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bewaar wel vaker topics van crewmeets. Het zal wellicht moeilijk voor je te bevatten zijn dat dat niks met jou te maken heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verbaast me dan ook niets dat je die bewaard hebt![]()
Ik zeg nergens iets over je zogenaamde vriendin, mss moet je wat beter leren lezen. Ik vind jou daarentegen wél sneu, een ouwe vent die zich tegenover wat jongeren moet bewijzen ofzo, dude really?quote:Komop zeg, doe me een lolWat een sneue reactie op mijn vriendin d'r kwaliteiten zeg.
Dat kan ik bevestigen. VD heeft geen moment dicht bij 1 van ons gezeten.quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm, nee, ik zat naast mn vriend en sneek, je verwart me met iemand anders..
Betreffende meet zat ik naast je. Herinner ik me nog, wegens je vele enge opmerkingen die je normaal alleen op internet plaatst. Gelukkig zat jogy aan mn andere kantquote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm, nee. Je zat wel degelijk naast me.
Totdat ik opstond omdat je aanwezigheid me toch begon te storen. Boeit verder ook niet, niet iedereen kan zo interessant zijn als mijn vriendin.
Oh als we toch door het slotje posten kan ik ook nog wel een plasje doen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Post ze op Fok. Dat zal hem leren.
Wel een van de sneuste flametopics sinds tijden
Maar dan grijzer en haar korter 2 druppels idd!quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh als we toch door het slotje posten kan ik ook nog wel een plasje doen.
[ afbeelding ]
2 druppels water.
charles manson??quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh als we toch door het slotje posten kan ik ook nog wel een plasje doen.
[ afbeelding ]
2 druppels water.
Sjeen toch niet?:oquote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar dan grijzer en haar korter 2 druppels idd!
En Tiek heeft gelijk, ze zat aan de andere kant van de tafel
En met eten zat ik tegenover hem samen met sjeen
jawel, die was er die meet ook, die zat naast mij, en daarnaast jij weer. Toen dat meiske met dat bier ging gooienquote:
Eh, Jogy zat de hele tijd aan de overkant van de fafel. Niet aan onze kant. Kneusquote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Betreffende meet zat ik naast je. Herinner ik me nog, wegens je vele enge opmerkingen die je normaal alleen op internet plaatst. Gelukkig zat jogy aan mn andere kant
In m'n schoenen, en ik zei om te troosten "het is maar bier"quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, die was er die meet ook, die zat naast mij, en daarnaast jij weer. Toen dat meiske met dat bier ging gooien
Ja gouden opmerking was dat ja. Gelijk vier mannen over de zeikquote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
In m'n schoenen, en ik zei om te troosten "het is maar bier"
Nee? Jij, timmmm, jogy, iteejer, remlof. Zo was het rijtje.quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh, Jogy zat de hele tijd aan de overkant van de fafel. Niet aan onze kant. Kneus
Tijdens het eten zou kunnen kloppen, weet ik niet zeker. Toch vind ik het wel mooi. Eerst zeg je niet te weten wie tiek is, dan weet je ineens wel te vertellen dat je naast haar zat tijdens een meet, en nu weet je de tafelzitting nog zo goed dat je weet dat Jogy tegenover ons zat (met Tiek helemaal aan de andere kant, en die was er alleen met het eten), maar toch beweer je dat je naast haar zat. Wat is het nou?quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh, Jogy zat de hele tijd aan de overkant van de fafel. Niet aan onze kant. Kneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |