abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116285366
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef Rafeiro het volgende:
Een BV is gewoon voordeliger als een LTD.
Door de belastingverdragen die Nederland met belachelijk veel landen heeft.
Klopt, daarom is mijn Ierse bedrijfje ook in NL gevestigd :Y)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_116285467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

En wat is er zo mis met het islam dan? Het is gewoon een geloofsvorm? Net als katholieken revos en jehovas ?
Ja, en je ziet het in achterhoek misschien niet, maar we hebben er al genoeg hier in Nederland en ik hoef er niet nog meer te hebben.
pi_116285581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Het heeft er zeker wel mee te maken, niet in de laatste plaats, dat het gemak waarme internationale handel gedreven kan worden vanuit NL.

Als NL geen zetel zou hebben in Europa, dan zijn die belastingen misschien wel laag, maar dan zijn tientallen andere voordelen weg, waardoor die lage belasting geen nut meer heeft. Niet voor niets heeft de Shell zijn hoofdkantoor vanuit Londen naar Den Haag verplaatst.
Het gemak is toegenomen ja, het belastingklimaat is door Nederland zelf in stand gezet en niet door de EU.
pi_116285697
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, en je ziet het in achterhoek misschien niet, maar we hebben er al genoeg hier in Nederland en ik hoef er niet nog meer te hebben.
Dan ben je te laat. Het gemiddeld aantal kinderen per gezin is 1.5
Gemiddeld aantal kinderen in een gezin van islamitische afkomst: 8

Daar gaat het opengooien van de grenzen niets meer aan veranderen :D
pi_116285801
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dan ben je te laat. Het gemiddeld aantal kinderen per gezin is 1.5
Gemiddeld aantal kinderen in een gezin van islamitische afkomst: 8

Daar gaat het opengooien van de grenzen niets meer aan veranderen :D
Het maakt het wel erger. En de volgende generaties van de mensen die hier al wonen worden steeds minder erg.
pi_116285823
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien moeten we Frankrijk etc ook maar uit de EU gooien die katholieken zijn ook een vies volkje :') De achterhoek kent ook assielscentrums en 70% uit mijn vorige klas was van turkse afkomst nooit problemen mee gehad. Het is ook maar net in hoeverre je nationalistisch in bent gesteld.
pi_116285849
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het maakt het wel erger. En de volgende generaties van de mensen die hier al wonen worden steeds minder erg.
Je kunt het tegengaan, werp zelf 10 kinderen _O-
pi_116285925
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

10..... 20 .... kom op ff door Fok!en :+
pi_116285956
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef -Engel- het volgende:

[..]

10..... 20 .... kom op ff door Fok!en :+
Ja toch, je moet in oplossingen denken zeg ik maar. Zeg nu je hier toch bent, wij kunnen dat probleem natuurlijk ook gaan bestrijden he :7
pi_116286117
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja toch, je moet in oplossingen denken zeg ik maar. Zeg nu je hier toch bent, wij kunnen dat probleem natuurlijk ook gaan bestrijden he :7
Je stemt zeker SGP.... :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116286142
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Je stemt zeker SGP.... :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, jij moet ook geld verdienen om al die kinderen te kunnen onderhouden :'). Weet je wat dat tegenwoordig kost? :+
pi_116286149
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Beter steriliseren ze verplicht alle vrouwen nadat ze een 3de kind hebben gehad.
pi_116286175
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Beter steriliseren ze verplicht alle vrouwen nadat ze een 3de kind hebben gehad.
Dat is niet echt iets waar de regering achter zal gaan staan. Ze proberen het juist te stimuleren om kinderen te nemen .....
pi_116286186
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Welnee, jij moet ook geld verdienen om al die kinderen te kunnen onderhouden :'). Weet je wat dat tegenwoordig kost? :+
Een huis heb ik mij wel eens laten vertellen
pi_116286188
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

idd vanaf 3de kind geen extra bijslag meer he..
pi_116286219
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is niet echt iets waar de regering achter zal gaan staan. Ze proberen het juist te stimuleren om kinderen te nemen .....
Als ze nu ook eens euthanasie zouden stimuleren....
pi_116286227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Een huis heb ik mij wel eens laten vertellen
Wij laten onze kinderen natuurlijk al vroeg werken he, er moet tenslotte brood op de plank :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

idd vanaf 3de kind geen extra bijslag meer he..
Dat geld nu toch niet? (geen idee :@ )
pi_116286311
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Als ze nu ook eens euthanasie zouden stimuleren....
Moeilijk issue, in geval van ziekte allicht maar als je physiek kerngezond bent zou ik eerder neigen om eerst hulp aan te bieden.
pi_116286350
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
Wij laten onze kinderen natuurlijk al vroeg werken he, er moet tenslotte brood op de plank :P
Natuurlijk :7... vanaf een jaar of 6 worden ze alvast getraind in het huishouden en de moestuin... vanaf 12 alvast folders lopen en vanaf hun 16de kranten etc.... oja en met het 18de slaan ze hun vleugels maar uit.... :7
pi_116286370
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[..]

Dat geld nu toch niet? (geen idee :@ )
Zeker wel! Vroegah toen ik nog lief en klein was kreeg je voor elk kind een extra onderhoudsbedrag ongeacht of je een 11 tal of 1 kind hebt.. Toen ik 18 werdt is dit afgeschaft.. Als je er meer dan 3 geworpen hebt krijg je geen extra centjes meer. Het heeft dus geen zin meer om door te fokken tot je een ons weegt en alle kinderen in het kippenhok op te laten groeien
pi_116286411
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Natuurlijk :7... vanaf een jaar of 6 worden ze alvast getraind in het huishouden en de moestuin... vanaf 12 alvast folders lopen en vanaf hun 16de kranten etc.... oja en met het 18de slaan ze hun vleugels maar uit.... :7
Zo is het maar net, en die niet luisteren wil gaat over de knie :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Zeker wel! Vroegah toen ik nog lief en klein was kreeg je voor elk kind een extra onderhoudsbedrag ongeacht of je een 11 tal of 1 kind hebt.. Toen ik 18 werdt is dit afgeschaft.. Als je er meer dan 3 geworpen hebt krijg je geen extra centjes meer. Het heeft dus geen zin meer om door te fokken tot je een ons weegt en alle kinderen in het kippenhok op te laten groeien
Hm, dat wist ik niet :@. Dan kunnen we ze nooit bijbenen ;(
pi_116286454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Moeilijk issue, in geval van ziekte allicht maar als je physiek kerngezond bent zou ik eerder neigen om eerst hulp aan te bieden.
De huidige voorwaarden om Euthanasie te plegen gaan hier al vanuit.

Tot zover ik weet is de richtlijn over een bredere linie getrokken, maar is het nog altijd met een heleboel mitsen en maren.....
pi_116286520
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
Zo is het maar net, en die niet luisteren wil gaat over de knie :D
Mattenklopper of pollepel
:+
pi_116286545
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:

[..]

De huidige voorwaarden om Euthanasie te plegen gaan hier al vanuit.

Tot zover ik weet is de richtlijn over een bredere linie getrokken, maar is het nog altijd met een heleboel mitsen en maren.....
Het is een moeilijk issue. Ik vind wel dat als iemand lichamelijk te lijden heeft dat dat een optie zou moeten zijn.
pi_116286567
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Mattenklopper of pollepel
:+
Vlakke hand :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')